Зміст
Незважаючи на те що Wi-Fi і інші бездротові технології вже досить щільно увійшли в наше життя, багато користувачів отримують Інтернет від своїх провайдерів за допомогою кабельного з'єднання. Також кручені пари використовуються і для створення локальних домашніх або офісних мереж. У цій статті ми поговоримо про досить поширеною проблеми – неможливості визначення системою підключеного до комп'ютера мережевого кабелю.
Не визначається мережевий кабель
Як і у випадках з іншим навісним обладнанням, неполадки, пов'язані з кабельним підключенням, можна розділити на дві групи. До першої відносяться програмні збої, зокрема, некоректно працюють драйвера мережевих пристроїв. До другої-різні пошкодження і несправності кабелю і портів.
Перш ніж переходити до пошуку та усунення несправностей, можна виконати наступне:
- Вийняти кабель з роз'єму і підключити його знову. Якщо на вашій мережевій карті є інші порти, то спробуйте задіяти їх.
- Зверніть увагу на тип кабелю. Для прямого з'єднання комп'ютерів використовується кросовий тип, а для ланцюжків роутер-ПК – прямий. Можливо, система не зможе автоматично визначити, за якими парам йдуть дані.
Детальніше: Об'єднуємо два комп'ютери в локальну мережу
Причина 1: Фізичні несправності та пошкодження
Для того щоб переконатися в справності самого кабелю, перш за все необхідно провести ретельний його огляд. Шукати потрібно злами і порушення ізоляції. Спробуйте також підключити за допомогою даного кабелю інший комп'ютер або ноутбук. Ситуація повторюється? Це означає, що доведеться придбати новий патч-корд. Втім, якщо є відповідні навички та інструмент, можна замінити тільки коннектор і перевірити працездатність.
Ще один варіант розвитку подій – несправність мережевого порту на ПК або роутері, або цілком всієї мережевої карти. Рекомендації тут прості:
Причина 2: Драйвера
Коріння даної причини криються в особливостях «спілкування» операційної системи з обладнанням. Визначити, яка» залізяка " підключена до ПК, ОС може тільки за допомогою спеціальної програми – драйвера. Якщо останній працює некоректно або був пошкоджений, або при його запуску виникла помилка, то відповідний пристрій не буде нормально функціонувати. Вирішити проблему з драйверами можна декількома способами.
Спосіб 1: перезавантаження драйвера мережевої карти
Назва способу говорить сама за себе. Нам потрібно» змусити " систему зупинити і знову запустити драйвер.
- Йдемо в розділ управління мережами за допомогою команди, введеної в меню " виконати»
, який, у свою чергу, запускається комбінацією клавіш
Windows+R
.
Control.exe /name Microsoft.NetworkandSharingCenter
- Натискаємо на посилання, що веде в блок налаштувань параметрів адаптера.
- Тут шукаємо підключення, біля якого стоїть значок з червоним хрестиком – " мережевий кабель не підключений» .
- Тиснемо ПКМ по іконці і відкриваємо властивості.
- Натискаємо кнопку»налаштувати" на вкладці & 171; мережа & 187; .
- Переходимо на вкладку " Драйвер»
і тиснемо
" видалити»
.
Система видасть вікно з попередженням, в якому натискаємо ОК .
- Перезавантажуємо ПК, після чого драйвер буде встановлений і запущений заново.
Спосіб 2: Оновлення або відкат драйвера
Оновлення необхідно проводити комплексно. Це означає, що апдейт тільки одного драйвера мережевої карти може не привести до усунення неполадки. Це обумовлено можливою несумісністю програмного забезпечення різних вузлів комп'ютера. Для проведення даної процедури рекомендується користуватися спеціальним софтом, наприклад, DriverPack Solution .
Детальніше: Як оновити драйвера на комп'ютері за допомогою DriverPack Solution
Відкат слід застосовувати в разі виникнення проблеми після установки нового драйвера. Наведені нижче дії дозволяють відновити попередню версію ПЗ.
- Переходимо до " Диспетчеру пристроїв» за допомогою меню "Виконати" ( Windows+R ).
- Розкриваємо розділ з мережевими адаптерами і шукаємо нашу карту.
Визначити, який саме пристрій використовується підключенням, можна на вкладці «мережа» його властивостей (див.спосіб 1).
- Двічі натискаємо по пристрою і перемикаємося на вкладку " Драйвер»
. Тут тиснемо кнопку
»відкотити"
.
Підтверджуємо свої наміри в системному діалоговому вікні.
- Виконуємо перезавантаження комп'ютера.
Висновок
Як бачите, причин, що викликають відсутність мережевого кабелю, зовсім небагато. Найбільш неприємними з них є фізичні несправності обладнання – роутера, адаптера, порту або самого патч-корду. Це призводить до зайвих витрат коштів і часу. Все набагато простіше у випадках з драйверами, так як їх установка або оновлення зазвичай не викликають труднощів навіть у недосвідчених користувачів.