Виправлення помилки "WaitforConnectFailed" У TeamViewer

TeamViewer код ошибки WaitforConnectFailed
TeamViewer &8212; стандартна і найкраща програма серед тих, що використовуються для віддаленого управління комп'ютером. При роботі з нею виникають помилки, про одну з них ми і поговоримо.

Суть помилки і її усунення

Коли відбувається запуск, то всі програми приєднуються до сервера TeamViewer і чекають, що ви будете робити далі. Коли ви вкажіть вірні ID і пароль, клієнт почне коннектіться до потрібного комп'ютера. Якщо все буде вірно, відбудеться підключення.

У випадку, коли щось піде не так, може з'явитися помилка «WaitforConnectFailed» . Це означає, що будь-який з клієнтів не може дочекатися підключення і перериває з'єднання. Таким чином, немає зв'язку і, відповідно, управляти комп'ютером немає можливості. Далі давайте більш детально поговоримо про причини і способи усунення.

Причина 1: Програма працює неправильно

Іноді можуть пошкоджуватися дані програми і вона починає працювати некоректно. Тоді слід:

  1. Повністю видалити програму .
  2. Встановити заново .

Або потрібно зробити перезапуск програми. Для цього:

  1. Натиснути пункт меню «підключення», а там вибрати «вийти з TeamViewer».
  2. Выйти из TeamViewer
  3. Потім знаходимо іконку програми на робочому столі і натискаємо по ній два рази лівою кнопкою миші.
иконка программы

Причина 2: відсутність інтернету

З'єднання не буде, якщо відсутнє підключення до Інтернету хоча б у одного з партнерів. Щоб це перевірити, натискаємо по значку в нижній панелі і дивимося, є підключення чи ні.

Проверка подключения к сети интернет

Причина 3: некоректно працює роутер

З роутерами таке трапляється часто. Насамперед потрібно його перезавантажити. Тобто, натиснути кнопку включення два рази. Можливо, буде потрібно включити в роутері функцію «UPnP» . Вона потрібна для роботи багатьох програм, і TeamViewer тому не виняток. Після активації роутер сам буде присвоювати номер порту кожному програмному продукту. Найчастіше, функція вже включена, але варто в цьому переконатися:

  1. Заходимо в налаштування роутера, ввівши в адресний рядок браузера 192.168.1.1 або 192.168.0.1 .
  2. Там, в залежності від моделі, потрібно шукати функцію UPnP.
    • Для TP-Link вибираємо «переадресація» , потім «UPnP» , а там »Включено" .
    • UPnP TP-Link
    • Для роутерів D-Link вибираємо " Розширені налаштування» , там " додаткові налаштування мережі» , потім " Включення UPnP» .
    • D-Link UPnP
    • Для ASUS вибираємо «переадресація» , потім «UPnP» , а там »Включено" .
    • Asus UPnP

Якщо настройки роутера не допомогли, тоді слід підключити інтернет кабель безпосередньо до мережевої карти.

Причина 4: стара версія програми

Щоб не було проблем при роботі з програмою, потрібно, щоб у обох партнерів використовувалися саме останні версії. Щоб перевірити, чи остання у вас версія, потрібно:

  1. В меню програми вибрати пункт «Довідка» .
  2. Справка в TeamViewer

  3. Далі натиснути " перевірити наявність нової версії» .
  4. Проверить наличие новой версии TeamViewer
  5. Якщо доступна більш свіжа версія, з'явиться відповідне вікно.
  6. Соответствующее окно

Причина 5: некоректна робота комп'ютера

Можливо, подібне відбувається через збої роботи самого ПК. В такому випадку бажано зробити його перезавантаження і спробувати виконати необхідні дії заново.

Перезавантаження комп'ютера

Висновок

Помилка «WaitforConnectFailed» трапляється рідко, але навіть досить досвідчені користувачі іноді не можуть її вирішити. Так що тепер у вас є варіант рішення, і ця помилка більше вам не страшна.

більше статей на цю тему: