Зміст
При роботі в Інтернеті ми можемо побачити в системному треї повідомлення про те, що підключення обмежене або зовсім відсутнє. При цьому не обов'язково відбувається розрив з'єднання. Але все ж, найчастіше ми отримуємо дисконнект, і відновити зв'язок не представляється можливим.
Усунення помилки підключення
Дана помилка говорить нам про те, що стався збій в Налаштуваннях підключення або в Winsock, про який ми поговоримо трохи пізніше. Крім того, бувають ситуації, коли доступ в Інтернет є, але повідомлення продовжує з'являтися.
Не забувайте, що перебої в роботі обладнання та софта можуть відбуватися і на стороні провайдера, тому спочатку зателефонуйте в службу підтримки і поцікавтеся, чи немає подібних проблем.
Причина 1: неправильне повідомлення
Оскільки операційна система, як і будь-яка складна програма, схильна до збоїв, то час від часу можуть виникати помилки. Якщо з підключенням до Інтернету немає ніяких складнощів, але нав'язливе повідомлення продовжує з'являтися, то його можна просто відключити в налаштуваннях мережі.
- Натискаємо кнопку «Пуск» , переходимо в розділ »підключення" і натискаємо по пункту " відобразити всі підключення» .
- Далі вибираємо то підключення, яке використовується в даний момент, натискаємо по ньому ПКМ і переходимо до властивостей.
- Знімаємо галочку біля функції повідомлення і натискаємо ОК .
Більше повідомлення не буде з'являтися. Далі поговоримо про випадки, коли неможливо отримати доступ в інтернет.
Причина 2: помилки протоколів TCP / IP та Winsock
Для початку визначимося, що таке TCP/IP і Winsock.
- TCP/IP - набір протоколів (правил), за якими здійснюється передача даних між пристроями в мережі.
- Winsock визначає правила взаємодії для програмного забезпечення.
У деяких випадках відбувається збій в роботі протоколів в силу різних обставин. Найбільш поширена причина-установка або оновлення антивірусного ПЗ, яке також виконує роль мережевого фільтра (брандмауера або фаєрвола). Цим особливо "славиться" Dr.Web, саме його використання часто призводить до» вильоту " Winsock. Якщо у вас встановлений інший антивірус, то виникнення проблем також можливо, оскільки багато провайдерів користуються саме ним.
Помилку в протоколах можна виправити, скинувши налаштування з консолі Windows.
- Переходимо до меню «Пуск» , " Усі програми» , «стандартні» , " командний рядок» .
- Натискаємо ПКМ по пункту з " командним рядком» і відкриваємо вікно з параметрами запуску.
- Тут вибираємо використання облікового запису адміністратора, вводимо пароль, якщо він встановлений, і тиснемо ОК .
- В консолі вводимо рядок, зазначену нижче, і натискаємо клавішу ENTER
.
Netsh int ip reset c:\rslog.txt
Дана команда скине настройки протоколу TCP/IP і створить в корені диска C текстовий файл (лог) з інформацією про перезапуск. Назва файлу можна дати будь-який, це не важливо.
- Далі скидаємо Winsock наступною командою:
Netsh winsock reset
Чекаємо повідомлення про успішне виконання операції, а потім перезавантажуємо машину.
Причина 3: неправильні налаштування підключення
Для коректної роботи сервісів і протоколів необхідно правильно налаштувати підключення до Інтернету. Ваш провайдер, можливо, надає свої сервера і IP-адреси, дані яких необхідно прописати у властивостях підключення. Крім того, постачальник може використовувати VPN для доступу до мережі.
Детальніше: налаштування підключення до Інтернету в Windows XP
Причина 4: Проблеми з обладнанням
Якщо у вашій домашній або офісній мережі крім комп'ютерів присутні модем, роутер і (або) концентратор, то цілком імовірний збій в роботі даного обладнання. В цьому випадку необхідно перевірити правильність підключення кабелів живлення і мережі. Подібні девайси частенько» зависають", тому спробуйте перезавантажити їх, а потім комп'ютер.
З'ясуйте у провайдера, які параметри необхідно задати для даних пристроїв: є ймовірність того, що для підключення до Інтернету потрібні особливі настройки.
Висновок
Отримавши помилку, описану в цій статті, в першу чергу зв'яжіться з провайдером і дізнайтеся, чи не виконуються будь-які профілактичні або ремонтні роботи, і тільки після цього приступайте до активних дій по її усуненню. Якщо самостійно усунути неполадку не вдалося, зверніться до фахівця, можливо, проблема криється глибше.