рішення помилки &171; виникла внутрішня проблема магазину&187; у Windows 11

Спосіб 1: використання стандартного засобу усунення несправностей

Помилка при спробі увійти в Microsoft Store або завантажити звідти додаток може бути пов'язана як з системними збоями, так і проблемами в роботі самого магазину. Найпростіше спочатку запустити штатний засіб усунення неполадок, яке автоматично перевірить роботу деяких файлів і навіть може відновити роботу програми.

  1. Відкрийте меню &171; Пуск & 187; і натисніть по значку з шестерінкою, щоб перейти в &171; Параметри & 187; .
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-01
  3. На панелі ліворуч виберіть розділ &171; Система & 187; , потім знайдіть & 171; усунення несправностей&187; .
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-02
  5. Спочатку засоби усунення не відображаються, тому для їх показу потрібно клацнути по &171; інші засоби усунення несправностей&187; .
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-03
  7. Знайдіть у списку &171;програми з Магазину Windows&187; і натисніть кнопку &171; Запуск&187; , щоб почати автоматичну перевірку.
  8. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-04
  9. Це займе деякий час, тому не закривайте вікно, яке з'явиться, і стежте за результатами. Далі прочитайте повідомлення, закрийте вікно і перевірте роботу Microsoft Store.
  10. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-05

Спосіб 2: Скидання кешу оновлень

Проблеми з доступом до магазину додатків у Windows 11 можуть бути пов'язані з невдалою установкою останніх оновлень. В такому випадку деякі файли можуть зберігатися в тимчасовому сховищі і заважати повторної, вже коректної установці. Вирішується ситуація досить просто &8212; очищенням кеша, &8212; тому давайте розберемося з цим більш детально.

  1. Для початку через пошук в & 171; пуску & 187; відшукайте &171;командний рядок&187; і обов'язково запустіть її від імені адміністратора, вибравши варіант зі списку опцій праворуч.
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-06
  3. Введіть наведені нижче команди послідовно, натискаючи Enter після кожної. Вони дозволять відключити служби, які можуть перешкодити очищенню кешу.

    Net stop wuauserv
    net stop cryptSvc
    net stop bits
    net stop msiserver

  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-07
  5. Далі введіть ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old для перейменування одного з каталогів з тимчасовими файлами оновлень.
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-08
  7. Те ж саме зробіть і з іншою папкою, активувавши команду ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old .
  8. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-09
  9. Залишається тільки запустити відключені раніше служби, щоб вони знову стали працювати і не позначалися негативно при подальшій взаємодії з Windows 11.

    Net start wuaserv
    net start cryptSvcc
    net start bits
    net start msiserver

  10. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-010

Спосіб 3: виправлення або скидання Магазину Microsoft

Іноді помилки виникають в самому Microsoft Store, через що не виходить його запустити або розглянута проблема з'являється при спробі встановити який-небудь додаток. В цьому випадку варто спробувати спочатку виправити роботу програми стандартним засобом, а в разі невдачі скинути дані, що видалить тимчасові файли і кеш.

  1. Через &171;Параметри&187; виберіть розділ & 171; Додатки&187; і перейдіть до & 171; Додатки та можливості&187; .
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-011
  3. У списку програм відшукайте &171;Microsoft Store&187; , Натисніть по значку з трьома крапками і зі списку виберіть пункт &171; Додаткові параметри&187; .
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-012
  5. Прокрутіть налаштування та натисніть кнопку & 171; виправити&187; .
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-013
  7. Зачекайте завершення виправлення і знову перевірте роботу магазину додатків. Якщо помилка виникає повторно, поверніться до цього ж самого меню і виконайте скидання.
  8. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-014

Спосіб 4: вимкнення проксі-сервера

Активність стандартного проксі-сервера, що включається через налаштування вбудованого браузера, може негативно впливати на роботу різних додатків, що вимагають доступ до мережі. Сюди відноситься і Microsoft Store, тому ми рекомендуємо відключити проксі-сервер, перевіривши після цього доступ до каталогу додатків і можливість їх установки.

