монетизація каналу YouTube

как монетизировать канал на ютубе
Багато користувачів заводять свій канал на відеохостингу Ютуб заради отримання доходу. Деяким з них цей спосіб заробітку здається легким – давайте ж розберемося, чи так просто заробляти відеороликами, і як почати це робити.

Види та особливості монетизації

Основою отримання доходу з переглядів відео, розміщених на тому чи іншому каналі, є реклама. Існує два її різновиди: пряма, реалізована або за партнерською програмою, або медіасетями за допомогою сервісу AdSense, або безпосередньою співпрацею з тим чи іншим брендом, а також непряма, вона ж продукт-плейсмент (про значення цього терміна поговоримо далі).

Варіант 1. AdSense

Перед тим як ми перейдемо до опису монетизації, вважаємо за потрібне вказати, які обмеження накладає YouTube. Монетизація доступна за таких умов:

  • 1000 передплатників і більше на каналі плюс більше 4000 годин (240000 хвилин) переглядів за рік сумарно;
  • На каналі немає роликів з неунікальним вмістом (відео, скопійоване з інших каналів);
  • На каналі немає вмісту, який порушує правила публікації YouTube.

Якщо канал відповідає всім згаданим вище умовам, можна підключити АдСенс. Цей вид монетизації є прямим партнерством з YouTube. З переваг відзначимо фіксований відсоток доходу, який дістається Ютубу – він дорівнює 45%. З мінусів варто згадати досить жорсткі вимоги до контенту, а також специфіку роботи системи ContentID, через яку абсолютно безневинний ролик може стати причиною блокування каналу. Включається цей вид монетизації прямо через YouTube-аккаунт – процедура досить проста, але якщо відчуваєте з нею труднощі, до ваших послуг Керівництво за посиланням нижче.
Nastroyki-reklamyi-YouTube-1

Урок: як увімкнути монетизацію на YouTube

Відзначимо ще один важливий нюанс – дозволено мати не більше одного аккаунта AdSense на одну фізичну особу, проте до нього можна прив'язати кілька каналів. Це дозволяє отримувати бо & x301;більший дохід, але може обернутися ризиком втратити все при лазні цього аккаунта.

Варіант 2: Партнерська програма

Багато авторів контенту на YouTube вважають за краще не обмежуватися тільки АдСенс, а підключитися до сторонньої партнерської програми. Технічно це майже нічим не відрізняється від роботи безпосередньо з Google, власниками Ютуба, але має ряд особливостей.

  1. Договір з партнеркою укладається без участі YouTube, хоча вимоги до підключення до тієї чи іншої програми зазвичай збігаються з вимогами сервісу.
  2. Условия подключения к партнёрской программе для монетизации канала на YouTube
  3. Джерело отримання доходу може відрізнятися – платять не тільки за перегляд, але і за кліки по рекламному посиланню, повноцінний продаж (відсоток від суми проданого товару є виплатою партнеру, який прорекламував цей товар) або ж за відвідування сайту і виконання на ньому певних дій (наприклад, реєстрації та заповнення анкетної форми).
  4. Відсоток від доходу за рекламу відрізняється від прямої співпраці з YouTube-партнерські програми надають від 10 до 50%. При цьому потрібно враховувати, що 45% партнерка все одно виплачує YouTube. Також доступно більше можливостей для виведення заробітку.
  5. Предполагаемые выплаты партнёрской программы для монетизации канала на YouTube
  6. Партнерська програма надає додаткові послуги, які недоступні при прямому співробітництві – наприклад, допомога юристів в ситуаціях, коли канал отримує страйк через порушення авторських прав, технічну підтримку при розвитку каналу і багато іншого.
Защита авторских прав партнёрской программой для монетизации канала на YouTube

Як бачите, переваг у партнерської програми більше, ніж у прямого співробітництва. Єдиний серйозний мінус - можна нарватися на шахраїв, але обчислити таких досить просто.

Варіант 3: пряма співпраця з брендом

Багато блогерів ютуб воліють продавати екранний час безпосередньо бренду за грошову винагороду або можливість безкоштовного придбання рекламованих товарів. Вимоги в такому випадку встановлює бренд, а не YouTube, але правила сервісу при цьому вимагають вказувати наявність в ролику прямої реклами.
Правила прямой рекламы или продакт-плейсмента для монетизации канала на YouTube
Підвидом спонсорства є продукт-плейсмент – ненав'язлива реклама, коли в кадрі з'являється брендована продукція, хоча ролик не ставить перед собою рекламні цілі. Правилами YouTube подібний вид реклами дозволяється, але на нього поширюється те ж обмеження, що і на пряме просування того чи іншого продукту. Також в деяких країнах продукт-плейсмент може бути обмежений або заборонений, так що перед використанням цього виду реклами слід ознайомитися з законодавством країни проживання, яка позначена в обліковому записі.

Висновок

Монетизувати канал на YouTube можна кількома способами, які передбачають різний рівень доходу. Остаточний вибір варто робити, виходячи з поставлених цілей.

більше статей на цю тему: