Зміст
- Облік замовлень
- Розрахунок зарплати
- Каси та термінали
- Онлайн-Каса
- Контроль реклами
- Робота з постачальниками
- Ведення продажів
- Бухгалтерія та фінанси
- Статистика
- Складський облік
- IP-телефонія
- Розсилка повідомлень і повідомлення
- Друк документів
- Менеджер завдань
- Інтеграція з прайс-листами постачальників
- Інтеграція з терміналами, месенджерами та сервісами
- Забезпечення безпеки даних
- Довідники
- База знань
- Технічна підтримка
- Гідності
- Недоліки
- Питання та відповіді
LiveSklad-це CRM-система, що надає широкі можливості для автоматизації бізнесу і повного контролю бізнес-процесів, що містить в собі засоби обліку постачальників і клієнтів, а також дозволяє вести і відстежувати замовлення.
Знаходить своє застосування в різних сферах, в числі яких наступні:
- Автосервіси;
- Автомийки;
- Вентиляція;
- Будинки побуту;
- Багетні майстерні;
- Клінінгові компанії;
- Кондиціонери;
- Майстерні з виготовлення ключів;
- Опалення;
- Пошиття взуття;
- Ремонт взуття;
- Пошиття одягу;
- Ремонт одягу;
- Ремонт бензоінструменту;
- Ремонт електроінструменту;
- Ремонт побутової техніки;
- Ремонт велотехніки;
- Ремонт мототехніки;
- Ремонт комп'ютерів;
- Ремонт телефонів;
- Ремонт промислового обладнання;
- Ремонт годинника;
- Ремонт ювелірних виробів;
- РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ;
- Послуги прокату та оренди;
- Салони краси;
- СТО;
- Хімчистки.
Це рішення для малого і середнього бізнесу, яке здатне замінити собою бухгалтерську програму 1c і містить функціональність просунутої CRM (система управління взаємовідносинами клієнтів). В системі можна працювати віддалено, а одна з головних особливостей полягає в підтримці необмеженої кількості точок компанії, що, в свою чергу, дозволяє легко управляти роботою мережі майстерень або сервісних центрів.
Програма LiveSklad має простий в освоєнні і зрозумілий інтерфейс, вона може бути встановлена на комп'ютер або смартфон. Єдиною умовою для використання є наявність з'єднання з Інтернетом – всі дані зберігаються в хмарі.
Облік замовлень
Можливість обліку замовлень, доступна в розглянутій CRM, істотно прискорює їх створення, дозволяє зберігати всі дані і контролювати терміни виконання, гнучко взаємодіяти з клієнтами, наприклад, зателефонувавши їм або відправивши повідомлення. Ключові відомості можна побачити навіть не заходячи в конкретний запис.
В даному розділі програми відображається детальна інформація по замовленнях разом з термінами їх здачі і пріоритетністю. Доступні такі можливості, як їх оформлення, заповнення даних, передоплата, додавання робіт і запчастин, зміна статусу і відправка СМС при виконанні цієї дії і т.д. окремо зберігається історія всієї виконаної роботи. Дані також можна експортувати.
Самі ж замовлення представлені у вигляді наочної таблиці, де відображається їх номер, статус і терміновість, дата створення, тип пристрою і його несправність, послуга, контрагент, дата видачі, ціна та інші параметри, в залежності від сфери діяльності компанії. Також тут передбачена система пошуку і гнучкі фільтри для швидкої і зручної навігації.
Розрахунок зарплати
За допомогою LiveSklad можна розрахувати зарплату для кожного із співробітників компанії, попередньо визначивши індивідуальні правила. Доступні такі можливості, як настройка, нарахування за конкретні дії (продаж, нове замовлення, видане замовлення, майстру за роботу або запчастину) та ін системою фіксуються всі виплати, а нарахування відображаються в зарплатній відомості, помилковий платіж можна змінити або видалити.
Каси та термінали
CRM надає можливість роботи з Касами, дозволяє додавати нові і налаштовувати їх (в тому числі і для окремих співробітників), вказуючи статті Витрати, параметри видачі, внесення, переказу (переміщення грошей). В системі також можна вказати комісію банку при виконанні операцій через еквайринговий термінал. Список підтримуваних пристроїв представлений нижче.
Онлайн-Каса
Програмою підтримується більшість моделей онлайн-кас, представлених на російському ринку і в країнах СНД. З повним їх переліком можна ознайомитися на офіційному сайті, там же представлений список рекомендованого обладнання. Сама ж система синхронізації дозволяє істотно заощадити на касовому обладнанні, не порушуючи при цьому вимоги російського законодавства.
Важливо! LiveSklad відповідає вимогам ФЗ № 54-ФЗ «Про застосування контрольно-касової техніки».
Контроль реклами
LiveSklad відображає дані про витрати на рекламу, які можна проаналізувати та оцінити ефективність. Наявність цієї інформації та її правильна обробка дозволяє приймати вірні рішення для майбутніх кампаній, покращувати їх якість і результативність.
Робота з постачальниками
У розглянутій CRM реалізована інтеграція з більш ніж 200 постачальниками, що працюють на території РФ і країн СНД. Це дозволяє в реальному часі, в режимі онлайн мати доступ до актуальних і постійно оновлюваних відомостей про товари різних категорій, їх роздрібної та оптової вартості, залишки, гарантії, терміни відвантаження та іншої інформації, яка багато в чому залежить від категорії товару та/або послуги.
Ведення продажів
Система для автоматизації бізнесу LiveSklad дозволяє повністю виключити людський фактор з процедури отримання прибутку, так як записує всі продажі і полегшує підрахунок каси. Це робить робочий процес дійсно прозорим і дозволяє оперативно обробляти замовлення за допомогою сканера штрих-кодів. Останній підключається до комп'ютера, після чого він визначається в особистому кабінеті і не вимагає яких-небудь додаткових налаштувань.
У програмному забезпеченні реалізована можливість швидкого продажу товарів і робіт. Оплата чека може здійснюватися готівкою, карткою або Змішано, також доступна видача без оплати. За необхідності можна переглянути історію дій, виконати повернення або, навпаки, доплату за чеком, видалити його. Якщо в зміні працює кілька майстрів, завдяки даній функції можна легко знайти співробітника, з вини якого виникла та чи інша проблема, наприклад, недостача. Ще одним важливим параметром є зміна касира в чеку.
Бухгалтерія та фінанси
Як вже було сказано вище, LiveSklad цілком може замінити собою популярний і дорогий софт 1C. розглянута CRM дозволяє повністю автоматизувати і впорядкувати Розрахунки з постачальниками, вести облік товарно-матеріальних цінностей, починаючи з моменту їх приходу і закінчуючи фактичним списанням, здійснювати касові операції (оплата, Повернення, доплата і т.д.) з оформленням первинних документів.
Використовуючи дану функціональність системи автоматизації, можна розраховувати заробітні платні співробітників. Також є можливість контролю заборгованостей і грошового потоку (як доходів, так і витрат), формування заявок по закупівлях і відстеження залишків на складі.
За допомогою програми можна організовувати робочі місця касирів у всіх майстернях, вести автоматизований облік робочого часу співробітників і нараховувати зарплату з урахуванням KPI. В системі є всі необхідні інструменти для ведення бухобліку, формування фінансової та податкової звітності будь-якої складності та визначення загального результату.
Статистика
LiveSklad зберігає історію всіх бізнес-процесів і надає керівникам вичерпну статистику, завдяки чому можна контролювати роботу СЦ і майстерень. Функція дозволяє визначити збиткові і прибуткові дні, кращого і гіршого співробітника. Проаналізувавши ці дані, можна оцінити фінансовий результат і спланувати подальший розвиток.
Якщо CRM використовується на одній точці, в даному її розділі демонструється активність продажів. У випадку з декількома точками додатково вказується їх результативність.
Складський облік
Програма істотно спрощує ведення складських операцій: оприбуткування товару, його переміщення, відстеження залишків, повернення, інвентаризацію, списання. В налаштуваннях Особистого кабінету можна додати ще один склад.
По кожній з оприбуткованих позицій можна отримати такі відомості, як номер замовлення, час надходження, склад, на якому вона знаходиться, контрагент, загальна і оплачена вартість, додатково може бути залишений коментар. При переміщенні також вказуються пункти відправки і призначення.
IP-телефонія
У LiveSklad можна підключити до чотирьох варіантів IP-телефонії. Для цього можлива інтеграція з сервісами Zadarma, Телфін, Mango або &171;мої дзвінки&187;. Всі подробиці процедури настройки описані в особистому кабінеті сервісу.
Сама ж функція надає наступні можливості:
- Здійснення дзвінків клієнту прямо з замовлення або його картки;
- Відображення даних клієнта та замовлень під час дзвінка;
- Збереження записів розмов;
- Фіксування всіх звернень в історії.
Розсилка повідомлень і повідомлення
Крім дзвінків, система надає можливість розсилки SMS-повідомлень з інформацією про замовлення для клієнтів, що дозволяє відстежувати його стан на будь-якому з етапів.
Інформування співробітників і клієнтів може бути організовано через Telegram, Email або SMS.
Друк документів
За допомогою CRM можна буквально в кілька кліків роздрукувати будь-які документи: квитанції, цінники, чеки і т.д. за необхідності можуть бути задіяні передбачені в арсеналі програми редаговані шаблони. Також доступний друк коментарів до замовлень для клієнтів, повторних чеків, етикеток зі штрих-кодами, відомостей про переміщення тощо.
Менеджер завдань
Найближчим часом в LiveSklad з'явиться таке корисне доповнення, як менеджер завдань. З його допомогою можна ефективно організувати роботу персоналу, проконтролювати якість виконання і дотримання термінів замовлення, ставити різні завдання і управляти процесом їх виконання.
Інтеграція з прайс-листами постачальників
Система автоматизації бізнесу дозволяє мінімізувати час, що витрачається на аналіз прайсів постачальників – це завдання нею виконується в автоматичному режимі з постійною актуалізацією зібраних даних. При цьому якщо тієї чи іншої компанії немає в списку, її завжди можна додати вручну.
LiveSklad самостійно моніторить залишки на складі, після чого на підставі отриманої інформації формує заявку на відсутні товари і зберігає її у вигляді Excel-документа. Безпосередньо дані про закупівлі зберігаються в єдиному кошику, який, до того ж, може бути інтегрований з Telegram. Таким чином просто неможливо забути або втратити інформацію про те, у кого і на яких умовах купувався товар.
Інтеграція з терміналами, месенджерами та сервісами
У розглянутому програмному забезпеченні реалізована інтеграція із суміжними програмами, в числі яких контрольно-касові та еквайрингові термінали, принтери етикеток і чеків, месенджер Telegram і популярний в бізнес-сегменті сервіс DaData.
Забезпечення безпеки даних
З LiveSklad не варто турбуватися про збереження даних співробітників, клієнтів і партнерів, так як вони надійно захищені. Сервіс гарантує наступне:
- Конфіденційність. інформація про клієнта доступна тільки компанії (сервісному центру або майстерні), і не може бути передана третім особам.
- Захист персональних даних. зберігання здійснюється в безпечному дата-центрі, забезпечується надійний захист за допомогою шифрування.
- Резервування. бекап з даними формується щодня, до того ж він представлений відразу в декількох примірниках. Це не тільки гарантує їх цілісність і збереження, але і дозволяє відновити з data-центру в будь-який момент, коли така необхідність виникне.
- Суворе дотримання норм і вимог законодавства відповідно до Федерального закону № 152-ФЗ РФ .
Довідники
Тут знаходяться списки товарів, робіт, контрагентів, пристроїв, комплектацій і несправностей, які формуються в робочому процесі, а також дані по рекламі, статтями руху грошей і одиницям виміру.
Використовуючи доступний в даному розділі інструментарій, можна створити картки товарів і додавати роботи, завантажити або імпортувати з файлу список товарів, робіт, клієнтів, створювати групи, вносити нові відомості про постачальників, додавати або змінювати джерела реклами, нові або дробові одиниці виміру і т. д.
База знань
Вкрай корисний розділ, в якому представлено безліч докладних інструкцій по роботі з системою. Завдяки "базі знань" початківці користувачі LiveSklad зможуть освоїти її основні можливості, а більш досвідчені – поліпшити свої навички. Тут містяться відомості наступних категорій і підкатегорій:
- Замовлення (основна, фінансова частина,Налаштування) ;
- Магазин (Основне, Постачальники + Кошик);
- Склад (Оприбуткування, Переміщення, Інвентаризація, Списання, Налаштування) ;
- Фінанси (Каси, Транзакції, Зарплата, Звіти, Налаштування);
- Довідники (товари, роботи, Контрагенти, Реклама, одиниці виміру);
- Налаштування (майстерні, співробітники, Редактор документів, Редактор форми замовлення, Телефонія, SMS-Повідомлення, Повідомлення, статуси);
- Інша інформація .
Всередині кожної підкатегорії представлені вузьконаправлені керівництва, завдяки яким можна якісно і оперативно вирішити будь-яку поставлену задачу.
Технічна підтримка
Фахівці CRM для автоматизації бізнес-процесів LiveSklad надають оперативну технічну підтримку своїм клієнтам, яка доступна цілодобово у вигляді консультації по телефону, електронній пошті і в чаті.
Доступ до хмарного сервісу, на базі якого працює програма, забезпечується в режимі 24/7. Всі оновлення надаються безкоштовно (після вибору і оплати відповідного тарифного плану, також доступний 7-денний пробний період).
Детальна документація, яка за своєю суттю теж є частиною підтримки, вже була нами розглянута вище. Крім текстової інформації, представленої в» базі знань " на сайті, у сервісу є власний YouTube-канал, на якому на сьогоднішній день опубліковано більше 30 навчальних відео і з'являються нові.
Гідності
- Широкий набір функцій для автоматизації малого та середнього бізнесу з безліччю корисних налаштувань;
- Наявність 7-денної пробної версії;
- Простий і зрозумілий інтерфейс, що не вимагає особливих навичок для освоєння;
- Можливість перенесення даних з інших CRM;
- Гідна альтернатива популярному бухгалтерському ПО 1С;
- Гнучкі тарифні плани, орієнтовані на компанії з різною кількістю працівників, майстерень та онлайн-кас;
- Захист даних та конфіденційність;
- Вичерпна довідкова система-база знань, в якій детально розглянуті всі аспекти використання системи, і навчальні відео;
- Цілодобова технічна підтримка з можливістю вибору зручного методу зв'язку.
Недоліки
- Не виявлено.
Підводячи підсумки, відзначимо, що CRM-система LiveSklad орієнтована на власників малого і середнього бізнесу, мереж майстерень і сервісних центрів, які здійснюють свою діяльність в різних сферах. Це програмне забезпечення дозволяє автоматизувати і істотно полегшити робочі процеси всередині компанії, завдяки чому можна зосередитися на інших завданнях і проектах.