Зміст
Багато користувачів Instagram займаються розкруткою своїх акаунтів, і найпростіший і доступний спосіб отримати нових передплатників – організувати конкурс. Про те, як провести свій перший конкурс в Instagram, і піде мова в статті.
Більшість користувачів соціального сервісу Instagram вельми азартні, а значить, не упустять можливості взяти участь в конкурсі, бажаючи отримати приз. Навіть якщо розігруватися буде маленька дрібничка, це підстьобне багатьох виконати всі умови, встановлені в правилах, заради перемоги.
Як правило, в соціальних мережах проводять три варіанти конкурсів:
-
Лотерея (також часто називають Giveaway).
найбільш популярний варіант, який приваблює користувачів тим, що їм не доводиться змагатися, виконуючи складні умови. В даному випадку від учасника не потрібно практично ніяких дій, крім як підписатися на один або кілька акаунтів і зробити репост запису. Все, на що залишається сподіватися – це на удачу, оскільки переможець вибирається серед учасників, які виконали всі умови, генератором випадкових чисел.
Творчий конкурс. варіант складніше, але і часто цікавіше, оскільки тут вже учасники повинні проявити всю свою фантазію. Завдання можуть бути найрізноманітнішими, наприклад, зробити оригінальне фото з котом або правильно відповісти на всі питання вікторини. Тут, звичайно, щасливчики вже відбираються журі.
Максимальна кількість лайків. Подібні типи конкурсів схвалюють користувачі розкручених акаунтів. Суть його проста-роздобути до встановленого часу максимальну кількість лайків. Якщо приз цінний, то у користувачів прокидається справжній азарт-придумуються найрізноманітніші способи отримати більшу кількість відміток " подобається» : відправляються прохання всім знайомим, робляться репости, створюються пости на всіляких популярних сайтах і соціальних мережах і т. д.
Що потрібно для проведення конкурсу
- Якісна фотографія. знімок повинен привертати увагу, бути чітким, яскравим і помітним, оскільки саме від якості фотографії часто залежить активність участі користувачів.
Якщо в якості призу розігрується річ, наприклад, гіроскутер, сумка, фітнес-годинник, ігри для Xbox або інші предмети, то необхідно, щоб саме приз був присутній на знімку. У тому випадку, якщо розігрується сертифікат, то на фото може бути присутнім не конкретно він, а послуга, яку він надає: весільна зйомка – гарне фото молодят, похід в суші-бар – апетитний знімок сету ролів і т. д.
Нехай користувачі відразу бачать, що фотографія конкурсна – додайте на неї помітну напис, наприклад, «Giveaway», «Конкурс», «розіграш», «виграй приз» або щось подібне. Додатково можна додати логін сторінки, дату Підведення підсумків або тег користувача.
Природно, всю інформацію відразу розміщувати на фото не варто – все повинно виглядати доречно і органічно.
- Приз. на призі економити не варто, хоча, часом, безглузді дрібнички можуть збирати натовпи учасників. Вважайте, це ваше вкладення-якісний і бажаний багатьма приз неодмінно збере не одну сотню учасників.
- Чіткі правила. Користувач повинен повністю розуміти, що від нього вимагається. Неприпустимо, якщо в процесі вибору переможця виявиться, що у потенційного щасливчика, наприклад, закрита сторінка, хоча це потрібно, але в правилах не було вказано. Намагайтеся розбити правила по пунктах, писати простою і доступною мовою, оскільки багато учасників лише побіжно переглядають правила.
Залежно від типу конкурсу правила можуть серйозно відрізнятися, але в більшості випадків вони мають стандартну структуру:
- Підписатися на певну сторінку (адреса додається);
- Якщо справа стосується творчого конкурсу, пояснити, що від учасника вимагається, наприклад, викласти фото з піцою;
- Помістити конкурсну фотографію на свою сторінку (виконати репост або скріншот сторінки);
- Поставити під репостом унікальний хештег, який не зайнятий іншими фотографіями, наприклад, lumpics_giveaway;
- Попросити залишити під акційною фотографією вашого профілю певний коментар, наприклад, порядковий номер (такий спосіб присвоєння номерів не рекомендується використовувати, оскільки в коментарях у користувачів часто виникає плутанина);
- Згадати про те, що до закінчення проведення конкурсу профіль повинен бути обов'язково відкритий;
- Розповісти про дату (і бажано часу) Підведення підсумків;
- Вказати метод вибору переможця:
- Журі (якщо справа стосується творчого конкурсу);
- Присвоєння кожному користувачеві номера з подальшим визначенням щасливчика за допомогою генератора випадкових чисел;
- Використання жеребу.
Власне, якщо у вас все підготовлено, можна приступати до проведення конкурсу.
Проведення лотереї (giveaway)
- Опублікуйте в своєму профілі фотографію, в описі до якої прописані правила участі.
- Коли користувачі будуть приєднуватися до участі, вам буде потрібно перейти за своїм унікальним хештегом і в коментарях до кожного фото користувачів додавати порядковий номер учасника. Заодно таким чином ви перевірите правильність дотримання умов Акції.
- На день (або годину) x вам потрібно визначити щасливчика генератором випадкових чисел. Буде бажано, якщо момент підведення підсумків буде зафіксований на камеру з подальшою публікацією даного доказу в Instagram.
Сьогодні існують різноманітні генератори випадкових чисел, наприклад, популярний сервіс RandStaff . На його сторінці вам буде потрібно вказати діапазон чисел (якщо в акції брало участь 30 осіб, то, відповідно, діапазон буде від 1 до 30). Натискання кнопки »генерувати" відобразить випадкове число – саме ця цифра повинна бути присвоєна учаснику, який і став переможцем.
- Якщо виявилося, що Учасник не дотримувався правил розіграшу, наприклад, закрив сторінку, тоді, природно, він вибуває, і потрібно визначення нового переможця шляхом повторного натискання кнопки»генерувати" .
- Викладіть результат проведення конкурсу в Instagram (записане відео та опис). В описі обов'язково відзначте перемогла особа, а самого учасника повідомте про виграш в Директ.
- Згодом вам буде потрібно домовитися з переможцем, яким чином йому буде переданий приз: поштою, кур'єрською доставкою, при особистій зустрічі і т. д.
Читайте також: як писати в Instagram Direct
Зверніть увагу, якщо приз відправляється кур'єром або поштою, всі витрати з доставки ви повинні взяти на себе.
Проведення творчого конкурсу
Як правило, подібний тип акції проводиться або зовсім розкрученими акаунтами в Instagram, або при наявності дуже привабливого призу, оскільки далеко не всі користувачі хочуть витрачати свій особистий час на виконання умов розіграшу. Часто в таких конкурсах є кілька призових місць, що і підстьобує людини брати участь.
- Опублікуйте конкурсне фото у своєму профілі з чітким описом правил участі. Користувачі, викладаючи у себе фотографії в профілі, обов'язково повинні позначати його Вашим унікальним хештегом, щоб згодом ви його могли бачити.
- У день вибору переможця вам буде потрібно пройти по хештегу і оцінити фотографії учасників, вибравши кращу (якщо призових місць кілька, то, відповідно, кілька знімків).
- Опублікуйте пост в Instagram, виклавши фото-переможець. Якщо призових місць кілька, бажано зробити колаж, на якому цифрами будуть відзначені призові місця. Обов'язково відзначте учасників акції, яким належать фотографії.
- Повідомте переможців про виграш в Директ. Тут же ви зможете домовитися про спосіб отримання призу.
Читайте також: як позначити користувача на фотографії в Instagram
Проведення конкурсу лайків
Третій варіант невигадливого розіграшу, які особливо шанують учасники, що відрізняються підвищеною активністю в соціальних мережах.
- Опублікуйте фотографію в Instagram з чіткими правилами участі. Користувачі, які роблять репост вашого знімка або публікацію свого, повинні обов'язково додавати Ваш унікальний хештег.
- Коли настане день підведення підсумків, пройдіть по своєму хештегу і уважно вивчіть всі наявні в ньому публікації, де вам буде потрібно знайти фотографію з максимальною кількістю лайків.
- Переможець визначений, а значить, вам буде потрібно викласти в свій профіль фото, що підводить підсумки акції. Фото може бути зроблено у вигляді скріншота учасника, на якому видно кількість наявних у нього лайків.
- Повідомте переможця про виграш через особисті повідомлення в Директ.
Приклади конкурсів
- Популярний суші-ресторан проводить Типовий giveaway, який має прозорі правила з чітким описом.
- Кінотеатр міста П'ятигорська щотижня розігрує квитки в кіно. Правила ще простіше: бути підписаним на аккаунт, поставити лайк записи, відзначити трьох друзів і залишити коментар (відмінний варіант для тих, хто не любить псувати свою сторінку репостами розіграшних фото).
- Третій варіант акції, який проводився відомим російським стільниковим оператором. Даний вид акції можна віднести до творчих, оскільки від людини вимагається максимально швидко відповісти на питання в коментарях. Плюс такого виду розіграшу полягає в тому, що учаснику не потрібно чекати Підведення підсумків кілька днів, як правило, результати вже можна публікувати через пару годин.
Проведення конкурсу – заняття вельми цікаве як стороні-організатору, так і учасникам. Створюйте чесні призові Акції, і тоді в подяку ви побачите значний приріст передплатників.