Зміст

Спосіб 1: Перевірка USB-порту
Для початку потрібно виключити ймовірність виходу USB-порту з ладу. Для цього спробуйте підключити накопичувач до іншого входу без різних хабів і перехідників. Якщо використовується стаціонарний комп'ютер, задійте роз'єми, розташовані на материнській платі.
Детальніше:
Не працює USB-порт на ноутбуці: що робити
Не працюють USB-порти на материнській платі

Спосіб 2: тестування носія
Якщо інші пристрої, що підключаються до USB-портів, успішно визначаються системою, варто протестувати флешку на предмет працездатності – зробити це можна за допомогою спеціальних програм. Можливо, причина криється у виході з ладу деяких модулів.
Детальніше: Гайд з перевірки працездатності флеш-накопичувачів

Спосіб 3: Аналіз файлової системи
У Windows вбудовано стандартний додаток CHKDSK , призначений для тестування файлової системи та виправлення виявлених неполадок. Тривалість такої перевірки залежить від безлічі факторів: кількості даних на диску, швидкостей читання і запису, можливостей системи і т. д.
Детальніше: відновлення флешки через командний рядок

Можливо, на USB-накопичувачі пошкоджена файлова таблиця, що містить дані про інформацію, що зберігається на ньому. Файлова система такого пристрою може помінятися на RAW . Єдине можливе рішення пов'язане з форматуванням накопичувача сторонніми додатками.
Детальніше: Як виправити файлову систему RAW на флешці

Можна спробувати повернути інформацію, втрачену при виправленні помилок – подібні інструменти пропонуються безліччю спеціалізованих програм.
Детальніше: інструкція по відновленню видалених файлів на флешці

Спосіб 4: сканування вірусів
Нерідко причина появи помилки криється в діяльності вірусного ПЗ, яким заражений накопичувач. Зараження могло супроводжуватися такими симптомами, як:
- Зниження швидкості роботи (помітно при передачі файлів);
- Раптова зміна вихідних даних на ярлики;
- Регулярна поява помилок, пов'язаних з неможливістю читання.
Детальніше про очищення та захист у наступних матеріалах:
Детальніше:
перевіряємо і повністю очищаємо флешку від вірусів
захищаємо флешку від вірусів

Спосіб 5: оновлення драйверів
Найменш вірогідна, але все ж можлива причина – проблема з драйверами накопичувача або USB-портів. У випадку з флешкою необхідно виконати таку послідовність дій:
- Клацніть правою кнопкою миші по меню & 171; Пуск & 187; , перейдіть до &171;Диспетчер пристроїв & 187; .
- Знайдіть у списку пункт &171;дискові пристрої&187; , визначте USB-накопичувач (за назвою або обсягом), перейдіть до & 171; властивості&187; .
- Перейдіть до розділу&171; Драйвер & 187; , натисніть на & 171; видалити пристрій&187; .
- Клікніть по іконці &171; оновити конфігурацію обладнання & 187; , щоб система автоматично визначила накопичувач і знову встановила драйвер.




Якщо проблема не вирішиться, спробуйте оновити програмне забезпечення для контролерів USB.
Детальніше: завантажуємо драйвера для USB-портів