Зміст
Зайві розсилки від різних сервісів тільки забруднюють пошту і заважають знайти дійсно важливі листи. У такій ситуації необхідно розібратися і відмовитися від заважає спаму.
Позбавляємося від непотрібних повідомлень
З'являються такі повідомлення через те, що при реєстрації користувач забув зняти галочку з пункту &171;надсилати повідомлення на e-mail & 187; . Існує кілька способів, як відмовитися від непотрібної розсилки.
Спосіб 1: скасовуємо розсилку через пошту
На сервісі Яндекс пошти є спеціальна кнопка, що дозволяє прибрати заважають повідомлення. Для цього зробіть наступне:
- Відкрийте пошту та виберіть непотрібне повідомлення.
- Вгорі буде відображатися кнопка &171; скасувати підписку&187; . Натисніть на неї.
- Сервіс відкриє налаштування сайту, з якого йдуть листи. Знайдіть пункт &171; скасувати підписку&187; і натисніть на нього.
Спосіб 2: Особистий кабінет
Якщо перший спосіб не працює і потрібна кнопка не відображається, слід вчинити наступним чином:
- Зайдіть на пошту і відкрийте заважає розсилку.
- Перегорніть в самий низ повідомлення, знайдіть пункт &171;відписатися від листів в розсилці&187; і натисніть на нього.
- Як і в першому випадку, буде відкрита сторінка сервісу, на якій з налаштувань в особистому кабінеті потрібно прибрати галочку, що дозволяє надсилати повідомлення на пошту.
Спосіб 3: сторонні послуги
Якщо розсилок від різних сайтів занадто багато, можна використовувати сервіс, який створить єдиний список з усіх підписок і дозволить вибрати, які слід скасувати. Для цього:
- Відкрийте сайт і зареєструйтесь.
- Потім користувачеві буде показаний список з усіх підписок. Щоб відписатися досить натиснути &171;Unsubscribe&187; .
Позбутися від зайвих листів вельми просто. При цьому, слід не забувати про уважність і під час реєстрації завжди дивитися встановлені настройки в особистому кабінеті, щоб не страждати після від непотрібного спаму.