Зміст
0x80070035 &8212; помилка в роботі локальної мережі, що виникає при спробі користувача підключитися до загальних мережевих ресурсів. Основною її причиною є збій або зміна мережевих налаштувань, ініційоване оновленнями, стороннім програмним забезпеченням або самим Користувачем. Супроводжується неполадка лаконічним повідомленням " не знайдено мережевого шляху» .
Спосіб 1: Включення SMB v1. 0
В останніх збірках Windows 10 забезпечує загальний доступ до файлів протокол SMB v1.0 за замовчуванням відключений, тому ви не зможете підключитися до загальної мережевої папці, якщо та розташовується на пристрої під управлінням старої операційної системи. У цьому випадку, щоб мати можливість підключатися до мережевих ресурсів, включіть в Windows 10 підтримку протоколу SMB v1.0.
- Відкрийте натисканням клавіш Win + R
діалогове віконце швидкого виконання команд, вставте в нього команду
optionalfeatures
і натисніть клавішу Enter . - У вікні, що відкриється " Компоненти Windows» знайдіть пункт «підтримка спільного доступу до файлів 1.0 / CIFS» і поставте прапорець. Якщо пункт має вкладені елементи, розгорніть його і відзначте прапорцем елемент «клієнт SMB 1.0 / CIFS» .
- Дочекайтеся встановлення компонента та перезавантажте комп'ютер, щоб зміни набули чинності.
Спосіб 2: Перевірка налаштувань мережевого доступу
Переконайтеся, що в операційній системі не збилися налаштування загального доступу. Якщо конфігурація мережі у вас відрізняється від описаної нижче, змініть її.
- Зайдіть в мережеві настройки, для чого клікніть правою кнопкою миші по значку Інтернет-підключення в системному треї і з контекстного меню виберіть пункт " відкрити&171; параметри мережі та інтернет & 187;» .
- Переконайтеся, що встановлено тип мережі»приватна" . Якщо мережа має тип »загальнодоступна" , натисніть кнопку «Властивості» , щоб вибрати інший профіль.
- Активуйте в наступному вікні «мережа» радіокнопку «приватні» і поверніться.
- Натисніть " центр мереж та спільного доступу» .
- У новому класичному вікні натисніть ліворуч посилання " Змінити додаткові параметри спільного доступу» .
- Розгорніть блок»приватна" і активуйте, якщо вони не активовані, опції " Увімкнути виявлення мережі» і " увімкнути спільний доступ до файлів та принтерів» .
- Тепер розгорніть блок " усі мережі» , увімкніть спільний доступ та вимкніть захист паролем. Це додаткова, а не обов'язкова міра.
Спосіб 3: Скидання кешу DNS та мережі
Скиньте мережеві настройки на обох комп'ютерах, це усуне наслідки збоїв в роботі мережі. Зробити це можна з інтерфейсу програми»Параметри" або з " командного рядка» . Для початку спробуйте обійтися скиданням кешу DNS.
- Запустіть від імені адміністратора " командний рядок» або «Windows PowerShell» .
- Виконайте команду
ipconfig /flushdns
.
Якщо очищення кешу DNS не допоможе, скиньте мережеві налаштування.
- Відкрийте додаток»Параметри" , перейдіть до розділу " Мережа та інтернет» і натисніть розташовану в ньому посилання " Скидання мережі» .
- У наступному вікні натисніть кнопку " Скинути зараз» .
- Перезавантажте комп'ютер.
Ви також можете скинути мережу альтернативним способом, виконавши в запущеній з підвищеними правами «Windows PowerShell» одну за одною команди:
Netsh int ip reset
netsh int tcp reset
netsh winsock reset
Після перезавантаження вам потрібно буде змінити тип профілю мережі на»приватна" і налаштувати параметри спільного доступу.
Спосіб 4: вимкнення протоколу IPv6
Спробуйте вимкнути протокол IPv6 у властивостях мережевого адаптера. Не виключено, що це додаткове рішення допоможе вам усунути помилку 0x80070035.
- Відкрийте " мережеві підключення»
, для чого виконайте у віконці
Win + R
команду
ncpa.cpl
. - Відкрийте &171;властивості&187; робочого мережевого адаптера.
- Зніміть прапорець з чекбоксу «IP версії 6 (TCP / IPv6)» і збережіть налаштування.
Спосіб 5: Перевірка роботи служб
Перевірте роботу забезпечують мережевий обмін даними служб &8212; вони повинні бути запущені.
- Відкрийте оснащення управління службами, виконавши в діалоговому віконці Win + R
команду
services.msc
. - Відшукайте в списку наступні служби:
- &171; хост Постачальника функції виявлення & 187; ;
- &171; публікація ресурсів виявлення функції&187; ;
- &171;служба виявлення SSDP&187; ;
- &171; вузол універсальних PNP-пристроїв&187; ;
- &171;служба DNS-клієнта&187; .
- Вони повинні мати статус»виконується" , інакше відкрийте &171;властивості&187; служби подвійним по ній кліком або з її контекстного меню.
- Виставте Тип запуску»автоматично" , збережіть налаштування та перезавантажте комп'ютер.
Додаткові заходи
Крім описаних вище рішень, можна спробувати вжити додаткових заходів, наприклад відключити на час перевірки доступу антивірусну програму і брандмауер. Не буде зайвим також перевірити права доступу на загальну мережеву папку, зокрема переконатися, що у групи»Все" є права на читання вмісту расшаренного каталогу.
Детальніше:
відключення антивіруса
увімкнення спільного доступу в Windows 10