Зміст
Варіант 1: опитування в історії
Основний метод створення опитувань в Instagram зводиться до використання стікерів, доступних при редагуванні історій засобами офіційного додатка. Таке рішення є найбільш зручним через доступність, наявність пов'язаної з результатами статистики і, звичайно ж, затребуваності сторіс серед користувачів.
Читайте також: створення історій в Instagram з телефону
- Перебуваючи на головній сторінці мобільного клієнта соціальної мережі, перейдіть до створення нової публікації за допомогою кнопки " Ваша історія» . Після цього перш за все необхідно підготувати контент до публікації.
- Опинившись в результаті на екрані з редактором сторіс, на верхній панелі скористайтеся значком стікера. З представленого списку наклейок слід вибрати»опитування"
, іконка якого позначена відповідним підписом.
Читайте також: оформлення історій в Instagram
- Цей різновид стікера дозволяє на свій розсуд змінювати текст питання і відповідей шляхом вибору одного з трьох доступних полів. На жаль, на цьому настройки закінчуються, і залишається лише зробити збереження за допомогою галочки в правому верхньому куті екрану.
Перед остаточною публікацією історії ви в будь-який момент можете змінити зміст опитування, торкнувшись відповідного блоку або заново вибравши стікер із загального списку. Виходячи з цього, важливо також враховувати, що в рамках кожної публікації може бути додано не більше одного опитування.
- Під час перегляду можна залишити власний голос, незважаючи на те, що ви є автором, і згодом ознайомитися зі статистикою. Також при використанні опції " переглянуто»
у лівому нижньому кутку екрану, доступною після отримання перших переглядів, відкриється більш детальна інформація про отримані голосах з можливістю публікації результатів за допомогою нової історії.
Детальніше: Перегляд результатів опитування в Instagram
Окремому відзначимо, що крім стікера»опитування" цілком можна скористатися і іншими варіантами, що включають найбільш зручні «питання» або «тести» . Під час налаштування потрібно буде вказати питання, в разі потреби додати власні варіанти відповідей і поміняти колірне оформлення.
В рамках інструкції ми не будемо акцентувати увагу на конкретних прикладах. До того ж, досить проявити фантазію, щоб отримати унікальний результат, відмінно поєднується з контентом.
Варіант 2: опитування в стрічці
Альтернативою історіям може стати опитування в стрічці, для створення якого потрібно підготувати публікацію з декількох зображень за допомогою каруселі, і звернутися до глядачів через опис. Безумовно, відповіді в такому випадку можна буде отримати лише за допомогою коментарів, перевіряти які для підведення підсумків доведеться повністю вручну.
Детальніше: створення каруселі в Instagram
Варіант 3: сторонні засоби
Можете також спробувати будь-яким зручним чином додати посилання на опитування, створений на сторонніх сайтах. Однак враховуйте, що користувачі вкрай неохоче будуть переходити за такими адресами, і тому кількість голосів буде менше, ніж якби ви поставили запитання в публікації або сторіс.
Детальніше: створення опитування за допомогою онлайн-сервісів