рішення проблем з працездатністю Інтернету через роутер Ростелеком

Спосіб 1: правильне конфігурування роутера

Для початку потрібно переконатися в тому, що всі налаштування, пов'язані з підключенням до Інтернету для роутера від Ростелеком були виконані правильно. Спеціально для власників таких пристроїв на нашому сайті є окрема стаття, присвячена їх конфігурації. Ознайомтеся з нею, перейшовши за посиланням нижче, і по потребі зробіть Зміна параметрів з нуля, вибравши швидкий або ручний метод.

Детальніше: налаштування роутера Ростелеком


Проверка глобальных настроек роутера Ростелеком при отсутствии подключения к сети

Спосіб 2: Перевірка підключення до провайдера

Під час налаштування не всі користувачі точно дотримуються інструкцій постачальника послуг Інтернету, а іноді навіть не отримують їх, тому при зміні параметрів підключення WAN можуть виникнути різні проблеми, пов'язані з отриманням Інтернету. Зателефонуйте провайдеру і дізнайтеся, які саме зміни потрібно вносити. У більшості випадків Ростелеком поставляє протокол PPPoE, а значить, повинен надати унікальне ім'я користувача і пароль. Після того, як ці дані будуть визначені, слід у веб-інтерфейсі виконати такі дії:

  1. В першу чергу авторизуйтесь в веб-інтерфейсі маршрутизатора, якщо цього не було зроблено раніше, скориставшись інструкцією за посиланням далі.
  2. Детальніше: вхід в налаштування роутера від Ростелеком

  3. Після цього перейдіть на вкладку & 171; мережа & 187; .
  4. Переход к проверке сетевых настроек при проблемах с интернетом роутера Ростелеком
  5. Переконайтеся в тому, що тип інтерфейсу має значення &171;PPPoE&187; або те, що сказав встановити провайдер.
  6. Выбор протокола подключения при проблемах с доступом к интернету роутера Ростелеком
  7. Опустіться до блоку &171;PPP&187; , заповніть ім'я користувача та пароль, звертаючи увагу на розкладку клавіатури та регістр літер. Пункт & 171; підключення&187; слід встановити на Значення &171;постійно&187; .
  8. Выбор типа подключения при проблемах с доступом к интернету через роутер Ростелеком
  9. Внизу натисніть & 171; підключити&187; , а також переконайтеся в тому, що в списку інтерфейсів WAN відсутні інші профілі. За необхідності просто видаліть їх звідти.
  10. Просмотр активного профиля сетевого подключения при проблемах с доступом к интернету через роутер Ростелеком

Після застосування всіх змін роутер повинен відправитися на перезавантаження. При повторному включенні перевірте, чи з'явився інтернет. Якщо його як і раніше немає, переходите до наступних способів.

Спосіб 3: перевірка параметрів локальної мережі

Некоректні параметри локальної мережі рідко стають причиною нестабільного з'єднання з Інтернетом або його відсутності в цілому, оскільки за замовчуванням настройки виставлені правильно. Однак іноді користувачі випадково змінюють їх або це відбувається при скиданні маршрутизатора, тому виникає необхідність перевірити конфігурацію.

  1. У веб-інтерфейсі вас цікавить розділ &171;LAN&187; .
  2. Переход к настройкам локальной сети при проблемах с доступом к интернету через роутер Ростелеком
  3. У ньому переконайтеся в тому, що IP-адреса відповідає 192.168.1.1 або 192.168.0.1 , а Мережева маска має значення 255.255.255.0 . Якщо це не так, змініть налаштування та збережіть зміни.
  4. Настройка локальной сети при проблемах с доступом к интернету через роутер Ростелеком
  5. Слідом перемістіться в категорію &171;DHCP&187; і перевірте параметр &171; режим DHCP & 187; . У випадаючому меню повинно стояти значення &171;DHCP Server&187; , що відповідає за те, що цей режим знаходиться в активному стані.
  6. Проверка DHCP-сервера при проблемах с доступом к интернету через роутер Ростелеком

Спосіб 4: Перевірка серверів DNS

Завершальний метод, пов'язаний безпосередньо з діями в веб-інтерфейсі, &8212; перевірка DNS-серверів, оскільки через неправильні адрес можуть виникати проблеми з доступом до конкретних сайтів.

  1. Для перегляду параметрів відкрийте розділ &171;WAN&187; .
  2. Переход к настройкам сервера доменных имен при проблемах с интернетом через роутер Ростелеком
  3. Опустіться нижче, щоб переглянути стан поточного профілю мережі, де знайдіть рядки&171; DNS-сервер 1 & 187; і &171; DNS-сервер 2 & 187; . Уточніть у свого провайдера, якщо він видає адреси, впишіть їх в ці поля, а в іншому випадку видаліть їх вміст.
  4. Настройка сервера доменных имен при проблемах с интернетом через роутер Ростелеком

Спосіб 5: перевірка параметрів Windows

Існує ймовірність того, що проблема з доступом до Інтернету викликана не настройками роутера, а помилками в самій операційній системі. Дізнатися це можна досить легко, наприклад, перевіривши доступ до мережі з іншого пристрою. Якщо виявилося, що неполадки присутні тільки на одному комп'ютері або ноутбуці, зверніться за допомогою до матеріалу від іншого нашого автора за посиланням нижче, щоб розглянути всі можливі методи їх вирішення.

Детальніше: вирішення проблеми з непрацюючим Інтернетом на ПК

Настройка операционной системы при проблемах с интернетом через роутер Ростелеком

Спосіб 6: Перевірка працездатності роутера

Відзначимо, що іноді винуватцем відсутнього Інтернету виявляється сам роутер і фізичні проблеми з його роботою. Тоді вам буде потрібно вручну перевірити підключення і функціонування пристрою, прочитавши тематичне керівництво на нашому сайті.

Детальніше: перевірка роутера на працездатність

Проверка роутера при проблемах с доступом к интернету через маршрутизатор Ростелеком

більше статей на цю тему: