Зміст
Оформлення і розкрутка аккаунта
При веденні бізнес-аккаунта в Instagram необхідно приділити основну увагу не стільки допоміжним інструментам, скільки процесу розкрутки і оформлення облікового запису. Дана задача була нами в деталях розглянута на прикладі продажу реклами і збільшення різних показників на зразок активності і кількості переглядів.
Детальніше:
створення бізнес-акаунта в Instagram
продаж реклами в Instagram
Загалом, необхідно дотримуватися певного стилю при додаванні кожної нової публікації відповідно до того, що приверне якомога більше уваги з боку передплатників. При цьому також велику роль відіграє періодичність, з якою з'являється новий контент, і ваша особиста чуйність в коментарях або Direct.
Варіант 1: Мобільний додаток
Незважаючи на те що красивого оформлення, так само як і залучення рекламодавців, можна домогтися стандартними засобами офіційного додатка соціальної мережі, увагу все ж варто приділити окремим інструментам бізнес-аккаунта. Як правило, це необхідно для автоматичного поширення контенту через Facebook, додавання промоакцій і збору статистики.
Основні налаштування
Після переходу на бізнес-аккаунт можна відкрити розділ " Редагувати профіль» і внести кілька змін за допомогою нових параметрів. В основному це стосується прив'язки облікового запису Facebook, необхідного для виконання майже будь-якої професійної діяльності.
Детальніше: Додавання облікового запису Facebook в Instagram
Крім цього, з того ж розділу в будь-який час без будь-яких серйозних наслідків може бути змінена Категорія, спочатку встановлена при створенні професійного профілю. Також згадка даної інформації може бути додано прямо на головну сторінку облікового запису.
За допомогою опції " Кнопки Дії» виконується додавання допоміжних кнопок при перегляді вашого аккаунта, щоб було зручніше проводити оформлення замовлень і переглядати додаткову інформацію. За замовчуванням дана можливість обмежена двома варіантами.
Інші параметри, що відносяться саме до роботи бізнес-аккаунта, можете розглянути самостійно. Ми ж по ходу подальшої інструкції акцентуємо увагу на найбільш важливих функціях.
Професійна панель
Найпростіший спосіб отримати доступ до всіх основних функцій бізнес-рахунку зводиться до використання " професійної панелі» , доступною у верхній частині екрана під час перегляду профілю. Даний розділ всього лише об'єднує інші можливості, доступні в різних частинах програми, тоді як сам практично нічого не надає.
У той же час, вже тут, на головній сторінці можна ознайомитися з мінімальною статистикою, що відображає пікову активність в різні дні. Також слід звернути увагу на підрозділ " Додаткові ресурси» , звідки можна швидко підписатися на офіційний акаунт Instagram з актуальними новинами про бізнес і відвідати " центр ресурсів Facebook» з довідковою інформацією.
Робота з промоакціями
При роботі з професійним обліковим записом досить часто доводиться додавати промоакції, налаштування яких можна відкрити через " Професійна панель» або Головне меню мобільного додатка. Спочатку параметри обмежені лише одним єдиним пунктом " створення» , що надає різні допоміжні настройки.
Детальніше: створення рекламних акцій в Instagram
Якщо ви раніше додавали промоакції, будь то діючі оголошення або всього лише чернетки, відповідні пункти будуть відображатися в блоці «Управління» . На свій розсуд можна внести зміни, кожне з яких зажадає додаткової модерації в разі публікації, перегляду оформлення майбутньої реклами або видалення.
Зверніть увагу, що скасувати відправку оголошення на модерацію не вийде, і тому при завершенні уважно перевіряйте виставлені параметри. В іншому випадку доведеться витратити додатковий час і, можливо, кошти.
Перегляд даних статистики
Основною можливістю бізнес-аккаунта, якою користується більшість власників професійних профілів, є статистика, представлена на окремій сторінці і поділена на кілька категорій. Отримати доступ до потрібного розділу можна через основне меню клієнта або скориставшись, знову ж, " Професійна панель» .
Детальніше: Перегляд статистики в Instagram
Для ознайомлення з даними охоплення облікового запису або окремих публікацій, необхідно перейти на відповідний екран. Тут буде відображатися інформація за встановлений період, але тільки при достатній кількості даних.
У всіх інших розділах ситуація йде приблизно схожим чином, і тому ми не будемо на цьому акцентувати увагу. До того ж, якщо вас дійсно цікавить статистика, розібратися з даними буде не так вже й складно.
Брендований контент
Якщо ви самі є спонсором реклами будь-якого користувача, налаштування можуть бути корисними " схвалення брендованого контенту» . Основний параметр «затвердити мітки вручну» при включенні дозволить вам самостійно вибирати, які публікації можна допускати до розміщення в соціальній мережі, тоді як в зворотній ситуації схвалення буде проводитися в автоматичному режимі.
Ознайомитися із запитами можна у відповідному підрозділі, звідки попутно виконується схвалення. Також дозвіл можна видати на постійній основі, використовуючи параметри на сторінці " схвалені бізнес-партнери» .
Останній розділ " запит доступу до створення реклами» дозволяє відправити запит бізнес-партнеру на можливість публікації оголошень від його особи. В даному випадку доступний пошук по всім відповідним акаунтів соціальної мережі.
Налаштування збережених відповідей
Через те, що в особисті повідомлення Instagram можуть часто приходити однотипні питання, дуже корисною можливістю бізнес-аккаунта можуть стати " збережені відповіді» . Скористатися цим інструментом можна з " професійної панелі» , торкнувшись рядка з подібним підписом.
Для створення нової відповіді натисніть «+» у верхньому правому куті екрана та заповніть текстове поле »повідомлення" відповідно до того, який саме текст необхідно відправити у відповідь. Після цього в блоці " слово для швидкого введення» також необхідно вказати одне єдине слово, набір якого викличе повноцінне повідомлення.
Збереження виконується за допомогою галочки в правому верхньому куті, тоді як позбутися від існуючого варіанту можна при натисканні по рядку " видалити збережену відповідь» . Як би там не було, обов'язково перевіряйте працездатність доданих команд, якщо тільки починаєте працювати з бізнес-аккаунтом і цінуєте оперативність.
Робота з фінансами
Ще однією і разом з тим останньою можливістю бізнес-аккаунта, принаймні з тих, що заслуговують розгляду, виступають " платежі за просування» . Для доступу до цієї сторінки необхідно відкрити «Налаштування» , перейти до параметрів «компанії» і вибрати відповідний пункт.
На даному екрані можна ознайомитися з інформацією про транзакції, швидко перейти до налаштувань компанії і додати додаткові способи оплати. Крім того, звідси ж виконується поповнення рахунку.
Не варто забувати, що більшість операцій з фінансами, так само як і з рекламою в цілому, проводиться через Facebook. Тому не меншу увагу варто приділити бізнес-менеджеру в пов'язаної соціальної мережі.
Варіант 2: Веб-сайт
Комп'ютерна версія Instagram завжди була обмежена в порівнянні з мобільним додатком, і це в повній мірі відноситься до спеціальних можливостей бізнес-аккаунта. В даному випадку доступний всього лише один розділ налаштувань, покликаний надати можливість зміни категорії і відображення відповідного підпису на головній сторінці профілю.
Знайти цей параметр можна на вкладці " Професійний рахунок» в " Налаштуваннях» облікового запису. Більш детально зупинятися на даному розділі ми не будемо, так як це навряд чи пов'язано з темою.