Зміст
Спосіб 1: Перевірка стану служби аудіо
Якщо на комп'ютері є кілька пристроїв аудіовиводу, ви можете перемикатися між ними в розділі «Система» → »Звук" → " Висновок» додатки «Параметри» . Однак може статися, що в випадаючому списку замість аудіопристроїв буде вказано статус " пристрої виведення не знайдені» . Якщо при цьому на комп'ютері не працює звук, насамперед перевірте стан аудіослужби.
- Запустіть оснащення управління службами. Поєднання клавіш Win + R
відкрийте віконце швидкого виконання команд, введіть в нього команду
services.msc
і натисніть клавішу Enter. - Знайдіть у списку службу «Windows Audio» і викличте її властивості подвійним по ній кліком.
- Тип запуску служби повинен бути виставлений»автоматично" , а сама вона &8212; виконуватися. В іншому випадку змініть тип запуску служби та запустіть її.
Після цього вибір аудіопристроїв повинен стати доступним.
Спосіб 2: Перевірка стану пристрою
Переконайтеся, що пристрій виведення звуку доступний у " диспетчері пристроїв» і перевірте його стан. Можливо, воно з якоїсь причини відключено або є проблеми з його драйвером.
- Відкрийте оснащення " Диспетчер пристроїв» з контекстного меню кнопки «Пуск» .
- Розгорніть пункт " аудіовходи та аудіовиходи» , знайдіть пристрої виведення (динаміки, навушники) і відкрийте їх властивості подвійним кліком.
- Стан пристрою повинен бути»Включено"
. В іншому випадку зверніть увагу на код стану, він вкаже вам на характер проблеми. Наприклад, код 45 вказує на збій підключення пристрою, а код 22 — на його відключення Користувачем або програмою. Увімкніть пристрій, якщо він відключений, в інших випадках рішення приймається відповідно до коду проблеми.
Детальніше: помилка з кодом 45 " зараз цей пристрій не підключено»
Спосіб 3: Оновлення або відкат драйвера
Якщо проблема виникла після критичного збою, установки нового обладнання, оновлення системи і аудіодрайвера, слід перевірити роботу драйвера пристрою.
- Запустіть " Диспетчер пристроїв» як було показано вище, розгорніть " аудіовходи та аудіовиходи» , клікніть по проблемному компоненту правою кнопкою миші і виберіть " видалити пристрій» .
- Підтвердьте видалення пристрою, перезавантажте комп'ютер і перевірте його доступність в додатку»Параметри" .
- Якщо це не допоможе, відкрийте властивості пристрою подвійним по ньому кліком, перейдіть на вкладку " Драйвер»
і виконайте оновлення драйвера або відкат драйвера, якщо проблема виникла після оновлення драйвера або системи.
Детальніше: оновлення драйверів у Windows 10
Якщо аудіопристрій відсутній у " диспетчері пристроїв» , це може вказувати на вихід його з ладу, в той час як наявність зазначеного жовтим значком якогось непізнаного пристрою – на відсутність в системі його драйвера. В останньому випадку вам потрібно буде знайти і встановити для нього відповідний драйвер самостійно або скориставшись спеціальним програмним забезпеченням.
Детальніше:
дізнаємося, які драйвери потрібно встановити на комп'ютер
програми для пошуку та оновлення драйверів
Спосіб 4: засіб усунення несправностей
Також ви можете скористатися вбудованим в Windows 10 інструментом " засіб усунення несправностей» &8212; можливо, йому вдасться знайти причину проблеми.
- Відкривши додаток «Параметри» , перейдіть до розділу " оновлення та безпека» → " усунення несправностей» і натисніть праворуч посилання " додаткові засоби усунення несправностей» .
- Виберіть і запустіть інструмент для опції " відтворення звуку» .
Відкрився засіб виконає перевірку на предмет типових неполадок і запропонує відповідне рішення, якщо таке буде знайдено.