додавання посилань до історії в Instagram

Спосіб 1: посилання на публікацію

На сьогоднішній день опублікувати посилання в рамках Instagram історії можна двома способами, найбільш простий з яких полягає в репост практично будь-якої існуючої публікації, включаючи відео IGTV. Щоб виконати це завдання, в актуальній версії мобільного клієнта необхідно підготувати шаблон сторіс звичайним чином через внутрішній редактор, відкрити список стікерів за допомогою відповідної кнопки на верхній панелі інструментів, додати наклейку " Репост» і вказати одну з публікацій, будь то власні записи або збережені в закладки.

Детальніше: додавання публікації до історії в Instagram

Как добавить ссылку в истории Инстаграм_001

Додану таким чином наклейку можна вільно переміщати і масштабувати на свій розсуд, так само як і будь-який інший контент, проте кількість посилань строго обмежена одним єдиним варіантом. Сама по собі посилання при натисканні під час перегляду буде відкривати оригінальний запис незалежно від авторства, але тільки якщо все ще існує у відкритому доступі.

Спосіб 2: рекламне посилання

Ще один варіант додавання посилання полягає у використанні спеціальної функції " заклик до дії» , де можна вказати як відео IGTV, що не ставить додаткових вимог, так і призначений для користувача адресу, але тільки при наявності більш ніж десяти тисяч передплатників на момент створення історії. Для того щоб вказати посилання, необхідно створити шаблон сторіс, під час фінального редагування натиснути по спеціальному значку на верхній панелі, вибрати один з варіантів, будь то «відео IGTV» або " посилання на сайт» , і слідувати рекомендаціям.

Детальніше:
додавання свайпа в Instagram
вказівка посилання на публікацію в Instagram

Как добавить ссылку в истории Инстаграм_002

Під час перегляду опублікованої історії посилання буде відображатися у вигляді спеціальної кнопки в нижній частині екрана, при змахуванні якої відбудеться відкриття зазначеного відеоролика або зовнішнього веб-сайту. При цьому зауважимо, що в нові версії Instagram вже активно додається зовсім інший механізм прикріплення посилань, що не ставить обмежень по частині кількості передплатників і практично ідентичним першому варіанту.

більше статей на цю тему: