Як позбутися від спаму в пошті

Переважна більшість користувачів мережі Інтернет мають в своєму розпорядженні Особистий електронний ящик, на який приходять різного роду листи, будь то інформація від інших людей, реклама або повідомлення. Через велику затребуваність такої Пошти, з'явилася актуальна аж до сьогоднішнього дня тема, пов'язана з видаленням спаму.

Зверніть увагу, що самі по собі розсилки бувають безлічі різновидів і часто визначаються конкретно власником E-Mail, а не відправником. При цьому за спам все ж прийнято вважати практично будь-які рекламні повідомлення та запрошення до використання шахрайських ресурсів.

Видалення спаму з Пошти

Насамперед важливо зробити загальну застереження на те, як взагалі не допустити появи подібного роду розсилок. Пов'язано це з тим, що більшість людей використовують E-Mail при найменшій необхідності, демонструючи тим самим адресу ящика різним системам.

Щоб уберегтися від розсилок на базовому рівні, слід:

  • Використовувати кілька поштових скриньок - для робочих цілей і реєстрації на другорядних за важливістю сайтах;
  • Возможность выхода из почты на сайте почтового сервиса Rambler
  • Користуватися можливостями створення папок і фільтрів для збору потрібних листів;
  • Возможность использования раздела со спам письмами на сайте почтового сервиса Яндекс
  • Активно скаржитися на поширення спаму, якщо Пошта дозволяє це робити;
  • Возможность создания жалобы на спам письма на сайте почтового сервиса Mail.ru
  • Утриматися від реєстрації на сайтах, які не викликають довіри і разом з тим не є «живими».

Дотримуючись розглянутих приписів, ви зможете попередньо позбавити себе від переважної більшості проблем, пов'язаних зі спамом. Більш того, завдяки чіткому підходу до організації робочого простору, можливо організувати збір повідомлень з різних поштових сервісів в окрему папку на основному E-Mail.

Детальніше: Пошта Яндекс , Gmail , Mail , Rambler

Яндекс Пошта

Одним з найбільш популярних сервісів для відправки та отримання листів на території Росії є електронна скринька від компанії Яндекс. Примітна особливість від використання даного E-Mail полягає в тому, що буквально всі додаткові можливості компанії безпосередньо пов'язані з даним сервісом.

Детальніше: як відписатися від розсилки на Яндекс

Перейти до Яндекс.Пошта

  1. Перейдіть до папки»Вхідні" через навігаційне меню.
  2. Процесс перехода к разделу Входящие на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

    На дану вкладку за замовчуванням поміщаються всі листи, які не були автоматично заблоковані антиспам захистом цього сервісу.

  3. На дочірній навігаційній панелі, розташованій над основним списком електронних листів та панеллю керування, перейдіть на вкладку " Усі категорії» .
  4. Процесс перехода на вкладку Все категории на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

    При необхідності можна вибрати будь-яку іншу вкладку, якщо заблоковані повідомлення мають до неї пряме відношення.

  5. За допомогою внутрішньої системи виділення листів, виберіть ті, які ви розцінюєте як спам.
  6. Возможность выбора писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  7. Для спрощення процесу вибірки, наприклад, внаслідок наявності великої кількості пошти, можна скористатися сортуванням за датою.
  8. Возможность поиска писем по месяцам на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  9. Тепер на панелі інструментів клікніть по кнопці «це спам!» .
  10. Процесс перенаправления писем в папку Это спам на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  11. Після виконання рекомендацій кожне заздалегідь виділений лист буде автоматично переміщено в відповідну папку.
  12. Успешно перемещенные письма в папку Спам на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  13. Перебуваючи в директорії «Спам» при необхідності можна вручну видалити або відновити всі повідомлення. В іншому випадку, так чи інакше, очищення відбувається кожні 10 днів.
  14. Возможность окончательного удаления спам писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

Як наслідок дій з інструкції, адреси відправників зазначених листів будуть заблоковані, а вся пошта від них буде завжди переміщатися в папку «Спам» .

Крім основної рекомендації, з метою позбавлення від спаму можна вручну налаштувати додаткові фільтри, які будуть самостійно перехоплювати вхідні і перенаправляти їх в потрібну папку. Це може бути корисно, наприклад, при однотипних і численних оповіщеннях з соціальних мереж.

  1. Перебуваючи в електронному ящику від Яндекс, відкрийте одне з небажаних листів.
  2. Процесс перехода к прочтению письма на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  3. На панелі інструментів з правого боку знайдіть кнопку з трьома горизонтально розташованими точками і клікніть по ній.
  4. Возможность раскрытия дополнительных элементов управления на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

    Кнопка може бути відсутнім через високого дозволу екрану.

  5. З представленого меню виберіть пункт " Створити правило» .
  6. Процесс перехода к окну создания правила на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  7. В рядку " застосувати» встановіть значення «до всіх листів, включаючи спам» .
  8. Настройка применения фильтра на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  9. В блоці " якщо» видаліть усі рядки, крім " від кого» .
  10. Удаление дополнительных условий на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  11. Далі для блоку " виконати дію» вкажіть бажані маніпуляції.
  12. Выбор действий по удалению писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

    У разі явного спаму рекомендується використовувати автоматичне видалення, а не перенесення.

