Instagram-популярний сервіс, який вже давно вийшов за рамки звичайної соціальної мережі, ставши повноцінним торговим майданчиком, де мільйони користувачів можуть знаходити цікаві товари та послуги. Якщо ви займаєтеся підприємницькою діяльністю і створили аккаунт саме для просування своїх товарів і послуг, тоді вам слід додати кнопку «Зв'язатися».
Кнопка «Зв'язатися» – спеціальна кнопка в профілі Instagram, яка дозволяє іншим користувачем моментально набрати ваш номер або знайти адресу в тому випадку, якщо ваша сторінка і пропоновані послуги їх зацікавили. Даний інструмент широко застосовується компаніями, індивідуальними підприємцями, а також знаменитостями для успішного початку співпраці.
Як додати в Instagram кнопку "Зв'язатися"?
Щоб на вашій сторінці з'явилася спеціальна кнопка для швидкого зв'язку, вам буде потрібно перетворити свій звичайний профіль Instagram в бізнес-аккаунт.
- Перш за все, вам обов'язково необхідно мати зареєстрований профіль Facebook, причому не як звичайного користувача, а саме компанії. Якщо у вас відсутній подібний профіль, перейдіть на головну сторінку Facebook за цим посиланням . Відразу під формою реєстрації клацніть по кнопці " створити сторінку знаменитості, музичної групи чи компанії» .
- У наступному вікні вам буде потрібно вибрати тип вашої діяльності.
- Вибравши необхідний пункт, вам буде потрібно заповнити поля, які залежать від обраної діяльності. Завершіть процес реєстрації, обов'язково додавши опис вашої організації, вид діяльності та контактні дані.
- Тепер можна налаштувати Instagram, а саме, перейти до перетворення сторінки в бізнес-аккаунт. Для цього відкрийте програму, а потім перейдіть до правої вкладки, яка відкриє ваш профіль.
- У правому верхньому куті клацніть по іконці з шестерінкою, щоб відкрити налаштування.
- Знайдіть блок «Налаштування» і тапніте в ньому по пункту " Пов'язані рахунки» .
- У списку виберіть «Facebook» .
- На екрані з'явиться вікно авторизації, в якому вам буде потрібно вказати адресу електронної пошти та пароль від вашої спеціальної сторінки на Фейсбук.
- Поверніться до головного вікна з налаштуваннями та в блоці &171;рахунок&187; виберіть пункт & 171; переключитися на Профіль компанії&187; .
- Ще раз виконайте авторизацію в Facebook, а потім дотримуйтесь вказівок системи, щоб завершити процес переходу на бізнес-аккаунт.
- Якщо все було зроблено вірно, на екрані з'явиться вітальне повідомлення про перехід на нову модель роботи вашого аккаунта, а на головній сторінці, поруч з кнопкою»підписатися" , з'явиться заповітна кнопка »Зв'язатися" , натискання на яку відобразить інформацію про місцезнаходження, а також телефонні номери та адреси електронної пошти для зв'язку, які раніше були вказані вами в профілі Facebook.
Маючи популярну сторінку в Instagram, ви будете регулярно залучати все нових клієнтів, а кнопка «Зв'язатися» лише спростить їм зв'язок з вами.