Зміст
Спосіб 1: Перевірка статистики
Перевірити обліковий запис в Instagram на предмет наявності тіньового бана офіційними методами неможливо, так як даний вид блокування виникає через збіг відразу декількох факторів. У той же час, виявити проблему цілком можна шляхом перевірки статистики, доступною при використанні бізнес-аккаунта.
Детальніше: створення бізнес-акаунта в Instagram
- Відкрийте офіційний мобільний додаток соціальної мережі, перейдіть на головну сторінку профілю та скористайтеся кнопкою»Статистика"
. Після цього необхідно уважно вивчити представлені дані і порівняти інформацію про охоплення до і після приблизного часу поява тіньового бана.
Детальніше: Перегляд статистики профілю в Instagram
- Якщо статистика включає надзвичайно низькі показники охоплення хештегів при постійному використанні унікальних варіантів, проблема, безумовно, полягає в блокуванні. В такому випадку необхідно виконати дії щодо усунення потенційних причин бана, що включають:
- Повне припинення будь-якої діяльності на кілька діб;
- Вимкнення сторонніх служб через налаштування облікового запису;
- Припинення накрутки будь-якими способами, особливо неофіційними;
- Використання виключно низькочастотних хештегів;
- Тимчасову деактивацію бізнес-аккаунта для оновлення статистики.
Додатково можете звернутися у внутрішню службу підтримки соцмережі, що в особливих випадках може позначитися на швидкості припинення блокування. При цьому, якщо щось піде не так, дана процедура навпаки може затягнутися на кілька тижнів, сильно погіршуючи статистику профілю.
Спосіб 2: Пошук по хештегами
Досить ефективним способом перевірки аккаунта на наявність тіньового бана є пошук ваших недавніх публікацій по хештегам через внутрішню систему. Звичайно, робити це необхідно через інші облікові записи, в ідеалі до п'яти і більше, ніяк не пов'язаних з потрібним профілем.
Детальніше: пошук хештегів в Instagram
Про проблему стане відомо, якщо при спробі пошуку по низькочастотних мітках не буде знайдено жодного результату з кожного з використовуваних акаунтів. Але навіть в цьому випадку варто розуміти, що причиною цілком можуть бути невірно підібрані теги і деякі інші фактори.
Спосіб 3: сторонні онлайн-сервіси
На просторах мережі існують окремі ресурси, що дозволяють досить швидко і ефективно перевірити обліковий запис на предмет наявності тіньового бана. Тут варто розуміти, що сама по собі Діагностика мало чим відрізняється від вивчення статистики, хоч і більш розширеної, ніж доступно в офіційному клієнті.
Перейти на сайт сервісу LiveDune
- Скористайтеся представленої вище посиланням і, перебуваючи на головній сторінці онлайн-сервісу LiveDune, натисніть кнопку " спробувати» у верхньому правому куті екрана. Після цього необхідно вибрати спосіб реєстрації і пройти відповідну процедуру.
- Після завершення на сторінці " додайте обліковий запис для моніторингу» торкніться кнопки з логотипом Instagram для прив'язки нового облікового запису. Звичайно, для прив'язки доступні виключно бізнес-акаунти, пов'язані зі сторінками на Facebook.
- Виконайте авторизацію через профіль на ФБ, раніше прикріплений до Instagram, після чого повинен буде відобразитися список пов'язаних акаунтів.
- Зі списку " усі бізнес-рахунки» встановіть галочку поруч з потрібним варіантом і натисніть кнопку »далі" . На наступному етапі аналогічним чином слід виділити одну або кілька сторінок для перевірки.
- На останньому екрані необхідно підтвердити підключення за допомогою кнопки»Готово" , обов'язково ознайомившись з особливостями доступу. В результаті з'явиться відповідне повідомлення.
- При поверненні на сайт сервісу скористайтеся повзунком навпроти облікового запису, щоб включити збір статистики, і натисніть кнопку»далі" . Ознайомитися з детальною інформацією можна буде в особистому кабінеті, вибравши потрібний профіль.
- Як і у випадку з мобільним додатком Instagram, під час перегляду статистики слід звернути особливу увагу на різницю в значеннях охоплення за певний період. Значне зниження показників безпосередньо вказує на появу тіньового бана.
Для більш точної діагностики завдання краще виконувати відразу, як тільки ви запідозрили появу проблем з демонстрацією контенту. Також, якщо з якихось причин вас не влаштовує даний веб-сервіс, можете спробувати і інші варіанти, які ми розглядати не будемо через практично ідентичного управління.