  13. Якщо ви переносите повідомлення, зі спадного списку виберіть відповідну папку.
  14. Процесс выбора папки для переноса писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  15. Інші поля можна залишити недоторканими.
  16. Правильно настроенное правило для писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс
  17. Натисніть кнопку " Створити правило» , щоб ініціалізувати автоматичне перенесення Пошти.
  18. Процесс подтверждения создания правила для писем на официальном сайте почтового сервиса от Яндекс

Бажано на додаток до правила скористатися кнопкою " застосувати до існуючих листів» .

Якщо все було зроблено правильно, всі повідомлення від вказаного відправника перемістяться або будуть видалені. При цьому система відновлення буде діяти стандартно.

Mail.ru

Ще однією не менш популярною поштою є сервіс Mail.ru від однойменної компанії. При цьому даний ресурс не сильно відрізняється від Яндекса в плані основних можливостей по блокуванню спам-листів.

Детальніше: як відписатися від розсилки в Mail.ru

Перейти до Пошти Mail.ru

  1. В інтернет-оглядачі відкрийте офіційний сайт електронної скриньки від меіл.ру і авторизуйтесь в своєму акаунті.
  2. Процесс перехода к почтовому ящику Mail.ru на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  3. За допомогою верхньої панелі перейдіть на вкладку «листи» .
  4. Процесс перехода на вкладку Письма на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  5. Перейдіть до папки»Вхідні" через основний список розділів у лівій частині сторінки.
  6. Процесс перехода к разделу Входящие на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru

    Зазвичай розсилки зберігаються саме в цій папці, але все ж бувають винятки.

  7. Серед основного вмісту в центрі сторінки знайдіть ті повідомлення, які необхідно заблокувати за поширення спаму.
  8. Процесс выбора писем для блокировки за спам на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  9. За допомогою функціоналу виділення встановіть галочку навпроти тієї пошти, яку потрібно видалити.
  10. Процесс выделения спам писем на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  11. Після вибірки знайдіть на панелі інструментів кнопку " Спам» і скористайтеся нею.
  12. Возможность использования кнопки спам на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  13. Всі листи будуть переміщені в спеціальний автоматично очищається розділ «Спам» .
  14. Успешно перемещенные письма в разделе Спам на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru

При переміщенні всіх листів від будь-якого відправника в папку «Спам» Mail.ru автоматично починає блокувати аналогічним чином всі вхідні з тієї ж адреси.

Якщо у вашій поштовій скриньці знаходиться велика кількість спаму або ви хочете автоматизувати видалення повідомлень від деяких відправників, можна скористатися функціоналом створення фільтрів.

  1. Серед списку листів зробіть виділення тих, відправника яких потрібно обмежити.
  2. Процесс выделения письма для создания фильтра на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  3. На панелі інструментів клікніть по кнопці " більше» .
  4. Процесс использования кнопки Еще на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  5. Через представлене меню перейдіть до розділу " створити фільтр» .
  6. Переход к окну создания фильтра на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  7. На наступній сторінці в блоці " те» встановіть виділення навпроти пункту «Видалити назавжди» .
  8. Процесс настройки автоматического удаления писем на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  9. Поставте галочку навпроти пункту " застосувати до листів у папках» .
  10. Процесс включения автоматического применения фильтра на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  11. Тут же зі спадного списку виберіть параметр " усі папки» .
  12. Процесс выбора параметра Все папки на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  13. За деяких обставин у полі " якщо» потрібно видалити текст, що знаходиться до «собаки» (@).
  14. Удаление текста в строке Если на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru

    Це стосується тих відправників, у яких ящик безпосередньо пов'язаний з персональним доменом, а не поштовим сервісом.

  15. На завершення натисніть кнопку " Зберегти» , щоб застосувати створений фільтр.
  16. Процесс сохранения фильтра на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  17. Для гарантії, а також внаслідок внесення можливих змін у фільтр, в розділі " правила фільтрації» навпроти створеного правила клікніть по посиланню " фільтрувати» .
  18. Процесс ручной фильтрации писем на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru
  19. Повернення до розділу»Вхідні" , перевірте директорію на предмет існування пошти від заблокованого відправника.
  20. Успешно удаленный спам на официальном сайте почтового сервиса Mail.ru

На цьому інструкцію з видалення спам-листів в сервісі від Mail.ru можна завершити.

Gmail

Пошта від компанії Google займає лідируюче місце в світовому рейтингу по ресурсах даного різновиду. При цьому, безумовно, висока популярність безпосередньо виходить від технічної оснащеності Gmail.

Перейти до пошти Gmail

  1. Авторизуйтесь на офіційному сайті розглянутого сервісу.
  2. Процесс перехода к почтовому ящику Gmail на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  3. Через основне меню перейдіть на папку»Вхідні" .
  4. Процесс перехода на вкладку Входящие на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  5. Поставте галочки у повідомлень, що представляють собою розсилку.
  6. Процесс выделения писем галочкой на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  7. На панелі управління клікніть по кнопці із зображенням знака оклику і підписом «в спам!» .
  8. Процесс перемещения письма в раздел Спам на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  9. Тепер повідомлення перемістяться в спеціально відведений розділ, звідки будуть систематично стерті.
  10. Успешно перемещенные в раздел Спам письма на официальном сайте почтового сервиса Gmail

Зверніть увагу, що Gmail в автоматичному режимі налаштовується на роботу з іншими сервісами Google, чому папка з вхідними повідомленнями швидко стає заспамленной. Саме тому в даному випадку вкрай важливо вчасно створити фільтри повідомлень, видаляючи або переміщаючи непотрібні листи.

  1. Виділіть галочкою одне з листів від небажаного відправника.
  2. Процесс выделения писем для создания фильтра на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  3. На основній панелі управління клікніть по кнопці " більше» .
  4. Процесс раскрытия меню Еще на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  5. Зі списку розділів виберіть пункт " фільтрувати подібні листи» .
  6. Процесс перехода к разделу создания фильтра на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  7. У текстовій графі»від" видаліть символи, розташовані до знака «@» .
  8. Процесс заполнения графы От на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  9. У правому нижньому кутку вікна клікніть по посиланню " створити фільтр відповідно до цього запиту» .
  10. Переход к созданию нового фильтра на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  11. Встановіть виділення навпроти пункту " видалити» , щоб автоматично позбутися будь-яких повідомлень відправника.
  12. Настройка автоматического удаления писем на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  13. По завершенні обов'язково встановіть галочку біля пункту " Застосувати фільтр до відповідних ланцюжків листів» .
  14. Применение фильтра к цепочкам писем на официальном сайте почтового сервиса Gmail
  15. Натисніть кнопку " створити фільтр» , щоб запустити процес видалення.
  16. Подтверждение создания фильтра на официальном сайте почтового сервиса Gmail

Після очищення вхідних листи перейдуть в розділ для тимчасового збереження даних і з часом покинуть електронну скриньку. Більш того, всі наступні повідомлення відправника будуть стиратися відразу ж на момент отримання.

Rambler

Останній по актуальності поштовий сервіс Rambler працює практично також, як його найбільш близький аналог – Mail.ru. однак незважаючи на це, все ж мають місце деякі унікальні особливості щодо процесу позбавлення від спаму.

Перейти до Пошти Rambler

  1. Скориставшись посиланням, відкрийте сайт Пошти Рамблер і виконайте процедуру авторизації.
  2. Процесс перехода к почте Rambler на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  3. Відкрийте папку вхідних повідомлень.
  4. Процесс перехода на вкладку Входящие на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  5. Виділіть на сторінці Всі листи з розсилкою.
  6. Процесс выделения писем на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  7. На панелі управління поштою клікніть по кнопці «Спам» .
  8. Процесс перемещения писем в папку Спам на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  9. Як і в разі інших електронних скриньок, папка з розсилками очищається через якийсь час.
  10. Успешно перемещенное в Спам письмо на официальном сайте почтового сервиса Rambler

Щоб ізолювати пошту від небажаних повідомлень, цілком можна реалізувати систему фільтрів.

  1. За допомогою навігаційного меню у верхній частині сторінки відкрийте вкладку «Налаштування» .
  2. Процесс перехода на вкладку Настройки на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  3. Через ДОЧІРНЄ меню перейдіть до розділу «фільтри» .
  4. Процесс перехода к разделу Фильтры на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  5. Клікніть по кнопці «новий фільтр» .
  6. Переход к созданию фильтра на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  7. В блоці " Якщо» залиште кожне значення за замовчуванням.
  8. Процесс настройки поля Если на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  9. В поруч розташовану текстовий рядок введіть повну адресу відправника.
  10. Процесс заполнения текстовой графы для фильтра на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  11. За допомогою випадаючого списку «тоді» встановіть значення «Видалити лист назавжди» .
  12. Настройка удаления писем на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  13. Також можна налаштувати автоматичне перенаправлення, вибравши пункт " перемістити в папку» і вказавши директорію «Спам» .
  14. Настройка перемещения писем на официальном сайте почтового сервиса Rambler
  15. Натисніть кнопку " Зберегти» .
  16. Процесс сохранения нового фильтра на официальном сайте почтового сервиса Rambler

У цьому сервісі немає можливості миттєвого переміщення вже існуючих повідомлень.

Надалі, якщо налаштування були виставлені чітко відповідно до рекомендацій, листи адресата будуть видалені або перенесені.

Як можна помітити, на практиці майже кожен електронний ящик працює аналогічним чином, а всі необхідні дії зводяться до створення фільтрів або переміщення повідомлень за допомогою базових інструментів. Внаслідок такої особливості у вас, як у користувача, не повинно виникнути проблем.

більше статей на цю тему: