Як розмістити рекламу в Instagram

Как сделать рекламу в Инстаграм
Якщо Ви користуєтеся Instagram не як засобом для публікації своїх особистих фото, а в якості інструменту для розкрутки товарів, послуг, сайтів, то напевно вас порадує той факт, що про ваш профіль може дізнатися набагато більшу кількість користувачів завдяки можливості розмістити рекламу.

Користувачі, запускаючи у себе на екрані смартфона додаток Instagram, як правило, починають переглядати новинну стрічку, яка формується зі списку підписок. Нещодавно в Instagram вирішили запустити показ таргетованої реклами, яка періодично відображається в новинній стрічці у вигляді окремого ненав'язливого поста.

Як дати рекламу в Instagram

Подальші дії матимуть сенс тільки в тому випадку, якщо ви вже перейшли на бізнес-аккаунт, який переводить звичайне використання профілю в комерційне, тобто, ваша основна спрямованість – це залучення аудиторії, пошук клієнтури і отримання прибутку.

Читайте також: Як зробити бізнес-акаунт в Instagram

  1. Запустіть програму, а потім перейдіть до правої вкладки, відкривши сторінку профілю. Тут вам буде потрібно тапнуть в верхньому правому куті по іконці статистики.
  2. Статистика в Instagram
  3. Прокрутіть вниз сторінки і в блоці»Реклама" тапніте по пункту " створити нову промоакцію» .
  4. Создание новой промоакции в Instagram
  5. Першим кроком на шляху створення реклами Вам буде потрібно вибрати вже опублікований в вашому профілі пост, після чого слід клацнути по кнопці»далі" .
  6. Выбор поста для рекламы в Instagram
  7. Instagram запропонує вам вибрати показник, який ви хочете підвищити.
  8. Цель рекламы в Instagram
  9. Виберіть кнопку дії. Це може бути, наприклад, швидкий зв'язок за номером телефону або перехід на сайт. У блоці «аудиторія» за замовчуванням виставлений параметр »автоматично" , тобто, Instagram самостійно буде підбирати цільову аудиторію, якій ваш пост може бути цікавий. Якщо ви хочете задати ці параметри самостійно, виберіть пункт " створити свою» .
  10. Настройка рекламы в Instagram
  11. У вікні ви можете обмежити міста, визначити інтереси, задати вікову категорію і стать власників своїх профілів.
  12. Создание аудитории в Instagram
  13. Далі ми бачимо блок " загальний бюджет» . Тут вам буде потрібно налаштувати приблизний охоплення аудиторії. Природно, чим цей показник буде вище, тим і вартість реклами для вас буде більше. Нижче в блоці »тривалість" встановіть, протягом якої кількості днів буде працювати ваша реклама. Заповнивши всі дані, клацніть по кнопці »далі" .
  14. Длительность показа рекламы в Instagram
  15. Вам лише залишається перевірити замовлення. Якщо все правильно, переходите до оплати реклами, клацнувши по кнопці " додати новий спосіб оплати» .
  16. Проверка закаpа и оплата в Instagram
  17. Власне, настає етап прикріплення способу оплати. Це може бути або банківська карта платіжної системи Visa або MasterCard, або ваш аккаунт на PayPal.
  18. Оплата рекламы в Instagram
  19. Як тільки платіж буде успішно проведено, система повідомить про успішний запуск вашої реклами в Instagram.

З цього моменту користувачі, гортаючи свою стрічку, можуть стикатися з вашою рекламою, і якщо реклама буде цікава своєю ідеєю, то обов'язково чекайте приросту відвідувачів (клієнтів).

більше статей на цю тему: