Зміст
Причина 1: відключена Синхронізація
У тому випадку, якщо вся або частина музики з вашої медіатеки (а не бібліотеки сервісу Еппл в цілому) виглядає неактивною, хоча раніше вона була доступна, варто припустити, що причина полягає у відключеній синхронізації даних. Особливо це актуально, якщо Apple Music ви використовуєте на декількох пристроях, а серед недоступного контенту є композиції, раніше придбані в iTunes
або додані в нього самостійно.
Для усунення проблеми бажано скористатися не тільки тим пристроєм, на якому вона виникає, а й іншим, де ви теж користуєтеся додатком сервісу.
ITunes (Windows) та музика (macOS)
- Викличте меню " Файл» і клікніть по пунктах «Медіатека» &8212; " синхронізувати бібліотеку iCloud» .
- Далі в меню " Файл» виберіть пункти «пристрої» &8212; " синхронізувати» .
- Перезапустіть програму Apple Music на мобільному пристрої, дочекайтеся завершення синхронізації даних і спробуйте відтворити раніше недоступний вміст.
Мобільний додаток Apple Music (iOS / iPadOS)
- Відкрийте»Налаштування" iPhone або iPad і прокрутіть їх вниз.
- У списку системних додатків знайдіть»Музика" і тапніте по цьому найменуванню.
- Переведіть в активне положення перемикач, розташований навпроти пункту " Синхронізація Медіатеки» .
Музика (iOS) та Apple Music (Android)
- Якщо Синхронізація медіатеки була відключена примусово, ви про це дізнаєтеся при безпосередньому запуску Додатки Еппл - у вкладці «Медіатека» буде показано відповідне повідомлення, а під ним-кнопка »включити" , на яку і слід натиснути.
- Все що залишається далі-чекати, поки буде виконано " підключення до вашої хмарної медіатеки»
,
Її завантаження
І синхронізація.
- Як тільки процедура завершиться, ви побачите всю раніше додану до себе музику.
На завершення даного методу озвучимо очевидний факт – Синхронізація медіатеки може бути виконана тільки в тому випадку, якщо пристрій, на якому спостерігається розглянута проблема, підключено до Інтернету.
Читайте також:
Як включити інтернет на телефоні
що робити, якщо не працює Інтернет на комп'ютері
Причина 2: відкрите попереднє замовлення
Частина треків може бути недоступна в сервісі Apple Music виключно з тієї причини, що вони ще не були випущені виконавцем. Зазвичай така проблема спостерігається в альбомах, з яких вже було представлено кілька пісень у вигляді синглів, а на сам реліз відкрито передзамовлення. Приклад можна бачити на зображенні нижче.
Все що можна зробити в такому випадку – дізнатися дату виходу (вказується поруч з обкладинкою). Але проблема в тому, що в додатку Еппл Музика відображається тільки рік, а тому потрібно звернутися або до iTunes Store (iPhone, iPad),
Або до розділу»Магазин" програми iTunes (ПК).
Причина 3: дії виконавців та постачальників контенту
Музичні виконавці та постачальники контенту (лейблі, правовласники) з тих чи інших причин можуть змінювати або видаляти музику з Apple Music. Нерідко&171; зниклі & 187; композиції з'являються під іншими назвами (наприклад, із зазначенням додаткових даних або, навпаки, без них) або в інших релізах (наприклад, збірник замість альбому або навпаки). Для того щоб їх знайти, введіть в рядок пошуку ім'я артиста і назва треку або перейдіть на сторінку автора і ознайомтеся з усім його каталогом. Відшукавши потрібну пісню, додайте її до себе в медіатеку.
Іноді композиції видаляються з Еппл музики через їх блокування або порушення авторських прав. Гарантовано ефективного рішення в такому випадку немає-пісня може як повернутися в каталог Сервісу через час, так і не з'явитися там більше ніколи.
Причина 4: регіональні обмеження
Ще однією причиною, по якій ті чи інші треки недоступні в Apple Music (коли їх можна знайти через пошук, але не відтворити), є регіональні обмеження. Відбувається це через відсутність авторських прав або їх оскарження, або через те, що в різних регіонах права на один і той же контент належать різним правовласникам і/або хтось з кимось просто не домовився. Як і зі згаданою вище блокуванням, свідомо працюючого рішення в даному випадку немає – потрібно просто чекати.
В якості альтернативи можна змінити країну аккаунта Apple ID, але для цього необхідно точно знати, в якій країні бажана пісня або пісні доступні, мати випущену на її території банківську карту і бути готовим до інших проблем. До останніх можна зарахувати інші, можливо, більш високі ціни на контент в цифрових сервісах Apple і все ті ж регіональні обмеження, які просто можуть зачіпати інші музичні композиції.
Читайте також: як поміняти спосіб оплати на айФоне
Причина 5: вікове обмеження
У разі якщо біля назв всіх пісень, відтворити які не виходить, ви бачите позначку «E» (Explicit), причина їх недоступності полягає в активному віковому обмеженні. Останнє, як нескладно здогадатися, приховує контент з ненормативним змістом, в першу чергу, нецензурною лексикою. Дізнатися про те, як відключити ці обмеження на будь-якому з пристроїв, де використовується Apple Music, можна в представленій за посиланням нижче статті.
Детальніше: як відключити вікове обмеження в Еппл музиці