Зміст
Спосіб 1: Перевірка підключення
Найпоширеніша причина, чому сканер не відображається у списку пристроїв Windows &8212; проблеми з підключенням. При цьому виникають як фізичні несправності, так і програмні, що вирішується абсолютно різними способами. Радимо ознайомитися з розгорнутою статтею по підключенню сканера до комп'ютера, де розказано про всі важливі кроки. Обов'язково виконайте їх все, після чого перевірте, чи відображається пристрій тепер.
Детальніше: підключаємо сканер до комп'ютера на Windows 10
Спосіб 2: Використання засобу усунення несправностей
Звичайний засіб усунення несправностей &8212; хороший інструмент автоматичного пошуку та виправлення популярних проблем. У випадку зі сканером даний засіб перевірить нові пристрої і перезапустить службу друку. Іноді на екрані з'являються і додаткові інструкції, які знадобиться виконати вручну, вирішуючи тим самим помилки при з'єднанні периферійного обладнання.
- Відкрийте &171; Пуск & 187; і виклик &171; Параметри & 187; , клацнувши по значку у вигляді шестерінки на панелі зліва.
- Перейдіть до розділу & 171; оновлення та безпека & 187; .
- У списку зліва вас цікавить & 171; усунення несправностей&187; .
- Натисніть за посиланням & 171; додаткові засоби усунення несправностей&187; .
- Серед варіантів діагностики виберіть&171; Принтер & 187; і запустіть засіб. Не переживайте, служби друку і сканування в Windows пов'язані, тому даний інструмент підходить.
- Дочекайтеся завершення сканування та ознайомтеся з результатами. Якщо сказано перепідключити сканер або перезавантажити його, Виконайте ці дії і перевірте, виявився він тепер.
Спосіб 3: Ручне додавання сканера
У більшості випадків сканер, будь то окремий пристрій або входить в МФУ компонент, виявляються в операційній системі автоматично відразу при підключенні або після установки драйверів. Якщо цього не сталося, рекомендується вручну додати периферію, виконавши такі дії:
- У тому ж додатку &171;Параметри&187; натисніть на плитку &171; пристрої&187; .
- Перейдіть до розділу & 171; Принтери та сканери & 187; .
- Клацніть по кнопці &171; Додати принтер або сканер&187; .
- Дочекайтеся завершення пошуку і клікніть по посиланню &171; необхідний принтер відсутній у списку&187; , якщо апаратне забезпечення не відображається під час сканування.
- У новому вікні відзначте маркером пункт & 171; Додати локальний або мережевий принтер з параметрами, заданими вручну&187; , після чого переходите далі.
- Використовуйте існуючий порт для типу з'єднання.
- Спочатку серед драйверів знаходиться обмежена кількість пристроїв, тому потрібно натиснути & 171; Windows Update&187; для завантаження додаткових файлів.
- У списку виберіть виробника сканера і його модель, після чого натисніть & 171; далі&187; .
- Задайте ім'я пристрою і завершите тим самим установку. Приступайте до сканування документа, повторно підключивши пристрій до комп'ютера.
Спосіб 4: Додавання старого пристрою
З назви даного методу вже зрозуміло, що підійде він тільки власникам старих сканерів, як окремих, так і суміщених з принтерами. Справа в тому, що таке обладнання часто не підтримує Plug and Play, тобто автоматичне виявлення після підключення, що дозволяє відразу ж приступити до друку або сканування. Вам знадобиться самостійно вибрати периферію з переліку і додати її. Якщо в списку з попереднього способу ви не знайшли потрібну модель, використовуйте інший варіант.
- Клацніть правою кнопкою миші на кнопці & 171; Пуск & 187; і з меню виберіть пункт & 171; Диспетчер пристроїв & 187; .
- Виділіть натисканням ЛФМ назву комп'ютера і відкрийте список & 171; дія & 187; .
- У ньому вас цікавить кнопка & 171; встановити старий пристрій&187; .
- У вітальному вікні рухайтеся далі.
- Спочатку проведіть автоматичну установку обладнання, а якщо воно не буде виявлено, переходите до вибору зі списку вручну.
- Серед стандартних типів пристроїв відшукайте &171;принтери&187; або &171;принтери, сумісні з IEEE 1284.4&187; , що залежить виключно від того, наскільки старе ваше обладнання.
- Оновіть перелік драйверів і відшукайте відповідний сканер по моделі, дотримуйтесь інструкцій у вікні, завершивши тим самим установку.
Спосіб 5: Перевірка служби друку
Рекомендуємо виконувати цей метод тільки в тому випадку, якщо пробуєте підключити до комп'ютера МФУ з метою сканування. Якщо мова йде про сканер як окремої периферії, в цьому випадку служба друку не зв'язується з ним і сканування відбувається без звернення до неї.
- Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і через пошук відшукайте додаток &171; служби & 187; .
- Після запуску в новому вікні клікніть по рядку &171; Диспетчер друку & 187; правою кнопкою миші.
- З контекстного меню виберіть &171; перезапустити&187; або & 171; запустити & 187; , якщо служба зараз неактивна.
- Дочекайтеся завершення процесу та перейдіть до перевірки результатів.
Спосіб 6: Перевірка компонентів Windows
Цей метод підходить для власників Windows 7 або &171;десятки&187;, хто ще не оновився до останньої версії, оскільки розглянутий далі компонент &8212; «факси і сканування Windows» &8212; більше недоступний для зміни за рішенням розробників. Втім, ви можете перевірити настройки і змінити їх, якщо буде така можливість.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і виклик &171;панель управління&187; . У Віндовс 10 для цього знадобиться скористатися пошуком.
- У новому вікні перейдіть до & 171; програми та компоненти&187; .
- На панелі зліва клацніть по посиланню &171;Увімкнення або вимкнення компонентів Windows&187; .
- Відшукайте директорію &171;служби друку та документів & 187; і розгорніть її. Там вас цікавить папка &171;факси та сканування Windows&187; . Поставте галочку навпроти неї і перезавантажте комп'ютер. Якщо такого пункту немає, переконайтеся в тому, що активний компонент &171;клієнт інтернет-друку&187; .