Зміст
Найпопулярніша на сьогоднішній день медіамайданчик YouTube постійно аналізує активність кожного відео, виділяючи деякі на вкладку&171; тенденції & 187; . Потрапляння сюди практично завжди гарантує значний приріст переглядів, відповідно, і передплатників. У статті ми розглянемо алгоритми потрапляння в &171;тенденції&187; Ютуба, а також що для цього потрібно робити.
Як потрапити в тенденції YouTube
Вкладка &171;тенденції&187; включає в себе всі найпопулярніші і переглядаються відео в регіоні за добу. Якщо уважно вивчити список роликів, стає зрозуміло &8212; не завжди в топі виявляються великі блогери або відомі особистості. Часто в списках можна зустріти нікому не відомих авторів контенту, які з деяких причин виявилися популярними.
Алгоритм роботи
В першу чергу необхідно відзначити, що в даній статті ми будемо розглядати принципи і алгоритми саме російського регіону, так як в інших країнах вони можуть відрізнятися. Хостинг постійно працює над своїми алгоритмами, щоб вони максимально були захищені від накруток і зломів.
Кількість переглядів
Шанс потрапити в &171;тенденції&187; отримують ті ролики, які в перші години набрали більше 30-50 тисяч переглядів. Від чого залежить мінімальна планка? В основному від активності на інших відео. Система аналізує не тільки перегляди, але і відсоток утримання, про який ми поговоримо трохи пізніше.
Важливо також не загальне число переглядів, а їх кількість у співвідношенні з часом. Чим швидше набираються перегляди, тим вище ймовірність виведення відео в топ. Досить часто також алгоритм враховує в цілому зацікавленість і кількість переглядів відео в окремих сегментах. Якщо проаналізувати вкладку в ютубі з топом, нескладно помітити залученість практично всіх сфер: проходження ігор, макіяж і косметика, дитяча тематика, музика і так далі.
Активність у коментарях
Один з основних показників, так як часто саме коментарі виводять відео в топ. Необхідно враховувати, що незалежно від змісту коментар &8212; це активність. Чим більше активність під роликом & 8212; тим вище шанс його попадання в &171;тенденції&187; . Саме тому часто блогери просять ставити якісь питання в коментарях, ділитися своєю думкою або просто зачіпають теми, які апріорі будуть викликати суперечки. Винятком є накручені коментарі, а також залишені ботами.
Відсоток утримання відео
Даний фактор не завжди є очевидним, але грає вагому роль. Відсоток утримання Відео для стандартного попадання в &171;тенденції&187; не повинно бути менше 80%. Що це означає? Ролик повинні дивитися, не перемотуючи сильно вперед, а також не використовуючи прискорення. Якщо користувачі на середині будуть вимикати або закривати вкладку, то відсоток утримання сильно знизиться.
Перепости в соціальних мережах
Ще одним елементом активності і зацікавленості користувачів вважаються перепости відео в соціальних мережах. Особливо важливо, щоб ділилися не просто посиланням, а додавали невеликі підписи. Незважаючи на те, що перегляди в соціальних мережах, не додаються до загального числа, алгоритм їх враховує. Для самостійного збільшення шансів на висновок в & 171; рекомендовані & 187; і &171;тенденції&187; краще зробити посів ролика в соціальних мережах з інтригуючою підписом і цікавою заставкою.
Відповідність правилам YouTube
Сервіс практично ніколи не виводить в &171;тенденції&187; відео, які за тими чи іншими параметрами порушують правила спільноти. Алгоритм самостійно перевіряє матеріал на наявність грубих порушень, наприклад, невідповідність контенту віку, порушення авторських прав, використання оголених натур і так далі.
Окремо хотілося б торкнутися теми реклами букмекерських контор, казино та інших схем, в яких присутні елементи вкладення грошей. З 2019 року політика хостингу досить суворо забороняє будь-які подібні дії, аж до повного блокування та видалення каналу. Це стосується не тільки прямий, але і інтуїтивної реклами в відео. Авторам контенту рекомендується уникати будь-яких сумнівних пропозицій, так як це не тільки не допоможе в розвитку каналу, але і може повністю звести всі старання нанівець.
Ми розглянули основні принципи, які YouTube враховує при виведенні відео в &171;тенденції&187; .
Висновок відео в&171; тренди & 187;
Розуміючи приблизні алгоритми роботи системи, стає легше активно просувати канал. Є кілька досить дієвих порад, які допоможуть швидко вивести ролик в цікавий розділ, тим самим збільшивши кількість передплатників і переглядів.
Будь-який активний користувач YouTube знає, що майданчик рекомендує глядачам інші ролики, виходячи з їх інтересів. У комп'ютерній версії список рекомендованих роликів знаходиться праворуч, а в мобільній версії &8212; в нижній частині. Зазвичай в рекомендаціях можуть з'являтися відеоролики того ж автора або його конкурентів. Також цей розділ поповнюється роликами на схожу тему або з такою ж назвою. Крім того, алгоритми YouTube обчислюють, яка тематика контенту підходить тому чи іншому глядачеві за інтересами, і час від часу в рекомендаціях надає ці теми.
Порада 1: цікавий контент
Коли саме по собі відео не є для широкого кола глядачів цікавим, дуже важко домогтися виведення в&171; тенденції & 187; . Хороший контент & 8212; це запорука не одноразового успіху, але і тривалого зростання каналу. Як зрозуміти, який ролик хороший, а який ні? Певних параметрів немає, так як багато в чому успіх залежить від актуальності теми. Якщо ви віддаєте перевагу кулінарні теми, краще цілком заглиблюватися в це питання. Професіоналізм і якісний підхід видно завжди.
