Як розблокувати телефон, якщо забув пароль

Сучасні телефони та планшети на базі Android, iOS, Windows Mobile мають можливість поставити на них блокування від сторонніх. Для розблокування буде необхідно ввести PIN-код, графічний ключ, пароль або прикласти палець до сканера відбитків (актуально тільки для нових моделей). Варіант розблокування вибирається користувачем заздалегідь.

Можливості для відновлення

Виробник телефону і операційної системи передбачив можливість відновити пароль/графічний ключ від пристрою без втрати персональних даних на ньому. Правда, на деяких моделях процес відновлення доступу відбувається складніше, ніж на інших через конструктивні та/або програмні особливості.

Спосіб 1: використання спеціального посилання на екрані блокування

У певних версіях ОС Android або її модифікація від виробника є спеціальне текстове посилання за типом " відновити доступ» або "забув пароль»шаблон" . Таке посилання / кнопка з'являється не на всіх пристроях, але якщо вона є, то їй можна скористатися.

Однак варто пам'ятати, що для відновлення вам знадобиться доступ до електронного ящика, на який зареєстрована обліковий запис в Google (якщо мова йде про телефон Android). Дана обліковий запис створюється при реєстрації, яка відбувається під час першого включення смартфона. Тоді ж може бути використана вже існуюча обліковий запис в Google. На цей електронний ящик повинна прийти інструкція від виробника по розблокуванню пристрою.

Інструкція в цьому випадку буде виглядати наступним чином:

  1. Увімкніть телефон. На екрані блокування знайдіть кнопку або посилання " відновити доступ» (також може називатися " забув пароль» ).
  2. Функция вспомнить пароль на Android
  3. Відкриється поле, де вам потрібно ввести електронну адресу, на який ви раніше прив'язали аккаунт в Google Play Market . Іноді крім електронної адреси телефон може запросити відповідь на який-небудь контрольне питання, який ви вводили при першому включенні. У певних випадках відповіді буває досить, щоб смартфон розблокувався, але це швидше виняток.
  4. На вказаний Вами email прийде інструкція для подальшого відновлення доступу. Використовуйте її. Вона може прийти як через кілька хвилин, так і кілька годин (іноді навіть доби).

Спосіб 2: звернення в техпідтримку виробника

Даний спосіб чимось схожий на попередній, але на відміну від нього ви можете використовувати інший email для зв'язку з техпідтримкою. Цей спосіб застосуємо і в тих випадках, коли у вас не з'являється спеціальна кнопка/посилання на екрані блокування пристрою, яка необхідна для відновлення доступу.

Інструкція по зв'язку з технічною підтримкою виглядає наступним чином (розглянуто на прикладі виробника Samsung):

  1. Перейдіть на офіційний веб-сайт свого виробника.
  2. Зверніть увагу на вкладку»підтримка" . У випадку з сайтом Samsung вона знаходиться у верхній частині екрану. На сайті інших виробників вона може бути внизу.
  3. На веб-сайті Samsung, якщо ви підведете курсор до»підтримки" , то з'явиться додаткове меню. Для зв'язку зі службою технічної підтримки потрібно вибрати або " пошук рішення» або »контакти" . Простіше працювати з першим варіантом.
  4. Официальный сайт Samsung
  5. У вас відкриється сторінка, де буде дві вкладки – " інформація про продукт» і " Зв'язок з техпідтримкою» . За замовчуванням відкрито перше, а вам потрібно вибрати друге.
  6. Тепер належить вибрати варіант зв'язку з техпідтримкою. Швидше за все буде зателефонувати за запропонованими номерами, але якщо у вас немає телефону, з якого можна було зробити виклик, то використовуйте альтернативні способи. Рекомендується відразу вибирати варіант " Електронна пошта» , так як у варіанті »Чат" з вами швидше за все зв'яжеться бот, а потім запросить електронну скриньку для відправки інструкції.
  7. Контакты поддержки Samsung
  8. Якщо ви вибрали варіант " Електронна пошта» , то вас перекине на нову сторінку, де потрібно вказати тип питання. У розглянутому випадку " технічне питання» .
  9. Выбор типа вопроса
  10. У формі зв'язку обов'язково заповніть всі поля, що позначені червоною зірочкою. Бажано надати якомога більше інформації, тому додаткові поля теж непогано було б заповнити. У повідомленні для техпідтримки максимально детально опишіть ситуацію.
  11. Форма обратной связи на сайте Samsung
  12. Очікуйте відповіді. Зазвичай Вам відразу дадуть інструкцію або рекомендації по відновленню доступу, але іноді можуть задати якісь уточнюючі питання.

Спосіб 3: Використання спеціальних утиліт

В цьому випадку вам буде потрібно комп'ютер і USB-перехідник для телефону, який зазвичай йде в комплекті з зарядним пристроєм. До того ж, даний спосіб підходить практично для всіх смартфонів за рідкісним винятком.

Інструкція буде розглянута на прикладі ADB Run:

  1. Завантажте та встановіть утиліту. Процес стандартний і полягає лише в натисканні кнопок»далі" і »Готово" .
  2. Вся дія буде проводитися в &171;командному рядку&187; , однак щоб спрацювали команди, потрібно встановити ADB Run. Для цього використовуйте комбінацію Win+R , а вікно, що з'явилося введіть cmd .
  3. cmd команда
  4. Тепер введіть наступні команди, як вона представлена тут (дотримуючись усіх відступів та абзаців):


    Adb shell

    Натисніть Enter .

    Cd /data/data/com.android.providers.settings/databases

    Натисніть Enter .

    Sqlite3 settings.db

    Натисніть Enter .

    Update system set value=0 where name=’lock_pattern_autolock’;

    Натисніть Enter .

    Update system set value=0 where name=’lockscreen.lockedoutpermanently’;

    Натисніть Enter .

    .quit

    Натисніть Enter .

  5. Перезавантажте телефон. При включенні з'явиться спеціальне вікно, де потрібно ввести новий пароль, що буде використаний згодом.

Спосіб 4: Видалення налаштувань Користувача

Цей метод універсальний і підходить для всіх моделей телефонів і планшетів (працюють на Android). Однак є істотний недолік-при скиданні налаштувань до заводських в 90% випадків всі ваші особисті дані на телефоні видаляються, тому спосіб краще використовувати тільки в самих крайніх випадках. Більшість даних не підлягає відновленню, іншу частину вам доведеться досить довго відновлювати.

Покрокова інструкція для більшості пристроїв виглядає наступним чином:

  1. Вимкніть телефон/планшет (у деяких моделей даний крок можна пропустити).
  2. Тепер одночасно затисніть кнопки включення і збільшення/зменшення гучності. У Документації до апарату має бути детально написано яку саме кнопку потрібно натиснути, але найчастіше це кнопка додавання гучності.
  3. Тримайте їх до тих пір, поки пристрій не завібрує, а на екрані не побачите логотип Android або виробника пристрою.
  4. Завантажиться меню, аналогічне BIOS в персональних комп'ютерах. Управління проводиться за допомогою кнопок зміни рівня гучності (перегортання вгору або вниз) і кнопки включити (відповідає за вибір пункту/підтвердження дії). Знайдіть і виберіть, що носить назву «Wipe data/factory reset» . У різних моделях і версіях операційної системи назва може незначно змінюватися, але сенс залишиться той же.
  5. Переход к сбросу настроек в Android
  6. Тепер виберіть «Yes – delete all user data» .
  7. Удаление всех данных на Android
  8. Ви будете перекинуті в первинне меню, де тепер потрібно вибрати пункт «Reboot system now» . Пристрій перезавантажиться, всі ваші дані втечуть, але разом з ними буде прибраний пароль.
  9. Перезагрузка Android через BIOS

Видалити пароль, який стоїть на телефоні, цілком реально своїми власними силами. Однак якщо ви не впевнені в тому, що зможете впоратися з цим завданням, не пошкодивши дані, які знаходяться на пристрої, то краще звернутися в спеціалізований сервісний центр за допомогою, де вам за невелику плату скинуть пароль, не пошкодивши при цьому нічого на телефоні.

більше статей на цю тему: