Зміст
- Загальні рекомендації
- Спосіб 1: Використання засобу усунення несправностей
- Спосіб 2: Ручне скидання мережевих налаштувань
- Спосіб 3: перевірка веб-інтерфейсу роутера
- Спосіб 4: відключення служби&171; Допоміжна служба IP & 187;
- Спосіб 5: вимкнення VPN та проксі
- Спосіб 6: вимкнення брандмауера Windows
- Спосіб 7: Перевірка протоколу в налаштуваннях мережевого адаптера
- Спосіб 8: оновлення мережевих драйверів
- Питання та відповіді
Загальні рекомендації
Для початку розберемо загальні рекомендації, які можуть допомогти впоратися з розглянутою проблемою. Вони базуються на тому, щоб вирішити дрібні помилки, пов'язані з працездатністю Інтернету.
- Перезавантажте комп'ютер . Під час цього процесу скидається кеш мережі, а також оновлюються деякі налаштування. Це допоможе уникнути потреби застосовувати інші засоби виправлення, якщо неполадка полягала саме в такому невеликому збої.
- Перезавантажте маршрутизатор . Приблизно те ж саме стосується маршрутизатора. Згодом його Оперативна пам'ять забивається, особливо, коли одночасно до інтернету підключено безліч пристроїв. Вимкніть роутер, від'єднайте кабель живлення приблизно на хвилину, а потім повторно включіть його, перевіривши дієвість вироблених маніпуляцій.
Якщо після банальних перезавантажень проблема все ще залишилася, переходите до її вирішення за допомогою більш складних способів, але почавши з того, здійснити який буде простіше. Спеціально для цього ми і розташували їх в порядку ефективності і простоти реалізації.
Спосіб 1: Використання засобу усунення несправностей
Найпростіший метод &8212; використання засобу усунення неполадок. Пов'язано це з тим, що даний штатний інструмент самостійно зробить сканування мережі, скине деякі параметри і виконає перепідключення до Інтернету, що іноді допомагає вирішити виниклі збої.
- Для відкриття інструменту розгорніть & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171; Параметри & 187; .
- Там виберіть розділ & 171; оновлення та безпека & 187; .
- Через ліве меню перейдіть до & 171; усунення несправностей&187; .
- Швидше за все, в головному меню цього вікна не буде необхідного засобу, тому буде потрібно натиснути по клікабельної написи &171; додаткові засоби усунення несправностей&187; .
- У меню вкажіть пункт &171;підключення до Інтернету&187; .
- Після запуску сканування Натисніть за варіантом &171; усунення несправностей підключення до Інтернету & 187; .
Залишилося лише дочекатися завершення сканування. Якщо на екрані з'явиться інформація про те, що необхідно виконати додаткові дії, дотримуйтесь інструкцій. Ознайомтеся з результатами і переходите до тестування роботи Інтернету, якщо утиліті вдалося вирішити помилки.
Спосіб 2: Ручне скидання мережевих налаштувань
Розглянуте вище засіб хоч і скидає мережеву конфігурацію, проте не зачіпає деякі компоненти, які можуть впливати на роботу протоколу IPv6, тому доводиться здійснювати поставлене завдання самостійно, скориставшись &171;командним рядком&187; .
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; , відшукайте там консоль і запустіть її від імені адміністратора.
- Введіть там першу команду
netsh winsock reset catalog
і натисніть на Enter . - Ви повинні отримати сповіщення про те, що скидання каталогу було успішним.
- Відразу ж впишіть команду
netsh int ipv6 reset reset.log
і так само підтвердьте її.
Залишилося тільки перезавантажити комп'ютер, щоб всі зміни вступили в силу. Після цього повторно підключіться до мережі і переконайтеся в тому, що доступ до мережі з'явився. Якщо це не так, переходьте далі.
Спосіб 3: перевірка веб-інтерфейсу роутера
Багато сучасні роутери за замовчуванням підтримують протокол IPv6 і забезпечують доступ до мережі, проте в деяких моделях цей параметр потрібно включати самостійно. Якщо за замовчуванням підтримка відключена або ця дія була здійснена Користувачем вручну, доступу до мережі не буде, тому обов'язково потрібно перевірити веб-інтерфейс маршрутизатора.
- Для початку виконайте вхід в інтернет-центр за представленою далі інструкції.
- Після цього в меню відшукайте розділ або окремий пункт, що відповідає за підтримку IPv6.
- За замовчуванням відкриється сторінка статусу підключення, але вам потрібно перейти до його налаштувань. Для цього виберіть розділ &171;IPv6 Setup&187; .
- Активуйте цей протокол і переконайтеся в тому, що отримання DNS-серверів відбувається в автоматичному режимі.
Детальніше: вхід в веб-інтерфейс роутерів
Збережіть конфігурацію веб-інтерфейсу маршрутизатора та перезавантажте цей мережевий пристрій. Після повторного підключення до мережі можна буде дізнатися, чи вдалося вирішити зробленими діями помилку &171;IPv6 без доступу до мережі & 187; .
Спосіб 4: відключення служби&171; Допоміжна служба IP & 187;
Системна служба під назвою &171;Допоміжна служба IP&187; не є обов'язковою, але працює в активному режимі. Іноді її дія заважає функціонуванню протоколу IPv6, що і викликає помилки з доступом до Інтернету. Перевірити це можна, вручну відключивши службу, що здійснюється так:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і через пошук відшукайте додаток &171; служби & 187; .
- У списку відшукайте & 171; Допоміжна служба IP&187; і двічі натисніть по ній ЛФМ.
- Позначте Тип запуску & 171; вручну&187; , а після натисніть & 171; зупинити&187; , щоб завершити виконання служби.
В обов'язковому порядку потрібно перезавантажити операційну систему, щоб внесені зміни вступили в силу.
Спосіб 5: вимкнення VPN та проксі
Використання VPN або проксі-сервера теж може чинити негативний вплив на коректність роботи Інтернету, тому для перевірки ці компоненти потрібно відключити. Зі стандартним VPN та проксі-сервером Windows 10 це відбувається так:
- Через & 171; Пуск & 187; перейдіть до &171; Параметри & 187; .
- Там виберіть розділ &171; Мережа та інтернет&187; .
- Відкрийте категорію &171;VPN&187; і переконайтеся в тому, що VPN-підключення відсутні. За необхідності видаліть їх або вимкніть.
- Те ж саме зробіть і з &171;проксі-сервер&187; , встановивши автоматичне визначення параметрів.
Якщо мова йде про програми проксі або VPN, які були завантажені вручну, їх теж рекомендується відключити. Для цього перейдіть в Налаштування самого софта і деактивуйте його, після чого перевіряйте працездатність мережі.
Спосіб 6: вимкнення брандмауера Windows
Перейдемо до варіантів, які рідко виявляються ефективними, але в деяких випадках допомагають. Перший полягає в тимчасовому відключенні стандартного міжмережевого екрану Windows, оскільки його правила за замовчуванням можуть блокувати вхідні або вихідні пакети протоколу IPv6, що і призводить до проблем з підключенням до мережі. Детальніше про це читайте в інструкції далі.
Детальніше: відключаємо брандмауер в Windows 10
Спосіб 7: Перевірка протоколу в налаштуваннях мережевого адаптера
За замовчуванням підтримка IPv6 в Windows 10 активована, а параметри відповідають необхідним. Однак іноді сам юзер міг їх поміняти і забути, що в підсумку призвело до розглянутої проблеми. Перевірити конфігурацію протоколу вручну не складе труднощів.
- Для цього через меню &171; Параметри & 187; перейдіть до &171; Мережа та інтернет&187; .
- У першому ж розділі &171;стан&187; клацніть по плитці &171;налаштування параметрів адаптера & 187; .
- Вкажіть активне підключення, натисніть по ньому ПКМ і відшукайте пункт &171;властивості&187; .
- Переконайтеся в тому, що галочка біля &171;IP версії 6 (TCP/IPv6)&187; встановлена, і двічі клікніть лівою кнопкою миші по цьому пункту.
- Якщо отримання IP та DNS відбувається в автоматичному режимі, просто закрийте це вікно, інакше перемістіть маркери до відповідних значень.
Перезавантажувати комп'ютер після виконання цих дій не потрібно, досить просто повторно підключитися до мережі і перевірити інтернет.
Спосіб 8: оновлення мережевих драйверів
Іноді доступ до мережі відсутній якраз через відсутніх або застарілих мережевих драйверів, що призводить до появи конфліктів на програмному рівні. Особливо це відноситься до мережевих адаптерів і модулів Wi-Fi, які були придбані користувачем самостійно. Рекомендуємо звернутися до статей за посиланнями нижче, щоб дізнатися інформацію про оновлення драйверів, реалізувати цю операцію і дізнатися, чи дало це ефект.
Детальніше:
Пошук і інсталяція драйвера для мережевої карти
інсталяція програмного забезпечення для мережевого адаптера в Windows 10
Якщо нічого з перерахованого вище не допомогло, залишається тільки безпосередньо звертатися в технічну підтримку свого провайдера, детально описавши ситуацію, що склалася. Можливо, виникли проблеми на лінії або з конкретними клієнтами. Після звернення постачальник Інтернет-послуг зобов'язаний перевірити ще раз якість сигналу і вирішити несправності, якщо вони є.