Зміст
Підпис у програмі Microsoft Outlook
Створити новий підпис для повідомлень, що відправляються по електронній пошті за допомогою програми Майкрософт Аутлук для ПК
, можна одним з двох методів: повністю самостійно або за шаблоном. Сама ж запис може мати як звичайний текстовий вигляд, так і являти собою візитну картку.
Варіант 1: звичайний підпис
Для того щоб додати і налаштувати підпис, яка буде використовуватися за замовчуванням у всіх відправляються повідомленнях в Microsoft Outlook, необхідно звернутися до налаштувань програми.
- Перебуваючи в основному вікні поштового клієнта, викличте його меню " Файл» .
- Перейдіть до»Параметри" .
- На бічній панелі вікна, що відкриється, виберіть вкладку «пошта» .
- Натисніть на кнопку " підписи...» .
- У вікні " підписи та бланки» клікніть »створити" .
- Придумайте назву для нового підпису та натисніть «ОК» .
- У нижній області вікна створіть підпис, вказавши необхідні дані. За бажанням змініть шрифт, його розмір, колір, тип накреслення і вирівнювання.
- Крім текстової інформації, можна додати зображення, наприклад власне фото. Для цього скористайтеся позначеної на скріншоті нижче кнопкою.
У вікні системного " провідника» , яке буде відкрито, перейдіть до папки з картинкою, виділіть її та натисніть »вставити" . - Також до підпису можна додати посилання – це корисно для випадків, коли у вас є свій сайт, блог або публічна сторінка в соціальних мережах.
Примітка: посилання також може вести на файл, папку на диску або електронну пошту. Такий варіант досить обмежений, але цілком може знайти своє застосування в локальній корпоративній мережі. Про всі можливості даної функції ми розповідали в окремій інструкції-вона написана на прикладі Ворд , але підійде і для Аутлук, так як для її реалізації використовується один і той же інструмент.
Детальніше: робота з посиланнями в Microsoft Word
Клікніть по зазначеній на скріншоті вище кнопці, після чого вкажіть посилання в рядку «адреса» . Натиснути «ОК» для підтвердження.
Порада: посилання можна "заховати" в текст – для цього або перед її додаванням виділіть вже наявну запис в підписі, або самостійно введіть його в поле " Текст» , розташоване у верхній частині вікна.
- Завершивши зі створенням і налаштуванням підпису, скористайтеся кнопкою " Зберегти» , закрийте вікно " підписи та бланки» і »Параметри" поштового клієнта.
Аналогічним чином можна створити ще кілька підписів, якщо в цьому є необхідність. Далі ми розповімо про інші варіанти і те, як між ними перемикатися при безпосередній відправці листа.
Варіант 2: підпис-візитка
Крім звичайної текстової підпису, розглянутої нами вище, в якості такої в Microsoft Outlook можна додати візитну картку. Для цього у вікні " підписи та бланки»
передбачена відповідна кнопка.
Її натискання відкриває вікно з шаблонними візитками, набір яких можна поповнити своєї і потім використовувати її в повідомленнях.
Далі розглянемо, як створити таку картку самостійно і використовувати її в якості підпису, а також про роботу з шаблонними варіантами, доступними на офіційному сайті Майкрософт. Почнемо з останнього.
Спосіб 1: шаблонна візитка
У вікні додавання підпису поштового клієнта від Microsoft є можливість скачування шаблонних візитних карток, які можна відредагувати під себе.
Важливо! для виконання викладеної нижче інструкції на комп'ютері повинен бути встановлений Microsoft Word.
- Виконайте дії з кроків №1-4 попередньої частини статті.
- У вікні " підписи та бланки» скористайтеся посиланням " отримати шаблони підписів» .
- Ця дія запустить браузер Internet Explorer
, де буде відкрита сторінка з колекцією підписів електронної пошти, доступною на офіційному сайті Microsoft. Виконайте наступні дії:
Перегорніть її вниз і натисніть на кнопку »завантажити" .
Підтвердьте своє бажання " Зберегти» файл із шаблонами.
По завершенні скачування його можна буде »відкрити" .
Дозвольте додатком це зробити у вікні з питанням. - Після виконання вищеописаних дій в Майкрософт Ворд буде відкритий документ, що містить шаблони підписів, більшість з яких являють собою різного роду візитні картки. Про те, як змінити і/або створити на основі готового макета власний, ми розповімо в наступній частині статті. Далі ж як приклад покажемо, як такі елементи використовувати в якості підписів.
- Виділіть візитку і скопіюйте її, скориставшись контекстним меню, гарячими клавішами «Ctrl+C» або кнопкою «копіювати» на панелі інструментів програми.
- В Outlook перейдіть до вікна " підписи та бланки» і виконайте кроки з кроків №5-6 попередньої інструкції, тобто створіть новий підпис і дайте йому назву.
- Вставте скопійовану візитну картку за допомогою клавіш &171;Ctrl+V&187; і збережіть шаблон.
Тепер ваш підпис в поштовому клієнті від Microsoft буде виглядати більш привабливо і інформативно.
