Повернення переказів з Яндекс.Гроші

Переказ грошей зі свого рахунку

Якщо ви поповнили рахунок гаманця в Яндекс.Грошах тим чи іншим способом і тепер хочете повернути кошти назад, наприклад, через неправильну суму або з будь-яких інших причин, можна вдатися до внутрішніх інструментів сервісу. В даному випадку практично кожна операція, не рахуючи більшості мобільних переказів, обкладається певною комісією.

Детальніше: способи виведення грошей в Яндекс.Гроші


Возможность перевода денег с кошелька на сайте Яндекс.Денег
Служба підтримки веб-ресурсу не займається вирішенням таких проблем, так як користувач несе повну відповідальність за переклади, і тому повинен думати про це заздалегідь. Більш того, повернути кошти, списані в якості комісії, не вийде ні в одному з варіантів.

Помилковий переклад

При здійсненні перекладу на Яндекс.Гроші із зазначенням неправильних реквізитів гаманця, на жаль, домогтися повернення грошей практично неможливо. Пов'язано це з тим, що кошти на гаманці фізичної особи, навіть якщо були переведені випадково, є власністю власника облікового запису і можуть бути використані без будь-яких обмежень з боку адміністрації веб-сервісу.

Возможность добавления комментария к переводу с кошелька на сайте Яндекс.Денег

Єдине, що ви можете зробити в такому випадку, це звернутися до власника гаманця з проханням повернути кошти за потрібними реквізитами. У свою чергу, відсутність засобів зв'язку безпосередньо з користувачем можна обійти, якщо повторити переклад на більш дрібну суму з додаванням " повідомлення одержувача» .

Звернення до служби підтримки

Для того щоб повернути кошти, відправлені на гаманець шахрая, наприклад, внаслідок покупки товару на якомусь сайті, можна створити звернення в службу підтримки. При цьому гарантувати успішних повернення грошей все одно не можна, тому що навіть в такому випадку переклад проводився на особистий гаманець користувача.

Перейти до служби підтримки Яндекс.Гроші

  1. Скористайтеся представленої вище посиланням, щоб перейти до форми зворотного зв'язку в Яндекс.Гроші. Після цього в підрозділі «Тема» встановіть як причину " шахрайство» .
  2. Переход к созданию обращения в службу поддержки Яндекс.Денег
  3. Клацніть по рядку " Хочу повідомити про шахрайство» в блоці " що сталося» для вибору. Згодом стануть доступні додаткові поля, кожне з яких потрібно заповнити в обов'язковому порядку.
  4. Указание причины обращения в службу поддержки Яндекс.Денег
  5. Зі списку " вас обдурили» виберіть «Так, я переказав гроші шахраю» і заповніть блоки з уточненнями. Описувати кожне поле ми не будемо, проте вам необхідно вказати максимально детальну інформацію без помилок відповідно до вимог.
  6. Указание дополнительной информации при создании обращения в поддержку Яндекс.Денег
  7. Завершивши заповнення, обов'язково додайте скріншот, який виступає в якості додаткового підтвердження шахрайства. В даному випадку можна надати як діалог з власником гаманця, так і квитанцію.
    Отправка обращения в службу поддержки Яндекс.Денег
    Вкажіть адресу електронної пошти для отримання відповіді від служби підтримки та натисніть " Надіслати повідомлення» внизу сторінки. На розгляд заявки, як правило, потрібно кілька днів.
  8. Крім сказаного, особливо у випадку з великими сумами грошей, бажано звернутися в поліцію, надавши заяву і докази шахрайства. Також надати допомогу може техпідтримка банку або сервісу, звідки проводився переклад.

більше статей на цю тему: