Зміст
Спосіб 1: виправлення проблем із налаштуваннями
Найбільш часто розглянута проблема виникає через невірно заданих параметрів звуку в системному засобі управління. Для її усунення треба зробити наступне:
- Відкрийте " Панель управління»
. Універсальний спосіб, який спрацює на всіх актуальних версіях Windows-викликати вікно
" виконати»
натисканням на поєднання
Win+R
, ввести запит
control panel
і клікнути «ОК» . - Після появи основного вікна переключіть режим відображення пунктів на " Великі значки» і виберіть »Звук" .
- Перейдіть на вкладку»відтворення" . Активний пристрій для звуковидобування позначено зеленої галкою-це повинні бути колонки. Клацніть по ним правою кнопкою миші ( ПКМ ) і виберіть «властивості» .
- Першим ділом перейдіть на вкладку " рівні» . Фонящий шум найчастіше виникає через задертих показників рівня-для усунення цього натисніть " Баланс» і скористайтеся повзунками, позначеними як «НЧ» , «ЗЛ» і «ЗП» , які потрібно встановити нижче основної гучності, пересунувши вліво.
- Тепер відкрийте розділ " покращення» і приберіть позначку з пункту " Тонкомпенсація» . Якщо такий відсутній, то пошукайте варіант з ім'ям " вирівнювання гучності» або подібне за значенням і вимкніть його. Після внесення всіх змін натисніть послідовно " Застосувати» і «ОК» .
Даних маніпуляцій найчастіше достатньо для вирішення проблем.
Спосіб 2: встановлення нових драйверів звукової карти
Якщо наведений вище метод вам нічим не допоміг, наступним кроком буде оновлення драйверів для звукової карти комп'ютера. Справа в тому, що система взаємодіє з колонками саме за допомогою даного ПО, і його застаріла версія може викликати розглянутий ефект. Ми вже наводили приклад виконання такої процедури, тому зверніться до матеріалу за посиланням далі – він цілком підходить в якості типової інструкції.
Детальніше: встановлення драйверів для звукової карти
Спосіб 3: усунення апаратних неполадок
Фоновий шум нерідко виникає і внаслідок виходу з ладу тих чи інших компонентів як самих колонок, так і звукової карти. Для діагностики виконайте наступне:
- Найбільш частий апаратний збій – пошкодження з'єднують кабелів колонок. Перевірте їх візуально на предмет потертостей і/або заломів, особливу увагу звертаючи на місця біля конекторів. Також при підключенні до комп'ютера спробуйте поворушити проводами – якщо шум пропадає, це майже однозначна ознака поломки. Зрозуміло, єдиним надійним методом вирішення цієї проблеми буде Заміна.
- Зверніть увагу і на гнізда підключення як на самих колонках, так і на звуковій карті комп'ютера – пил, забруднення або корозія на них можуть давати фонове гудіння. Більш серйозним варіантом цієї причини є порушення цілісності роз'єму (наприклад, пошкоджені пайка або складові частини портів), але це, як правило, супроводжується додатковими симптомами аж до повної пропажі звуку. Для очищення виходів можна скористатися ватяними паличками, змоченими у відповідному очищувачі (етанолі, ізопропанолі або бензині «Калоша»): вставте інструмент в гніздо і повільними обережними рухами протирайте його внутрішню поверхню. Якщо ж у вас є підозри на поломку, краще віднести пристрій в сервіс.
- Найскладнішим випадком є вихід з ладу одного або декількох внутрішніх компонентів колонок. Як правило, фоновий шум дають проблеми з резисторами і конденсаторами або пошкодження самого Динаміка. Як показує практика, в домашніх умовах такі неполадки усунути дуже складно, тому кращою рекомендацією з нашого боку буде відвідування майстерні: для фахівців подібні завдання вважаються елементарними.
- Не можна виключати і проблеми на стороні комп'ютера – на жаль, навіть дорогі звукові карти класу Hi-End схильні до поломок, особливо при неакуратному поводженні. Найпростіше визначити джерело збою, підключивши або колонки до свідомо справного пристрою (наприклад, смартфону), або засоби виведення звуку до «звуковухе». Якщо з'ясується, що причина фонового гудіння саме в ній, то тут девайс або під заміну (дешеві екземпляри), або візит до майстра по ремонту (дорогі варіанти).