  1. Відкрийте & 171; Пуск & 187; і в пошуку введіть inetcpl.cpl , щоб у результатах відображався елемент &171; панелі управління & 187; . Натисніть по ньому лівою кнопкою миші для запуску.
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-015
  3. У новому вікні перейдіть на вкладку & 171; підключення & 187; і клацніть по кнопці & 171; Налаштування мережі & 187; .
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-016
  5. Зніміть галочку з пункту &171; Використовувати проксі-сервер для локальних з'єднань&187; і застосувати зміни.
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-017

Спосіб 5: Перевірка часу і дата

Некоректна дата і час на комп'ютері &8212; одна з можливих причин проблем, що виникають при роботі з операційною системою. Ви повинні вручну встановлювати правильні значення або включати автоматичне визначення через сервера від Microsoft. Давайте розберемося з перевіркою і налаштуванням дати, щоб виключити цю причину зі списку можливих.

  1. Клацніть правою кнопкою миші за часом на панелі завдань і виберіть пункт & 171; налаштувати дату і час&187; з меню, що з'явилося.
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-018
  3. У новому вікні подивіться на поточні значення та вирішіть, чи потрібно їх змінювати, щоб годинник відповідав реальним у Вашому регіоні.
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-019
  5. Краще встановлювати час автоматично, тому можете просто активувати відповідний перемикач.
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-020
  7. Разом з цим переконайтеся в тому, що часовий пояс вашого регіону теж обраний правильно.
  8. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-021
  9. У списку додаткових параметрів ви знайдете кнопку & 171; синхронізувати&187; . Знадобиться клацнути по ній, якщо синхронізація часу на комп'ютері давно не проводилася з серверами Microsoft.
  10. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-022

Якщо на вашому комп'ютері час постійно збивається і його настройки скидаються, це може бути причиною сіла батарейки на материнській платі або неправильно встановлених параметрів в BIOS. У таких випадках ми рекомендуємо звернутися до іншої інструкції на нашому сайті, щоб знайти рішення ситуації.

Детальніше: вирішуємо проблему скидання часу на комп'ютері

Спосіб 6: включення TLS-протоколів

Розглянемо ще один метод, пов'язаний з інтернетом у Windows 11. Вам знадобиться перевірити активність протоколів TLS різних версій через вікно з властивостями, яке вже фігурувало в одному з методів даної статті. Якщо якась з версій протоколу виявиться відключеною, її необхідно буде активувати і застосувати зміни.

  1. Для початку знову відкрийте & 171; Пуск & 187; і через пошук відшукайте inetcpl.cpl , потім перейдіть до даного елемента.
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-023
  3. У новому вікні перейдіть на вкладку &171;додатково&187; і знайдіть параметри &171;використовуйте TLS&187; різних версій. Кожен з них відзначте галочкою.
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-024
  5. Натисніть кнопку &171; застосувати & 187; , щоб зберегти нові налаштування.
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-025

Спосіб 7: повторна реєстрація Microsoft Store

Кожна стандартна програма в Windows 11 має свою реєстрацію в операційній системі, тобто всі елементи ідентифіковані та служби запускаються відповідно до виклику виконуваних файлів. Якщо реєстрація з якихось причин злітає або файли пошкоджуються, можуть виникати різні помилки в роботі програм, що відноситься і до Microsoft Store, коли з'являється Внутрішня помилка магазину. На щастя, повторна реєстрація здійснюється введенням всього однієї команди.

  1. Клацніть по меню & 171; Пуск & 187; правою кнопкою миші і з контекстного меню виберіть пункт &171;Термінал Windows (Адміністратор)&187; .
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-026
  3. Вставте команду Get-AppxPackage -AllUsers *WindowsStore* | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} і натисніть Enter для її застосування.
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-027

Спосіб 8: Скидання мережі

Завершальний метод є найрадикальнішим, а використовувати його варто тільки в тих випадках, якщо попередні не допомогли. Він має на увазі скидання мережі і якраз підійде в тих випадках, коли проблеми з доступом до магазину Майкрософт пов'язані з неправильними настройками Інтернету або помилками в ідентифікації DNS.

  1. Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;Параметри&187; .
  2. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-028
  3. Виберіть розділ &171; Мережа та інтернет&187; , потім перейдіть до категорії &171;додаткові параметри мережі&187; .
  4. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-029
  5. Виберіть & 171; Скидання мережі & 187; .
  6. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-030
  7. Залишається тільки натиснути кнопку & 171; Скинути зараз&187; і підтвердити свою дію. Скидання займе кілька хвилин, потім ви можете перезавантажити ПК і перевірити роботу Microsoft Store.
  8. Возникла внутренняя проблема магазина в Windows 11-031

більше статей на цю тему: