При роботі з великою кількістю листів користувач може зробити помилку, і видалити важливий лист. Він також може зробити Видалення тієї кореспонденції, яку спочатку прийме за несуттєву, але інформація, наявна в ній, знадобиться користувачеві в майбутньому. В цьому випадку, актуальним стає питання про відновлення видалених листів. Давайте з'ясуємо, як відновити видалену кореспонденцію в програмі Microsoft Outlook.
Відновлення з кошика
Найпростіше відновити листи, відправлені в кошик. Процес відновлення можна виконати безпосередньо через інтерфейс Microsoft Outlook.
У списку папок облікового запису електронної пошти, з якого було видалено лист, шукаємо розділ «видалені». Кількома по ньому.
Перед нами відкривається список видалених листів. Вибираємо той лист, який потрібно відновити. Кількома по ньому правою кнопкою миші. У контекстному меню послідовно вибираємо пункти» перемістити «і»інша папка".
У вікні вибираємо початкову папку розташування листа до його видалення, або будь-яку іншу директорію, куди ви хочете його відновити. Після вибору, тиснемо на кнопку "OK".
Після цього, лист буде відновлено, і доступно для подальших маніпуляцій з ним, в тій папці, яку користувач вказав.
Відновлення жорстко видалених листів
Є видалені електронні листи, які не відображаються в папці «видалені». Це може бути через те, що користувач видалив окремий елемент з папки «Видалені», або повністю очистив цю директорію, а також, якщо ЗРОБИВ безповоротне видалення листа без переміщення його в папку «Видалені», посредствам натискання комбінації клавіш Shift+Del. Такі листи називають жорстко віддаленими.
Але, це тільки на перший погляд, подібне видалення є безповоротним. Насправді, існує можливість відновлення листів, навіть видалених зазначеним вище способом, але важливою умовою для цього є включення служби Exchange.
Заходимо в меню «Пуск» Windows, і в формі пошуку набираємо regedit. Кількома по знайденому результату.
Після цього, здійснюється перехід в Редактор реєстру Windows. Робимо перехід в розділ реєстру HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\ \ Exchange \ \ Client \ \ Options. Якщо якийсь з папок немає, добиваємо шлях вручну, шляхом додавання директорій.
В папці Options натискаємо по порожньому місцю правою кнопкою миші. У контекстному меню послідовно переходимо по пунктам» створити «і»Параметр DWORD".
В поле створеного параметра вписуємо «DumpsterAlwaysOn», і тиснемо кнопку ENTER на клавіатурі. Потім, подвійним клацанням натискаємо по цьому елементу.
У вікні, в поле «Значення» ставимо одиницю, а параметр «Система обчислення» перемикаємо в позицію «Десяткова». Тиснемо на кнопку "OK".
Закриваємо редактор реєстру, і відкриваємо Microsoft Outlook. Якщо програма була відкрита, то перезавантажуємо її. Переходимо в папку, з якої відбулося Жорстке видалення листа, а потім переміщаємося в розділ меню «Папка».
Натискаємо по значку в стрічці «відновити видалені елементи» у вигляді кошика з виходить з неї стрілкою. Він знаходиться в групі «очищення». Раніше значок був не активний, але після маніпуляцій з реєстром, які були описані вище, став доступний.
У вікні, вибираємо той лист, який потрібно відновити, виділяємо його, і тиснемо на кнопку «Відновити вибрані елементи». Після цього, лист буде відновлено в своїй початковій директорії.
Як бачимо, існують два види відновлення листів: відновлення з кошика і відновлення після жорсткого видалення. Перший спосіб дуже простий, і інтуїтивно зрозумілий. Для виконання процедури відновлення по другому варіанту, потрібно виконати ряд попередніх дій.