Спосіб 2: власна візитка
Візитну картку, придатну для використання в якості підпису В Майкрософт Аутлук, можна створити самостійно. Найпростіше це зробити за допомогою Ворда.
Створити власну візитку, яка може використовуватися в якості підпису в електронній пошті, можна і за допомогою більш вузькоспеціалізованих програм &8212; найбільш популярні з них ми раніше розглядали в окремій статті.
Детальніше: Програми для створення візиток
Підпис на сайті Microsoft Outlook
Якщо ви звикли працювати з поштовим сервісом Майкрософт не в спеціально призначеної для цього програмі, а на офіційному сайті, для того щоб створити новий підпис, виконайте наступне:
- Викличте настройки сервісу і скористайтеся розташованої внизу відкрився блоку посиланням «Показати всі параметри Outlook» .
- Переконайтеся, що на головній панелі вибрано вкладку «пошта» , а на другий відкрийте розділ " створення повідомлень і відповідь на них» .
- Введіть текст підпису і відформатуйте його на свій розсуд, визначивши тип шрифту, розмір, накреслення, колір, вирівнювання і деякі інші параметри.
За бажанням можна додати зображення, посилання і навіть таблицю.Примітка: в якості підпису в веб-версії сервісу також можна використовувати візитку – шаблонну або самостійно створену, але ті з них, що містять графічні елементи, відображаються некоректно. Однак якщо картка являє собою єдине зображення, проблем не буде.
Завершивши зі створенням підпису, натисніть по розташованій в нижній області вікна налаштувань кнопці " Зберегти» .
Як можна помітити, додавання нового підпису на сайті поштового сервісу Майкрософт Аутлук здійснюється більш просто, ніж в програмі для ПК. Однак і можливостей доступно куди менше, не кажучи про явні недоліки – графічні елементи можуть не відображатися, записи, створені на комп'ютері, тут недоступні, а сама підпис може бути тільки одна.
Мобільний додаток Microsoft Outlook
Можливість створення власного підпису також доступна в мобільному додатку Outlook для пристроїв iPhone, iPad та Android. Правда, по частині оформлення вона ще більш обмежена, ніж у веб-версії.
- Викличте меню програми, торкнувшись зображення свого профілю на верхній панелі.
- Відкрити «Налаштування» , тапнув по розташованій зліва внизу шестерінки.
- Прокрутіть вікно параметрів вниз
і виберіть розділ «підпис» . - Торкніться поля для введення, щоб відкрити віртуальну клавіатуру. Видаліть шаблонний запис " завантажте Outlook для iOS/Android»
і введіть текст власного підпису. - Зберігати нічого не потрібно – в успішно внесених змінах можна переконатися, якщо повернутися на крок назад.
Вибір та додавання підписів
Розглянемо, яким чином здійснюється вставка вже створеної підпису в лист у всіх версіях поштового сервісу Microsoft: програмі для ПК, на сайті і в мобільному додатку.
Варіант 1: Програма Microsoft Outlook
Якщо ви хочете, щоб той чи інший підпис автоматично додавався до всіх нових повідомлень, переадресованих та відповідей, виконайте наступне:
- Перейдіть до вікна " підписи та бланки» , звернувшись для цього до «Параметри» програми.
- У випадаючому списку " нові повідомлення»
, орієнтуючись на назву, виберіть підпис, який ви хочете використовувати за замовчуванням.
Аналогічне, якщо є така необхідність, зробіть з наступним пунктом – " відповідь і пересилання» .
- Збережіть внесені зміни та закрийте вікно.
Примітка: якщо в Аутлук ви використовуєте більше одного облікового запису, трохи вище можна визначити, для якої з них буде застосована та чи інша підпис.
Якщо ж підпис до листів ви плануєте додавати самостійно і на свій розсуд, необхідно діяти трохи інакше:
- Перш за все переконайтеся, що в розглянутому вище вікні " підписи та бланки» для параметрів " нові повідомлення» і " відповідь і пересилання» вибрано значення " (ні)» .
- Збережіть внесені зміни, закрийте вікно налаштування та перейдіть до створення нового електронного листа.
- Натисніть на кнопку «підпис»
і виберіть відповідний варіант з раніше створених вами шаблонів, орієнтуючись на його найменування.
Примітка: дана можливість доступна і в тих випадках, коли для повідомлень, що відправляються вже встановлена шаблонна підпис &8212; вона буде змінена на обрану вами.
Таким чином можна досить легко і швидко перемикатися між різними варіантами підписів в пошті, якщо така необхідність є.
Варіант 2: Сайт Microsoft Outlook
При створенні підпису на сайті сервісу можна відразу зробити так, щоб вона додавалася до відправляються повідомленнями, що пересилаються листів і відповідей на них – для цього в Налаштуваннях передбачені відповідні пункти, які потрібно відзначити галочкою і зберегти.
Якщо ви не зробили цього або хочете додавати підпис самостійно, викличте меню (три крапки) у формі створення нового повідомлення і виберіть пункт
«вставити підпис»
.
Варіант 3: мобільний додаток Microsoft Outlook
У мобільному додатку Аутлук для Айфона і Андроїд підпис, зазначена вами в Налаштуваннях, автоматично додається до всіх створюваних з його допомогою листів.