Для отримання приблизної картини популярних роликів можна протягом декількох днів моніторити&171; тенденції & 187; сервісу. Не варто намагатися зрозуміти логіку, а також не слід копіювати інших блогерів. Але виявити більш актуальні теми таким чином цілком можливо.
Порада 2: оформлення превью
Картинка, яка відображається до кліка по відео &8212; це ваша візитна картка. Вона повинна залучити і викликати бажання клікнути на ролик. Варто уникати занадто навантажених написами превью, але декількома словами можна відобразити додаткову суть відео, яка не помістилася в назву. Зараз вже поступово проходить час клікбейтів, тому намагайтеся ставити на превью саме те, що є безпосередньо в контенті.
Читайте також: робимо превью до відео на YouTube
Порада 3: Вибір дня публікації
Якщо у вас є підготовлене відео, яке ви плануєте вивести в&171; тенденції & 187; , вибирайте правильний для цього день. У дні серйозних політичних подій, прем'єр серіалів, а також при виході роликів від популярних блогерів шанс потрапити вв цей розділ зводиться до мінімуму.
Порада 4: дотримання внутрішніх правил
З 1 вересня посилилися правила YouTube. Деякі медіамережі відключили канали від монетизації і не приймають їх назад. Відеохостинг змінює критерії підключення і просування каналів. При подачі заявки на підключення каналу до монетизації буде проведено аналіз каналу в цілому, і якщо він не буде відповідати деяким необхідним критеріям, то в підключенні вам делікатно відмовлять.
Головною причиною можуть бути не авторські канали з ризикованим контентом, сумнівні канали низької якості, а також маленькі канали з не авторським контентом. Якщо раніше приймалися канали з невеликою кількістю передплатників, то зараз таке може не пройти. Медіамережі строго перевіряють і аналізують всі канали. Канал з не авторським контентом, який показав свою життєздатність, добре оформлений, без зауважень і порушень, успішно розвивається і регулярно оновлюється, можуть охоче підключити до медіамережі.
Зміни відбулися не тільки в російському сегменті, але і на заході. Медіамережі дорожать своєю репутацією і не хочуть брати на себе ризик з підключенням каналів, які порушують авторські права і правила спільноти.
Порада 5: оптимізація відео
Вам необхідно приділити увагу підбору ключових слів при публікації відео. Вони повинні точно передавати суть вмісту. Потрібно зробити і опис цього ролика: зазвичай це важливо для його позицій в розділі Рекомендацій. Коли користувачі будуть переглядати ролики інших авторів з такими ж ключовими словами і назвою, ваш контент може виявитися в цьому розділі.
Крім цього, можна використовувати спеціальні сервіси, які дозволяють відстежувати кількість запитів. Це дозволить вам відшукати найпоширеніші запити, які ви будете використовувати в ключових словах, або в назві ролика. Ще один варіант – це згадувати в назві відомих особистостей, в тому числі і популярних блогерів на YouTube. Хоча це скандальний метод просування, все ж він працює.
Читайте також: підбираємо ключові слова для YouTube
Порада 6: підтвердження рахунку
Якщо ваш канал має статус підтвердженого і у вас є галочка, вам випаде можливість створити унікальне превью &8212; зображення вашої обкладинки. Воно повинно викликати інтерес у аудиторії, а також виділятися на тлі інших рекомендацій. Як зображення використовуйте найяскравіші події з відео, або картинку, яка точно визначає суть ролика. Використовуйте текст у попередньому перегляді, щоб ще більше зацікавити глядачів. Це також впливає на ваші позиції, адже ролики з яскравим превью сильніше кидаються в очі, ніж зі стічними кадрами.
Читайте також: підтвердження каналу YouTube
Порада 7: підвищення активності підписників
Закликайте глядачів до активності. На потрапляння в рекомендації впливає реакція глядачів на ролик. Якщо у вас буде багато переглядів, але мало коментарів і лайків, YouTube буде визначати ваш контент як не цікавий, і не стане рекомендувати його іншим. Тому спонукайте у відеороликах залишати коментарі і ставити лайки. Просіть передплатників робити репости в соціальних мережах, так як це дозволить збільшити ваші перегляди.
Слід завжди пам'ятати, що саме активність під відео стає основною причиною виведення ролика в &171; тенденції & 187; Ютуба.
Порада 8: розбиття ролика на частини
Знімайте серійний контент. Як говорилося вище, в&171; тенденції & 187; потрапляють в першу чергу відеоролики того ж автора. Це особливо помітно, коли автор публікує відео, що складається з декількох серій. Для цього також важливо оформляти серії в одному стилі і підписувати кожну з них за номерами.
Випускайте якісний контент: YouTube зацікавлений в тому, щоб утримувати увагу глядачів, так як від цього залежить заробіток сайту. Тому якщо ви робите дійсно якісні та унікальні ролики, YouTube сам буде рекомендувати і просувати їх. Також якщо у вас буде цікавий контент, його будуть оглядати до кінця, що впливає на релевантність відео. Коли глядачі не оглядають ролик до кінця, швидше за все, він їм не цікавий.
Отже, якщо ваші твори будуть часто миготіти в рекомендаціях YouTube, ви зможете залучити додаткову кількість передплатників на свій канал. Це особливо важливо для тих, хто не має можливості вкладати кошти в розвиток каналу, так як це один з ефективних безкоштовних методів просування і виведення контенту в&171; тенденції & 187; .
Починаючому виробнику контенту на Ютубі не варто впадати у відчай, що ваші ролики не потрапляють в&171; тенденції & 187; . Повністю прорахувати алгоритм роботи сервісу не може практично ніхто, дуже багато залежить від активності і поведінки інших користувачів YouTube.
Читайте також: Розкрутка каналу на YouTube з нуля