Зміст
Спосіб 1: перезавантаження пристроїв
Найбільш простий і дієвий спосіб позбутися від розглянутої проблеми – перезапустити як комп'ютер, так і маршрутизатор. Справа в тому, що нерідко сервер, що роздає адреси, міг зіткнутися з конфліктом, і цей захід допоможе його усунути.
Детальніше: перезавантаження комп'ютера / роутера
Якщо ці дії не принесли позитивного результату, то скористайтеся одним з методів, представлених далі.
Спосіб 2: Оновлення IP
Варто спробувати також оновити IP-адресу-це робиться за допомогою " командного рядка»
. Оснащення потрібно запустити з адміністраторськими повноваженнями: викличте
»пошук"
, введіть запит
cmd
, виділіть результат і натисніть
" Запуск від імені адміністратора»
праворуч.
Детальніше: як відкрити "командний рядок" від імені адміністратора в Windows 7 / Windows 10
Пропишіть наступні команди по черзі, натискаючи після кожної Enter :
Ipconfig /release
ipconfig /renew
Коли операції будуть виконані, закрийте інтерфейс і перевірте наявність проблеми.
Спосіб 3: Скидання мережевих налаштувань
Наступним ефективним варіантом позбавлення від помилки є скидання всіх параметрів мережевого підключення користувача, таких як налаштування протоколу TCP/IP, DNS, Winsock та таблиці маршрутизації.
Варіант 1: «Параметри» (Windows 10)
В актуальній версії настільної ОС від Майкрософт розглянута операція виконується за допомогою оснащення»Параметри" .
- Натисніть комбінацію клавіш Win+I і виберіть позицію в меню «Мережа та інтернет» .
- Далі перейдіть на вкладку " стан» , прокрутіть її вниз і клікніть лівою кнопкою миші ( ЛКМ ) за посиланням " Скидання мережі» .
- Підтвердьте дію натисканням " Скинути зараз» .
Варіант 2: «командний рядок» (універсальний)
Також необхідні операції можна виконати за допомогою інтерфейсу введення команд – такий варіант, на відміну від попереднього, вийде задіяти в Windows 8 і більш ранніх версіях ОС. Відкривши " командний рядок» від імені адміністратора (див. Спосіб 2) і далі введіть наведені нижче команди по одній, натискаючи після кожної клавішу Enter :
Netsh int ip reset
netsh int tcp reset
netsh winsock reset
Для закріплення результатів скидання перезавантажте комп'ютер і почекайте деякий час, поки з'єднання відновиться – тепер все повинно працювати без збоїв.
Спосіб 4: Перевірка та зміна параметрів TCP / IP та DNS
Якщо скидання виявився неефективний, то проблема, ймовірно, лежить глибше, і справлятися з нею доведеться вручну. Перший метод такого виправлення полягає в перевірці налаштувань отримання адрес зі сторін ОС.
- Натисніть комбінацію Win+R
, потім введіть у вікно, що відкрилося, вказану нижче команду і клацніть
»ОК"
.
Ncpa.cpl
- Знайдіть в переліку адаптерів той, який використовується для з'єднання з Інтернетом (відрізнити можна по значку - у неактивних варіантів там присутній хрестик або вони відзначені словом»вимкнено" ), клікніть по ньому правою кнопкою миші ( ПКМ ) і виберіть »властивості" .
- У наступному вікні знайдіть позицію " IP версії 4 (TCP / IPv4)» , виділіть і знову натисніть " властивості» .
- Для початку спробуйте змінити DNS: встановіть параметр у положення " використовувати наступні адреси DNS-серверів»
і впишіть в перший і другий рядки значення
8.8.8.8
і8.8.4.4
відповідно-це свідомо робочі сервера Google - потім натисніть «ОК» і перезавантажте комп'ютер. - Якщо зміна ДНС нічого не дало, повторіть кроки 1-4, але на цей раз включите опцію ручного налаштування отримання IP.
Увага! робити це варто тільки при підключенні через роутер, по з'єднанню безпосередньо до кабелю Заміна айпі не допоможе!
В якості нового IP слід вказати
192.168.1.* двозначне число більше 20*
, а шлюзу – безпосередньо адреса роутера, який можна дізнатися, виконавши дії зі статті далі.Детальніше: як дізнатися IP-адресу роутера
Маска підмережі після повинна встановитися автоматично, але якщо вона відсутня, вручну вкажіть значення
255.255.255.0
. Далі також потрібно натиснути «ОК» і перезапустити ПК або ноутбук.
Як показує практика, описані вище дії дозволяють позбутися від проблеми.
Спосіб 5: усунення проблем з антивірусом
Є також відомості, що проблему може викликати встановлений антивірус: просунуті рішення нерідко містять в собі компоненти моніторингу та захисту мережевих підключень, які часом стають причиною розглянутого збою. Для перевірки та усунення виконайте наступне:
- Насамперед переконайтеся, що захисне ПЗ не заважає підключенню: призупините роботу програми і спробуйте перепідключитися до Інтернету. Якщо проблема зникла, справа точно в антивірусі, і має сенс виконувати наступні кроки.
Детальніше: як призупинити роботу антивіруса
- Користувачам рішень Avast повинен допомогти скидання його налаштувань: викличте основне вікно програми, відкрийте «Меню»
.
Перейдіть до пункту»Налаштування" .
Скористайтеся розділом «Загальні» , де виберіть вкладку " усунення несправностей» і в ній клацніть по кнопці " повернути налаштування за замовчуванням» .
Підтвердьте свій намір.
- Цей же антивірус нерідко розміщує в мережевих компонентах елементи свого фаєрвола, від яких насправді мало користі, але ось проблем з отриманням IP вистачає. Тому за методом з попереднього способу відкрийте властивості адаптера, пошукайте в списку позицію, в якій присутня назва антивіруса, і якщо виявите, зніміть з неї галочку, натисніть «ОК» і перезапустіть систему.
- Якщо дії перших трьох кроків з якихось причин не застосовуються, залишається радикальне рішення у вигляді деінсталяції антивіруса. Процедура видалення подібних програм відрізняється від іншого софта, тому якщо ви це робите вперше, радимо ознайомитися зі статтею за посиланням далі.
Детальніше: як видалити антивірус
Спосіб 6: Видалення Apple Bonjour
Останньою причиною, по якій може з'являтися розглянутий збій, є компонент програмного забезпечення від Apple під назвою Bonjour. Він зазвичай встановлюється разом з іншим» яблучним " ПО (наприклад, iTunes ) і призначений для роботи з мережевими можливостями (на зразок синхронізації iPhone і комп'ютера по Wi-Fi). Іноді ця служба конфліктує з іншими подібними (в тому числі і системними Windows), тому варто її видалити, якщо ви зіткнулися з помилкою «мережевий адаптер не має допустимих параметрів настройки IP».
Важливо! після видалення Bonjour варто відключити автоматичні оновлення iTunes, оскільки, швидше за все, при цьому модуль буде завантажений і встановлений заново!
- Викличте вікно " виконати»
(Крок 1 способу 4), Введіть в нього запит
appwiz.cpl
і натисніть «ОК» . - Знайдіть в переліку встановлених додатків Bonjour, виділіть його і клацніть " видалити» на панелі інструментів.
- Дотримуйтесь інструкцій деінсталятора.
Після завершення процедури закрийте компоненти та перезапустіть систему – проблему потрібно вирішити.