Зміст
Спосіб 1: відновлення доступу до аккаунту
В сервісі Яндекс.Гроші можна виконувати платіжні операції навіть без реєстрації. Електронний гаманець розширює можливості користувача, але він прив'язується до облікового запису Yandex . Якщо ви забуваєте дані "учеткі", то автоматично втрачаєте доступ до гаманця. В цьому випадку потрібно просто відновити аккаунт. Більш детально про це читайте в окремих статтях на нашому сайті.
Детальніше:
відновлення пароля від облікового запису на Яндекс
відновлення доступу до облікового запису з 2FA
Читайте також: Як створити гаманець в системі Яндекс.Гроші
Спосіб 2: розблокування гаманця
Компанія Яндекс може заблокувати гаманець як на прохання користувача, так і в примусовому порядку, наприклад, при порушенні правил Угоди або запиті уповноважених органів. У будь-який з цих ситуацій необхідно звернутися в службу підтримки, щоб там пояснили, як можна відновити доступ до коштів.
Перейти на сторінку зв'язку зі службою підтримки Yandex
Спосіб 3: Прив'язка нового номера
Для підтвердження платежів та інших операцій, що здійснюються з гаманця, Yandex у вигляді СМС надсилає одноразові паролі. При зміні номера телефону його обов'язково потрібно прив'язати до електронного гаманця. Якщо цього не зробити, коди підтвердження на нього приходити не будуть, а значить, багато дій стануть недоступні.
Перейти до сервісу Яндекс.Гроші
- Відкриваємо сервіс Яндекс.Гроші, клацаємо по іконці користувача
І входимо в»Налаштування" гаманця.
- У вкладці " Телефон» натискаємо кнопку " змінити» .
- Коли на зареєстрований номер прийде пароль по СМС, вводимо його в потрібне поле і тиснемо " Підтвердити»
.
Якщо на смартфоні встановлено мобільний додаток Яндекс.Гроші, запит на підтвердження може прийти від нього. Проводимо пальцем по екрану зверху вниз, тапа за відповідним повідомленням і тиснемо " Підтвердити» .
- Вводимо новий номер телефону і натискаємо " отримати СМС» .
- Вписуємо пароль з СМС і тиснемо " Підтвердити»
.
Тепер одноразові паролі для підтвердження будуть приходити на новий номер.
Якщо мобільний пристрій було втрачено, теоретично сторонні люди можуть отримати доступ до коштів. Тому спочатку зателефонуйте в службу підтримки, щоб вони заблокували всі платіжні операції для аккаунта, потім деактивуйте сім-карту і відновіть номер. Після цього приступайте до відновлення гаманця.
Якщо зловмисники встигли вкрасти гроші, про це необхідно повідомити протягом доби. Тільки в цьому випадку є шанс, що після перевірки сервіс поверне гроші.
Неможливо відновити лише видалений гаманець. Незважаючи на те, що доступ до аккаунту і сервісів в цьому випадку збережеться, всі кошти, бали і бонуси на ньому пропадуть, а створити новий на цій «учетке» вже не вийде.
Рекомендації
Щоб рідше стикатися з описаною вище проблемою, Яндекс рекомендує хоча б раз на півроку міняти пароль від аккаунта. Він повинен бути не надто коротким і складатися з розділових знаків, букв і цифр. При цьому не слід використовувати особисті дані (номер телефону, дату народження та ін.), які можуть бути відомі стороннім.
Ніколи не відповідайте на листи, в яких просять повідомити пароль від аккаунта, код підтвердження та інші конфіденційні дані, навіть якщо вони приходять від сервісу Яндекс.Гроші.
Користуйтеся аварійними паролями, які допоможуть підтвердити платіж, переказ і навіть змінити номер, якщо в даний момент немає доступу до смартфону.
- В Налаштуваннях гаманця тиснемо " випустити аварійні коди» .
- На наступній сторінці натискаємо " Хочу отримати коди» .
- Вводимо цифри з повідомлення від Yandex.
- З'явиться сторінка зі списком кодів. Використовувати їх можна в будь-якому порядку, але кожен з них тільки один раз. Зберігати паролі можна в роздрукованому вигляді, або на комп'ютері, якщо до нього немає доступу У інших користувачів, які можуть ними скористатися.
Якщо аварійні коди загубилися, відразу замовте новий список. У цьому випадку старі паролі перестануть діяти.