Зміст
З несправністю &171;помилка 5: відмовлено в доступі&187; стикаються багато користувачів Віндовс 7. Дана помилка говорить про те, що у користувача не вистачає прав для запуску будь-якого додатка або програмного рішення. Але ця ситуація може виникнути, навіть якщо ви перебуваєте в середовищі ОС з можливістю адміністрування.
Виправляємо &171;помилку 5: відмовлено в доступі&187;
Найчастіше ця проблемна ситуація виникає через механізм з контролю облікових записів ( user access control &8212; UAC ). У ньому виникають помилки, і система блокує доступ до певних даних і директорій. Зустрічаються випадки, коли відсутні права доступу на конкретний додаток або службу. Сторонні програмні рішення (вірусне ПЗ і некоректно встановлені додатки) також служать причиною поява неполадки. Далі наведемо кілька способів щодо усунення &171; помилки 5 & 187; .
Читайте також: відключення UAC в ОС Windows 7
Спосіб 1: Запуск від імені адміністратора
Уявімо ситуацію, що Користувач починає інсталяцію комп'ютерної гри і бачить повідомлення, в якому написано: &171; помилка 5: заборонено доступ & 187; .
Найпростіше і швидке рішення – це зробити запуск інсталятора гри від імені адміністратора. Необхідно виконати прості дії:
- Натискаємо ПКМ по іконці для установки програми.
- Щоб інсталятор успішно запустився, вам необхідно зупиниться на пункті &171; Запуск від імені адміністратора & 187; (можливо, буде потрібно ввести пароль, який повинен бути у вас).
Виконавши ці кроки, програмне рішення успішно запуститися.
Хочеться відзначити, що існує софт, якому для запуску необхідні права адміністратора. Іконка такого об'єкта матиме піктограму щита.
Спосіб 2: Доступ до папки
Приклад, який був наведений вище, показує, що причина несправності криється в відсутньому доступі до директорії тимчасових даних. Програмне рішення хоче скористатися тимчасовою папкою і не може отримати до неї доступ. Так як змінити додаток немає можливості, то необхідно відкрити доступ на рівні файлової системи.
- Відкриваємо &171; провідник & 187; C правами адміністрування. Для цього відкриваємо меню & 171; Пуск & 187; і переходимо до вкладки &171; всі програми&187; , натискаємо по напису &171; стандартні&187; . У даній директорії знаходимо & 171; провідник & 187; і тиснемо по ньому ПКМ, вибравши пункт &171; Запуск від імені адміністратора & 187; .
- Здійснюємо перехід по шляху:
C:\Windows\
Шукаємо директорію з найменуванням &171;Temp&187; і тиснемо по ній ПКМ, вибравши підпункт & 171; властивості&187; .
- У вікні здійснюємо перехід в підпункт & 171; Безпека&187; . Як бачимо, в списку &171; групи або користувачі&187; немає облікового запису, яка виконувала запуск інсталює програми.
- Щоб додати обліковий запис &171; користувачі & 187; , натискаємо на кнопку & 171; додати&187; . Спливе віконце, в якому буде вписано користувача ім'я &171;користувачі&187; .
- У переліку користувачів з'явиться &171;користувачі&187; з правами, які виділені в підгрупі &171;дозволи для групи &171;користувачі&187; (необхідно поставити галочки навпроти всіх чекбоксів).
- Далі натискаємо на кнопку &171; застосувати & 187; і погоджуємося зі спливлим попередженням.
Детальніше: як відкрити "Провідник файлів" у Windows 7
Після натискання на кнопку & 171; Перевірити імена & 187; відбудеться процес пошуку найменування даного запису і установка достовірного і повного шляху до неї. Закриваємо вікно, натискаючи на кнопку & 171; ОК&187; .
Процедура застосування прав займає кілька хвилин. Після її завершення всі вікна, в яких були виконані дії по налаштуванню, необхідно закрити. Після виконання кроків, описаних вище, &171; помилка 5 & 187; повинна зникнути.
Спосіб 3: облікові записи користувачів
Проблема може бути усунена зміною параметрів облікового запису. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
- Здійснюємо перехід по шляху:
Панель керування \ усі елементи панелі керування \ Облікові записи користувачів
- Переміщаємося в пункт під назвою &171; Зміна параметрів контролю облікових записів & 187; .
- У вікні ви побачите бігунок. Його необхідно перемістити в найнижче положення.
Має виглядати так.
Здійснюємо перезапуск ПК, несправність повинна зникнути.
Після виконання нескладних операцій, викладених вище, &171; помилка 5: відмовлено в доступі&187; буде усунена. Метод, викладений в першому способі, є тимчасовим заходом, так що якщо ви хочете повністю викорінити проблему, доведеться заглибитися в Налаштування Windows 7. Додатково необхідно регулярно сканувати систему на віруси, адже вони теж можуть служити причиною &171; помилки 5 & 187; .
Читайте також: перевірка системи на віруси