Зміст
Спосіб 1: лічильник абонентів каналу
Найпростіший варіант перегляду кількості підписників на YouTube &8212; пошук лічильника. Це стосується як свого каналу, так і каналів інших користувачів. Відображається лічильник в трьох різних місцях, тому кожен користувач знайде зручний для себе варіант його перегляду. Давайте в рамках однієї інструкції розберемося з усіма ними.
- В першу чергу завжди можна скористатися пошуком, відшукавши через нього свій або чужий канал. У блоці із загальною інформацією завжди відображається кількість передплатників, тільки якщо сам автор каналу не приховав ці відомості від загального доступу.
- Точно так же можна перейти безпосередньо на сторінку потрібного каналу і подивитися кількість передплатників під назвою. На жаль, якщо передплатників вже досить велика кількість, точна цифра тут не відобразиться.
- Якщо мова йде про перегляд такого ж лічильника, але в своєму каналі, можна не використовувати пошук, А викликати меню управління каналом, натиснувши по своїй аватарке, і вибрати звідти &171;мій канал&187; .
- Ви будете перенаправлені відразу на сторінку свого каналу і побачите інформацію про загальну кількість передплатників.
- Завершальний метод відображення цього ж лічильника &8212; перегляд під плеєром з відео. На наступному зображенні ви якраз бачите те, як відображається дана інформація.
Спосіб 2: розділ з аналітикою в & 171; творчої студії & 187;
Розглянемо наступний, більш повноцінний варіант перегляду передплатників, який підходить тільки для власників свого каналу на Ютубі. Його суть полягає у відображенні аналітики з &171;творчої студії&187;, в якій Ютуб збирає загальну інформацію про вашу статистику і надає як Загальні відомості про передплатників, так і назва кожного каналу, підписаного на вас.
- Для переходу в &171; творчу студію & 187; знадобиться викликати меню аккаунта і натиснути по відповідному пункту.
- На панелі ліворуч виберіть розділ &171;Аналітика&187; і відразу ж можете переглянути загальний лічильник з повною інформацією про кількість передплатників.
- Якщо натиснути по & 171; Детальніше&187; під цим лічильником, ви будете переміщені до графіку розвитку каналу, де наочно видно приріст або відтік передплатників по днях.
- Перейдіть на вкладку &171;аудиторія&187; , якщо хочете побачити більше аналітики по передплатникам. Тут відображено кількість постійних і унікальних глядачів, а також звичайний лічильник передплатників.
- Нижче ви бачите час перегляду, активність по популярним роликам, топ регіонів, стать і вік передплатників. Звідси ж здійснюється перехід до перегляду облікових записів ваших передплатників, якщо ви зацікавлені в тому, хто саме підписаний на ваш канал.
Спосіб 3: Social Blade
Social Blade &8212; безкоштовний англомовний сервіс, що збирає статистику по акаунтах в YouTube, Twitter, Twitch і Instagram. Його можна використовувати як для отримання відомостей про власний акаунт, так і аналізу чужих каналів в Ютубі. Звичайно, повний список з передплатників по їх іменах він вам не покаже, як і будь-який інший сайт, але дозволить дізнатися Загальне охоплення аудиторії, підписки по днях і інші статистичні відомості.
- Для початку на головній сторінці сайту знадобиться ввести ім'я аккаунта, кількість передплатників якого ви хочете відстежити.
- У результатах будуть як його профілі в YouTube, так і в інших соціальних мережах, тому виберіть потрібний варіант зі списку.
- Угорі ви вже бачите загальний лічильник підписників, але зазвичай цієї інформації недостатньо для збору повної статистики.
- Тому рекомендуємо опуститися по блоках з відомостями, щоб отримати дані про останній день, а також невеликий графік з приростом передплатників по днях тижня. Це дозволить оцінити як загальну тенденцію, так і залежність виходу нових роликів з приростом сабскрайберов.
- Ще нижче на сайті представлений щоденний звіт за кількістю нових передплатників, загальною кількістю, кількістю переглядів і приблизною прибутку виключно з вбудованої реклами. Ці дані вважаються кращими і використовуються часто рекламодавцями, коли мова йде про підбір відповідного каналу для замовлення реклами.
- Якщо ви натиснете на кнопку відкриття повної статистики за місяць, нижче побачите більш великий графік за переглядами відео і новим передплатникам. Використовуйте цю інформацію як при аналізі власного каналу, так і інших авторів на Ютубі.
Спосіб 4: JagaJam
За аналогією з попереднім сайтом працює і російськомовний JagaJam, збираючи навіть більше різних відомостей. Однак його головний мінус полягає в платному поширенні. Вам знадобиться вибрати один з тарифних планів, якщо є необхідність в отриманні розширеної статистики по Ютуб-каналах і акаунтів в інших соціальних мережах. Зараз ми пропонуємо зупинитися на безкоштовних функціях і коротко розповімо про розширені.
- Як завжди, почніть взаємодію з сайтом з пошуку потрібного для аналізу аккаунта. Це може бути як ваш канал на YouTube, так і проекти інших авторів.
- У списку виберіть потрібну соціальну мережу, натиснувши на ім'я аккаунта.
- У загальному блоці з відомостями кількість передплатників і їх залученість відкриті за замовчуванням. Показник якості і середня кількість переглядів в одному відео приховані і відкриються тільки після придбання одного з тарифів.
- Нижче ви побачите ще кілька блоків із загальною інформацією. Під числом передплатників показаний приріст за останній день, що теж дозволить трохи оцінити активність каналу.
- Детальний графік приросту або відтоку передплатників, на жаль, прихований в безкоштовному режимі. До нього можна отримати доступ лише після вибору одного з тарифних планів JagaJam.
- Додатково JagaJam пропонує статистику по всіх публікаціях, розширені відомості про залученість і графіки з переглядами, але багато з цього теж входить в платний план.
Після отримання відомостей про свій канал у користувачів нерідко виникає бажання набрати передплатників в Ютубі. Для цього недостатньо просто випускати цікаві відео. Важливо організувати рекламу і правильне просування контенту. Про все це пропонуємо прочитати в окремій статті на нашому сайті за наступним посиланням.
Детальніше: залучення передплатників на свій YouTube-канал