вирішуємо проблему з відсутністю роутера в системі

Компьютер не видит роутер что нужно делать
Ситуації з неполадками мережі на комп'ютері трапляються досить часто. Це можуть бути різні збої у вигляді дисконнектов, помилки в роботі мережевих компонентів Windows, несправність або некоректна робота обладнання. У цій статті ми висвітлимо одну з проблем – неможливість визначення системою роутера, підключеного до ПК.

Роутер відсутній в системі

Далі ми розглянемо шість причин, через які відбувається такий збій. Як і інші проблеми, ця може бути викликана помилками в мережевому програмному забезпеченні або несправностями самого роутера, порту або кабелю.

Причина 1: неправильне підключення

При підключенні роутера до ПК помилитися досить складно, але ніхто від цього не застрахований. Перевірте правильність приєднання кабелю до портів маршрутизатора і мережевої карти ПК. Розібратися тут просто: провід від провайдера включається в окремий порт з назвою WAN або Internet, зазвичай виділений іншим кольором, ніж інші роз'єми. До останніх підключається мережевий кабель, що передає сигнал від роутера до комп'ютера.

Разные виды сетевых портов на роутере

Причина 2: збій в роботі роутера

Роутер – це дуже складне технічний пристрій, кероване спеціальним по. Це може стати причиною виникнення різних проблем, пов'язаних з роботою «заліза» і (або) софта. Системні драйвера, які беруть участь у взаємодії ОС з пристроєм, також схильні до збоїв. Для того щоб виключити даний фактор, необхідно перезавантажити роутер.

Цей процес не можна назвати складним. Досить відключити пристрій, а потім, через 30-60 секунд, включити його знову. Робиться це спеціальною кнопкою на корпусі, а при її відсутності відключенням від розетки блоку живлення.

Кнопка выключения на задней панели роутера

Причина 3: несправність порту або кабелю

Ні для кого не секрет, що технічні засоби мають властивість з часом приходити в непридатність. Втратити працездатність можуть як кабелі, так і порти з обох сторін. Перевірити справність цих компонентів можна наступним чином:

  • Замінити кабель іншим, свідомо справним.
  • Підключіть провід до іншого порту на маршрутизаторі та мережевій карті.

Детальніше: Комп'ютер не бачить мережевий кабель

Причина 4: режим відновлення

Ще одна причина обговорюваного сьогодні поведінки роутера – перехід в режим відновлення мікропрограмного забезпечення (прошивки). Таке може статися через пошкодження вже встановленого керуючого ПЗ або файлу прошивки, яку користувач інсталював самостійно. Крім того, такий режим може бути активований вручну, про що було благополучно забуто.

Визначити, що роутер намагається відновитися, можна за кількома ознаками. Це миготливі індикатори та інша незвичайна поведінка пристрою. У таких випадках необхідно звернутися в сервісний центр для установки коректної прошивки або скористатися інструкціями на нашому сайті. Зробити це можна, ввівши в пошуковий рядок на головній сторінці фразу &171;прошивка роутера&187;.

Поиск инструкций для прошивки роутера на сайте Lumpics.ru

Причина 5: некоректна робота мережевих компонентів Windows

Ми зараз не будемо описувати всі можливі фактори, що впливають на «погану» роботу мережі в «винде». Досить знати, що в системі присутній інструмент, що дозволяє виявити і, якщо таке можливо, усунути програмні неполадки.

  1. Натискаємо правою кнопкою миші по значку мережі в області повідомлень (біля годинника) і вибираємо пункт " Діагностика неполадок» . Запуск средства диагностики неполадок сети в Windows 7
  2. Чекаємо, поки даний засіб просканує систему і видасть результат. Залежно від ситуації, ми отримаємо або повідомлення про успішне вирішення проблеми, або опис помилки.

Якщо діагностика не допомогла, то йдемо далі.

Причина 6: Прихована мережа

Ця причина стосується роботи Wi-Fi. Комп'ютер може не бачити бездротову мережу, якщо вона прихована. Подібні мережі не показують свого імені, і підключитися до них можливо, тільки ввівши їх назву і пройшовши авторизацію.

Вирішити проблему можна, зайшовши в веб-інтерфейс роутера в браузері. Адреса і дані для підключення прописані в керівництві користувача або на наклейці на корпусі пристрою.

Данные для авторизации в веб-интерфейсе роутера

Серед всіх налаштувань маршрутизатора необхідно знайти параметр з назвою (для різних пристроїв воно буде різне) "зробити мережу прихованою", "приховати SSID" « " приховати назву мережі» або " увімкнути трансляцію SSID» . Біля опції буде встановлена галочка, яку потрібно прибрати.

Настройка сети в веб-интерфейсе роутера TP-LINK

Висновок

Усунення несправностей мережі може бути нетривіальним завданням, особливо за відсутності знань та досвіду. Причини, наведені в даній статті, стоять в порядку їх виявлення, тобто спочатку визначаємо, чи мають місце фізичні несправності і помилки підключення, а потім переходимо до вирішення програмних проблем. У тому випадку, якщо жодна рекомендація не спрацювала, зверніться зі своїм роутером в спеціалізовану майстерню.

більше статей на цю тему: