складання контент-плану для Instagram

Підготовка облікового запису

Для створення контент-плану в першу чергу необхідно ознайомитися зі статистикою, якщо аккаунт в Instagram вже функціонує протягом деякого часу. Це потрібно для того, щоб отримати інформацію про цікаві і, навпаки, ігнорованих передплатниками публікаціях, що визначає подальший напрямок для розвитку.

Детальніше: Перегляд статистики в Instagram

Как составить контент план для Инстаграм_001

Найкраще перевіряти статистику і в цілому збирати дані за допомогою спеціальних сторонніх онлайн-сервісів і додатків, що дозволяють значно знизити витрати часу. До найбільш зручним можна віднести такі ресурси, як LiveDune , Picalytics і багато інших, в більшості надають послуги на платній основі з обмеженим пробним періодом.

Как составить контент план для Инстаграм_002

Читайте також: створення шаблонів в Instagram

На основі отриманої інформації слід скласти список тим, які найбільш цікаві для передплатників, і попутно відмовитися від публікації будь-яких інших матеріалів. Також важливо відразу розібратися в причині популярності тієї чи іншої записи, щоб в подальшому створювати публікації По найбільш успішному шаблоном.

Детальніше: оформлення бізнес-аккаунта в Instagram

Как составить контент план для Инстаграм_003

Варто також заздалегідь враховувати, що лише деякий відсоток публікацій може бути продають, що містить рекламу або заклик придбати який-небудь товар, при загальній кількості – не більше 2-3 на добу. Інші записи повинні мати інформаційний, залучає або розважальний характер, привертаючи увагу користувача і тим самим гарантуючи повторне відвідування сторінки.

Спосіб 1: самостійне створення

Цілком можна самостійно створити контент-план, використовуючи популярний табличний процесор Excel , що дозволяє розмістити в таблиці інформацію про дні тижня, тематиках, часу, різновиди контенту та інших параметрах. Як правило, тут все залежить від вашої задумки, так як далеко не кожен шаблон має на увазі, наприклад, використання текстового опису.

Как составить контент план для Инстаграм_004

Через те, що основне завдання контент-плану зводиться до максимального спрощення процедури публікації, в рамках таблиці обов'язково повинні знаходитися вихідні матеріали. Таким чином, окремі колонки слід заповнити графікою, яка буде опублікована в якості основи, мітками і описом, якщо потрібно.

Как составить контент план для Инстаграм_005

Для кращого розуміння власного контент-плану, особливо якщо таблиця складається на кілька тижнів вперед або можливо буде використовуватися іншими людьми, варто виділити окрему колонку під тематику. При виникненні будь-яких проблем завжди можна швидко знайти заміну матеріалу на основі теми і зробити її без шкоди для графіка.

Как составить контент план для Инстаграм_006

Підсумкова таблиця повинна містити достатню кількість інформації, поділене на тематичні колонки, як показано в декількох наших прикладах, вимагаючи в зазначений час зробити копіювання і вставку контенту. Якість і правильність контент-плану можна оцінювати по швидкості і простоті роботи з інформацією, а також за даними статистики.

Спосіб 2: використання готового шаблону

В якості альтернативи запропонованому вище методу можете скористатися готовими шаблонами для контент-планів, які створюються і публікуються іншими людьми в Інтернеті. Таке рішення технічно ніяк не відрізняється від першого з тією лише різницею, що потрібно буде завантажити файл таблиці і заповнити графік відповідно до особистих вимог до публікацій.

Как составить контент план для Инстаграм_007

Якщо шаблон не зовсім відповідає вашим вимогам, завжди можна зробити часткове редагування на свій розсуд, і лише після цього приступати до заповнення. На жаль, порадити якісь конкретні ресурси для завантаження шаблонів не вийде, так як публікуються подібні роботи в різних джерелах в залежності від тематики і нерідко являють собою графічні начерки.

Спосіб 3: відкладена публікація записів

Останній, але разом з тим найбільш рекомендований спосіб складання контент-плану для Instagram полягає у використанні спеціальних сторонніх додатків, що надають можливість відкладеного постингу. За рахунок цього відпадає необхідність роботи з таблицями, тому як буде досить заздалегідь створити публікацію з можливістю оцінки зовнішнього вигляду і згодом вказати конкретний час для розміщення.

Детальніше: оформлення акаунта в Instagram в одному стилі

Как составить контент план для Инстаграм_008

На відміну від таблиці, таке рішення дозволяє гарантовано розміщувати пости в певний час, не стикаючись з технічними проблемами, і, якщо потрібно, дотримуючись певного стилю оформлення стрічки. Одне з таких додатків було нами розглянуто в окремій вищевказаної Інструкції, тоді як в якості альтернативи можете спробувати інші програми і сервіси:

  • Plann;
  • SMMplanner;
  • Kuku;
  • SEOlit;
  • Trello.

Кожне вказане ПЗ у використанні практично не відрізняється від розглянутого в рамках прикладу, в тому числі може вимагати придбання платної підписки. Більш того, деякі з варіантів містять вбудовані графічні редактори, що дозволяють створювати публікації без використання допоміжних засобів.

більше статей на цю тему: