Зміст
Правильно підібрані теги до відео в YouTube гарантують його просування з пошуку і залучення нових глядачів на канал. Під час додавання ключових слів необхідно враховувати ряд факторів, використовувати спеціальні сервіси і проводити самостійний аналіз запитів. Давайте детальніше розберемося з цим.
Вибір ключових слів для відео YouTube
Вибір тегів – основна і найважливіша частина оптимізації відеороликів для подальшого просування в Ютубі. Звичайно, ніхто не забороняє просто вписувати будь-які слова, тематично пов'язані з темою матеріалу, проте це не принесе ніякого результату, якщо запит не популярний серед користувачів. Тому необхідно звертати увагу на багато факторів. Умовно підбір ключових слів можна розділити на кілька кроків. Далі ми детально розглянемо кожен.
Крок 1: Генератори тегів
На просторах інтернету знаходиться безліч популярних сервісів, що дозволяють користувачеві підібрати щодо одного слова велика кількість відповідних по темі запитів і тегів. Рекомендуємо скористатися відразу декількома сайтами, порівняти Популярність слів і показані результати. Крім цього варто звернути увагу, що кожен з них працює за унікальним алгоритмом і додатково надає користувачеві різну інформацію по актуальності і популярності запитів.
Читайте також: Генератори тегів для YouTube
Крок 2: Планувальники ключових слів
У Google і Яндекс існують спеціальні сервіси, що відображають кількість запитів за місяць через їх пошукові системи. Завдяки цій статистиці ви можете відібрати найбільш відповідні по темі теги і включити їх до своїх відео. Розглянемо роботу цих планувальників і почнемо з Яндекса:
Перейдіть на веб-сайт Wordstat
- Перейдіть на офіційний сайт Wordstat, де в пошуковому рядку введіть слово або вираз, що цікавить, а також відзначте крапкою необхідний фільтр пошуку, наприклад, за словами, після чого натисніть " підібрати» .
- Тепер перед вами відобразиться список запитів з числом показів на місяць. Вибирайте для своїх відео найпопулярніші вирази, де кількість показів перевищує три тисячі.
- Крім цього рекомендуємо звернути увагу на вкладки з назвою пристроїв. Перемикайтеся між ними, щоб відсортувати показ фраз, введених з певного девайса.
Сервіс від Google працює приблизно за таким же принципом, проте відображає кількість показів і запитів в своїй пошуковій системі. Знайти ключові слова в ньому можна наступним чином:
Перейдіть на веб-сайт планувальника ключових слів Google
- Перейдіть на веб-сайт планувальника ключових слів і виберіть «Start Using Keyword Planner» .
- Введіть одне або кілька тематичних ключових слів у рядок і натисніть»почати" .
- Перед вами відобразиться детальна таблиця із запитами, кількістю показів на місяць, рівнем конкуренції і ставка для показу реклами. Рекомендуємо звернути увагу на вибір місця розташування і мови, дані параметри сильно впливають на популярність і актуальність певних слів.
Виберіть максимально підходящі слова та використовуйте їх у своїх відео. Однак варто розуміти, що даний спосіб відображає статистику запитів по пошуковій системі, на Ютубі вона може трохи відрізнятися, тому не варто брати до уваги тільки планувальників ключових слів.
Крок 3: перегляд чужих тегів
В останню чергу ми рекомендуємо знайти кілька популярних відеороликів такої ж тематики, як і ваш контент і вивчити зазначені в них ключові слова. При цьому варто звернути увагу на дату завантаження матеріалу, він повинен бути максимально свіжим. Визначити теги можна декількома способами-за допомогою HTML-коду сторінки, онлайн-сервісу або спеціального розширення для браузера. Детальніше про цей процес читайте в нашій статті.
Детальніше: визначення тегів відео YouTube
Тепер вам залишається максимально оптимізувати список, залишивши в ньому тільки самі підходящі і популярні теги. Крім цього зверніть увагу на те, що необхідно вказувати тільки відповідні темі слова, інакше ролик може бути заблокований з боку адміністрації сайту. Залиште до двадцяти слів і виразів, а потім впишіть їх у відповідний рядок при додаванні нового матеріалу.
Читайте також: додаємо теги до відео в YouTube