Зміст
Причина 1: неправильний вибір мережі
Для того щоб Яндекс.Станція могла стабільно підключитися до роутера, необхідно використовувати мережу, в якій заздалегідь був зареєстрований смартфон з додатком Яндекса. Таким чином, найбільш очевидною причиною є те, що ви просто намагаєтеся використовувати інше з'єднання.
Детальніше: Як підключити Інтернет на смартфоні
Причина 2: Налаштування Wi-Fi маршрутизатора
- Найбільш часто зустрічається проблемою, через яку Яндекс.Станція не може підключитися до Інтернету по бездротовій мережі, полягає в тому, що роутер налаштований на роботу в діапазоні 5 GHz. Зайдіть в Налаштування пристрою, описувати які ми не будемо через існування безлічі моделей, і поміняйте значення на 2.4 GHz, оптимальне для розглянутої колонки.
Детальніше: Підключення Яндекс.Станції до телефону
- Обов'язково переконайтеся, що в якості " режиму підключення» встановлено комбінований варіант «b/g/n» , а не конкретне значення. Крім того, можете примусово змінити " ширина каналу» , вибравши " 40 МГц» зі списку.
- Останнє, що можна і потрібно зробити, це змінити Дані мережі таким чином, щоб ні SSID, ні пароль не містили будь-яких спеціальних символів. В ідеалі найкраще обмежитися цифрами і буквами різного регістра.
Завершивши зміну параметрів, виконайте перезавантаження розумної колонки шляхом відключення адаптера живлення і повторного включення через кілька хвилин. Після цього спробуйте заново зробити настройку, і якщо проблем не буде, завдання можна вважати вирішеною.
Детальніше: Включення Яндекс.Станція
Причина 3: слабкий сигнал
Може бути і таке, що колонка підключається до Інтернету без будь-яких проблем, проте в процесі використання спостерігаються розриви з'єднання, що перешкоджають роботі більшості функцій. В такому випадку спробуйте встановити станцію якомога ближче до роутера, а також, якщо це можливо на вашій моделі, змінити рівень сигналу в Налаштуваннях.
Крім сказаного, причина неполадок може бути і на стороні провайдера, який не здатний забезпечити стабільний інтернет, необхідний Яндекс.Станція. Переконатися в цьому можна різними методами, починаючи з вимірювання швидкості і закінчуючи відстеженням втрати пакетів, однак при виявленні проблем залишається тільки звернутися до постачальника послуг.
Причина 4: мобільний інтернет
У списку доступних для підключення Wi-Fi мереж може бути відсутнім потрібний варіант, якщо ви хочете встановити з'єднання через Мобільний Інтернет з налаштованою заздалегідь точкою доступу. Щоб позбутися від проблеми, слід скористатися розділом " підключитися до прихованої мережі» і вручну вказати необхідні дані.
Детальніше: Підключення Яндекс.Станції до Інтернету
Звернення до служби підтримки
Якщо після ознайомлення з інструкцією і виконання відповідних дій неполадки зберігаються, можете звернутися в службу підтримки Яндекс.Станції за допомогою форми на спеціальній сторінці. І хоча тут доступно кілька варіантів, ми рекомендуємо використовувати " Форму зворотного зв'язку» , вибравши пристрій і надавши необхідні дані, не забуваючи про детальний опис ситуації.
Перейти до створення звернення в службу підтримки Яндекс.Станція