Що робити, якщо відсутня камера в "диспетчері пристроїв" в Windows 10

Спосіб 1: включення камери

Найчастішою причиною розглянутої проблеми є відключення пристрою – фізичне або програмне. Отже, девайс потрібно включити.

Фізичне включення

Апаратно камеру можна активувати наступними методами:

  1. Якщо проблема спостерігається на настільному комп'ютері, перевірте, чи підключена до нього камера. Також спробуйте під'єднати її до іншого USB-порту.
  2. Деякі вебки мають виділену кнопку включення – її потрібно натиснути після підключення до ПК.
  3. Камера с кнопкой включения, когда она отсутствует в диспетчере задач Windows 10
  4. Також на деяких ноутбуках присутній схоже рішення – фізичний вимикач у вигляді кнопки або шторки.
Физически включить камеру на ноутбуке, когда она отсутствует в диспетчере задач Windows 10

Програмне включення

Девайс може бути деактивований і програмно, через «Диспетчер пристроїв». Алгоритм перевірки та усунення проблеми виглядає так:

  1. Викличте вікно " виконати» комбінацією клавіш Win+R , введіть у нього запит devmgmt.msc і натисніть «ОК» .
    Открыть диспетчер устройств, чтобы восстановить видимость камеры
    Читайте також: Запуск "диспетчера пристроїв" у Windows 10
  2. Після запуску оснащення розкрийте категорії»камери" і " пристрої обробки зображень» - в якомусь з них повинен бути присутнім пункт вебки. Категория камер в диспетчере устройств, чтобы восстановить видимость камеры

    Якщо там порожньо або категорії взагалі відсутні, скористайтеся опціями " Вид» - " показати приховані пристрої» і пошукайте потрібне в захованих раніше розділах.

  3. Скрытые категории в диспетчере устройств, чтобы восстановить видимость камеры
  4. Уважно подивіться на іконку девайса – якщо поруч з нею присутній значок стрілки вниз на білому тлі, це означає, що камера відключена. Для її активації клікніть по запису правою кнопкою миші і виберіть пункт»включити" .
  5. Отключённый девайс в диспетчере устройств, чтобы восстановить видимость камеры
  6. Якщо ж поруч з іконкою є значок помилки, після виклику контекстного меню клацніть по пункту «властивості» .
  7. Свойства девайса в диспетчере устройств, чтобы восстановить видимость камеры

    У головному вікні властивостей можна прочитати код збою – від нього залежить метод усунення проблеми.

Спосіб 2: усунення проблем з драйверами

Нерідко до розглянутого збою призводять помилки в драйверах – наприклад, встановлена несумісна версія або файли виявилися пошкоджені. Їх слід інсталювати заново, вже свідомо працездатний варіант – про те, як це робиться, ви можете дізнатися з матеріалів за посиланнями далі.

Детальніше: встановлення драйверів для USB-камери і вбудованої в ноутбук

Скачать драйвера для устройства, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств

Спосіб 3: дозвіл на використання

У Windows 10 досить багато уваги приділено налаштувань приватності – доступ програмам до тих чи інших пристроїв потрібно надавати окремо. Активна Глобальна заборона на її використання може призводити до розглянутої проблеми, вирішення якої наступне:

  1. Викличте»Параметри" сполучення клавіш Win+I , після чого в переліку опцій виберіть »Конфіденційність" .
  2. Открыть параметры конфиденциальности, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств
  3. Тут скористайтеся пунктом»Камера" .
  4. Настройка доступа к устройству, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств
  5. В блоці " дозволити доступ до камери на цьому пристрої» параметр " доступ до камери для цього пристрою» повинен бути включений-якщо це не так, клікніть " змінити» і виберіть відповідний варіант.
  6. Включение доступа к устройству, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств
  7. Також активуйте пункт " дозволити програмам доступ до камери» . Разрешение приложениям доступа к устройству, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств

    Потім – " дозволити класичним програмам доступ до камери» .

  8. Разрешение классическим приложениям доступа к устройству, чтобы восстановить видимость камеры в диспетчере устройств

    Після виконання цих дій вебка повинна з'явиться в " диспетчері пристроїв» .

Спосіб 4: усунення апаратних проблем

Якщо жоден з вищенаведених способів не працює, залишається тільки одне припущення – сталася поломка камери, чому ОС і не може взяти її в роботу. Ремонт такого пристрою зазвичай нерентабельний і простіше його замінити цілком – придбати новий у випадку з рішенням для настільного ПК або звернутися в сервісний центр, якщо проблема спостерігається на ноутбуці.

більше статей на цю тему: