Що робити, якщо в» диспетчері пристроїв " відсутні пристрої обробки зображень

Спосіб 1: усунення програмних проблем

В першу чергу варто перевірити, як на підключення периферійних пристроїв реагує Системний менеджер обладнання.

  1. Викличте оснащення будь-яким відповідним методом, наприклад, за допомогою вікна " виконати» : натисніть клавіші Win+R , введіть запит devmgmt.msc і клікніть «ОК» .

    Детальніше: Як відкрити "Диспетчер пристроїв" у Windows 7 і Windows 10

  2. Вызвать диспетчер устройств для решения проблемы с отсутствующими устройствами обработки изображений
  3. Після запуску " Диспетчера пристроїв» спробуйте підключити до комп'ютера проблемний девайс і перевірити, чи не з'явилися категорія і пристрій в ньому. Також варто мати на увазі, що подібне обладнання нерідко переходить в розділи «камери» , »пристрої HID" і навіть " Звукові, ігрові та відеопристрої» .
  4. Проверить другие категории для решения проблемы с отсутствующими устройствами обработки изображений
  5. Якщо в цих категоріях не виявилося нових позицій, скористайтеся пунктами «дія» - " оновити конфігурацію обладнання» .
  6. Обновить конфигурацию оборудования для решения проблемы с отсутствующими устройствами обработки изображений
  7. Переконайтеся, що в жодній із згаданих категорій немає записів " Невідомий пристрій» . Якщо такі будуть виявлені, спробуйте встановити/перевстановити драйвера, а в разі ноутбука ще й всі утиліти від виробника.

    Детальніше: встановлення драйверів на веб-камеру і сканер

  8. Якщо зазначені кроки не усунули проблему, вона, швидше за все, носить апаратний характер.

Спосіб 2: Перевірка апаратної складової

До категорії пристроїв обробки зображень відносяться в першу чергу веб-камери і сканери, які підключаються до комп'ютера по USB, тому при зіткненні з розглянутою проблемою варто перевірити стан їх з'єднання.

  1. Спробуйте використовувати інший порт ЮСБ, а також підключити пристрої до комп'ютера безпосередньо, якщо задіювалися подовжувачі або хаби.
  2. Скористайтеся іншим ПК або ноутбуком зі свідомо робочими роз'ємами.
  3. Перевірте кабелі девайсів на предмет явних пошкоджень (порушеною ізоляції або заломів).
  4. Користувачам лептопів, які спостерігають проблеми в роботі веб-камери, рекомендуємо ознайомитися з наступною статтею.

    Детальніше: чому не працює веб-камера на ноутбуці

У разі фізичних поломок такі пристрої простіше замінити, ніж ремонтувати.

більше статей на цю тему: