Виправлення помилки &171; помилка перевірки, не вдалося ввійти&187;

Більшість власників сучасних гаджетів стикаються з деякими помилками під час процесу користування девайсом. Користувачі пристроїв на системі iOS винятком не стали. Проблеми з пристроями від Apple не рідко полягають в неможливості увійти в свій Apple ID.

Apple ID & 8212; єдиний аккаунт, який використовується для зв'язку між усіма сервісами компанії Apple ( iCloud , iTunes , App Store і т. д.). Однак дуже часто виникають труднощі з підключенням, реєстрацією або входом в свій аккаунт. Помилка &171; помилка перевірки, не вдалося ввести&187; &8212; одна з таких труднощів. Дана стаття вкаже на шляху вирішення з'явилася помилки, позбавлення від якої дозволить використовувати можливості пристрою на сто відсотків.

Усунення помилки &171; помилка перевірки, не вдалося ввести&187;

Помилка виникає при спробі входу в аккаунт при використанні офіційних додатків Apple. Існує кілька способів, якими можна вирішити проблему, що з'явилася. Полягають вони, в основному, в проведенні стандартних процедур по оптимізації деяких налаштувань вашого пристрою.

Спосіб 1: Перезавантаження

Стандартний метод вирішення більшості проблем, що не викликає ніяких питань і труднощів. У випадку з обговорюваної помилкою, перезавантаження дозволить перезапустити проблемні додатки, через які проводиться вхід в аккаунт Apple ID.

Читайте також: як перезавантажити iPhone

Спосіб 2: Перевірка серверів Apple

Подібна помилка часто з'являється в тому випадку, якщо на серверах Apple ведуться якісь технічні роботи або якщо сервера тимчасово відключені в зв'язку з неправильною роботою. Перевірити працездатність серверів досить просто, для цього необхідно:

  1. Перейти через браузер в розділ &171; стан системи & 187; , який знаходиться на офіційному веб-сайті Apple.
  2. Знайти серед численних сервісів необхідний нам Apple ID і перевірити його працездатність. У разі, якщо з серверами все добре &8212; значок поруч з назвою буде зеленого кольору. Якщо ж сервера знаходяться на технічних роботах або тимчасово не функціонують, то іконка буде червоного кольору і тоді доведеться шукати рішення через інші способи. Проверка серверов компании Apple

Спосіб 3: перевірка з'єднання

Перевірте підключення до Інтернету. Зробити це можна різними методами, найпростіший &8212; зайти в будь-яке інше додаток, що вимагає постійне підключення до Інтернету. За умови, що проблема дійсно криється в поганому з'єднанні, досить буде дізнатися причину нестабільної роботи інтернету, а налаштування пристрою можна буде і не чіпати зовсім.

Спосіб 4: Перевірка дати

Неправильні установки дати і часу на пристрої могли вплинути на працездатність Apple ID. Для перевірки існуючих установок дати і подальших змін необхідно:

  1. Відкрити &171; Налаштування&187; з відповідного меню.
  2. Знайти розділ & 171; Основні & 187; і зайти в нього. Раздел Основные
  3. Перегорнути список вниз до пункту &171; Дата і час&187; , натиснути на цей пункт. Раздел Дата и время
  4. Перевірити, чи дійсно на пристрої стоять неактуальні настройки дати і часу і в разі чого поміняти їх на дійсні. При бажанні, можна оптимізувати цей аспект автоматично, досить тапнуть по відповідній кнопці.Настройки даты и времени

Спосіб 5: Перевірка версії Програми

Помилка може виникнути через застарілої версії програми, через яке проводиться вхід в Apple ID. Перевірити, чи оновлено додаток до останньої версії досить легко, для цього необхідно зробити наступне:

  1. Відкрити &171;App Store&187; на своєму пристрої.
  2. Перейдіть на вкладку & 171; оновлення&187; . Вкладка Обновления в App store
  3. Навпроти необхідного додатка натиснути на кнопку & 171; оновлення&187;, тим самим встановивши останню версію програми. Обновление приложений в App store

Спосіб 6: Перевірка версії iOS

Для нормальної роботи багатьох додатків необхідно періодично перевіряти пристрій на наявність нових оновлень. Оновити операційну систему iOS можна, якщо:

  1. Відкрити & 171; Налаштування&187; з відповідного меню.
  2. Знайти розділ & 171; Основні & 187; і зайти в нього. Раздел Основные
  3. Натиснути на пункт & 171; оновлення ПЗ&187; . Раздел Обновление ПО
  4. Дотримуючись інструкції, провести оновлення пристрою до актуальної версії.Обновление системы iOS

Спосіб 7: вхід через сайт

Визначити, в чому саме полягає несправність &8212; в додатку, через яке проводиться вхід в аккаунт, або в самій облікового запису, можна дуже просто. Для цього потрібно:

  1. Перейти на офіційний сайт компанії Apple.
  2. Зробити спробу входу в свій аккаунт. У разі, якщо вхід був успішно виконаний, то проблема виходить з боку програми. Якщо ж увійти в свій аккаунт не вийшло, то слід звернути увагу на свій обліковий запис. На цьому ж екрані можна скористатися кнопкою & 171; забули Apple ID або пароль?&187; , яка допоможе відновити доступ до аккаунту. Вход в аккаунт через официальный сайт

Деякі або навіть всі з цих способів, швидше за все, допоможуть позбутися від з'явилася неприємної помилки. Сподіваємося, що стаття допомогла вам.

більше статей на цю тему: