відключаємо процес " бездіяльність системи»

«бездіяльність системи» &8212; це стандартний процес в Windows (починаючи з 7-ї версії), який в деяких випадках може сильно навантажувати систему. Якщо заглянути в " Диспетчер завдань» , то можна побачити, що процес «бездіяльність системи» споживає велику кількість ресурсів комп'ютера.

Незважаючи на це, винуватцем повільної роботи ПК «бездіяльність системи» є дуже рідко.

Детальніше про процес

«бездіяльність системи» вперше з'явилося в Windows 7 і воно включається при кожному запуску системи. Якщо подивитися в " диспетчері завдань» , то цей процес «з'їдає» дуже багато ресурсів комп'ютера, по 80-90%.

Насправді, даний процес є винятком з правил – чим більше він «з'їдає» потужностей, тим більше вільно ресурсів комп'ютера. Просто, багато недосвідчені користувачі думають, якщо навпроти даного процесу написано в графі "процесор»" 90%" , то він сильно навантажує комп'ютер (почасти це недоробка розробників Windows). Насправді 90% &8212; це вільні ресурси машини.

Однак, в певних випадках даний процес дійсно може навантажувати систему. Таких випадків всього три:

  • Вірусне зараження. найпоширеніший варіант. Для того, щоб прибрати його доведеться ретельно прогнати комп'ютер антивірусною програмою;
  • «забруднення комп'ютера». Якщо ви давно не очищали кеш системних програм і не виправляли помилки в реєстрі (ще бажано проводити регулярну дефрагментація жорстких дисків ), то система могла "засмітитися" і дати такий збій;
  • Інший системний збій. трапляється дуже рідко, найчастіше на піратських версіях Windows.

Спосіб 1: чистимо комп'ютер від забруднень

Щоб очистити комп'ютер від системного сміття і виправити помилки в реєстрі, можна використовувати стороннє ПЗ, наприклад, CCleaner . Програму можна скачати безкоштовно, в ній передбачено російську мову (ще є платна версія).

Інструкція з очищення системи за допомогою CCleaner виглядає так:

  1. Відкрийте програму і перейдіть у вкладку «Cleaner» , розташовану в правому меню.
  2. Там виберіть «Windows» (знаходиться у верхньому меню) і натисніть на кнопку «Analyze» . Дочекайтеся завершення аналізу.
  3. По завершенню процесу натисніть на кнопку «Run Cleaner» і чекайте, поки програма очистить системний сміття.
  4. CCleaner интерфейс
  5. Тепер за допомогою цієї ж програми виправте помилки в реєстрі. Перейдіть в лівому меню в пункт «Registry» .
  6. Натисніть на кнопку «Scan for Issues» і дочекайтеся результатів сканування.
  7. Очистка реестра через CCleaner
  8. Після натисніть на кнопку «Fix Issues» (при цьому простежте, щоб всі помилки були відзначені галочками). Програма запитає вас, чи варто робити резервну копію. Робіть її на свій розсуд (нічого страшного, якщо не зробите). Дочекайтеся виправлення виявлених помилок (займає пару хвилин).
  9. Закрийте програму та перезавантажте систему.

Проводимо дефрагментацію і аналіз дисків:

  1. Зайдіть в»мій комп'ютер" і натисніть правою кнопкою миші по іконці системного розділу жорсткого диска. У випадаючому меню виберіть пункт «властивості» .
  2. Перейдіть на вкладку " сервіс» . Спочатку зверніть увагу на " перевірка помилок» . Натиснути »перевірка" і чекайте результатів.
  3. Якщо були знайдені будь-які помилки, то натисніть на пункт " виправити стандартними засобами Windows» . Дочекайтеся оповіщення системи про успішне виконання процедури.
  4. Тепер поверніться до «властивості» і в розділі " оптимізація та дефрагментація диска» Натисніть на " оптимізувати» .
  5. Дефрагментация
  6. Тепер затисніть Ctrl і виділіть всі диски на комп'ютері, натискаючи на кожен мишкою. Натиснути " аналізувати» .
  7. За результатами аналізу буде написано навпроти назви диска, чи потрібна дефрагментація. За аналогією з 5-м пунктом виділіть всі диски, де та необхідна і натисніть на кнопку " оптимізувати» . Дочекайтеся завершення процесу.
  8. Выбор дисков для дефрагментации

Спосіб 2: усунення вірусів

Вірус, який маскується під процес «бездіяльність системи», може серйозно навантажувати комп'ютер або зовсім порушити його роботу. Якщо перший спосіб не допоміг, то рекомендується перевірити комп'ютер на наявність вірусів за допомогою якісних антивірусних програм, типу Avast , Dr. Web , Kaspersky .

В даному випадку розглянемо, як користуватися Антивірусом Касперського. Даний антивірус має нескладний інтерфейс і є одним з найкращих на ринку ПЗ. Поширюється не безкоштовно, але має пробний період в 30 днів, якого достатньо, щоб зробити перевірку системи.

Покрокова інструкція виглядає наступним чином:

  1. Відкрийте антивирусник і виберіть пункт»перевірка" .
  2. Далі, в лівому меню виберіть»повна перевірка" і натисніть »запустити" . Дана процедура може зайняти кілька годин, зате з ймовірністю в 99% будуть знайдені і знешкоджені всі небезпечні і підозрілі файли і програми.
  3. Проверка в Kaspersky

  4. По завершенню перевірки, Видаліть всі знайдені підозрілі об'єкти. Навпроти назви файлу / програми буде відповідна кнопка. Ви також можете надіслати цей файл на карантин або додати до»Довірені" . Але якщо ваш комп'ютер дійсно піддався вірусному зараженню, робити цього не потрібно.

Спосіб 3: усунення дрібних багів

Якщо попередні два способи не допомогли, то швидше за все глючить сама ОС. В основному, така проблема зустрічається на піратських версіях Windows, рідше на ліцензійних. Але не варто встановлювати заново систему, досить просто виконати перезавантаження. У половині випадків це допомагає.

Також можна перезапустити цей процес через «Диспетчер завдань» . Покрокова інструкція виглядає так:

  1. Перейдіть на вкладку»процеси" і знайдіть там «бездіяльність системи» . Щоб зробити пошук швидше, скористайтеся комбінацією клавіш Ctrl + F .
  2. Натисніть на цей процес і клікніть по кнопці " зняти завдання» або &171;завершити процес&187; (залежить від версії ОС).
  3. Бездействие системы
  4. Процес на час зникне (буквально на пару секунд) і знову з'явиться, але вже не буде так сильно навантажувати систему. Іноді комп'ютер через це перезавантажується, але після перезавантаження все приходить в норму.

Ні в якому разі нічого не видаляйте в системних папках, тому що це може спричинити за собою повне знищення ОС. Якщо у вас ліцензійна версія Віндовс і жоден із способів не допоміг, то спробуйте звернутися в службу підтримки Майкрософт , максимально детально розписавши проблему.

більше статей на цю тему: