Зміст
Бездротові мережі, при всій своїй зручності, не позбавлені деяких хвороб, що призводять до ускладнень у вигляді всіляких неполадок за типом відсутності з'єднання або підключення до точки доступу. Симптоми бувають різні, в основному це нескінченне отримання айпі-адреси та/або повідомлення про те, що немає можливості підключитися до мережі. Ця стаття присвячена обговоренню причин і вирішення даної проблеми.
Неможливо підключитися до точки доступу
Неполадки, що призводять до неможливості підключення ноутбука до точки доступу, можуть бути викликані наступними факторами:
- Введення неправильного ключа безпеки.
- В налаштуваннях роутера включений фільтр MAC-адрес пристроїв.
- Режим роботи мережі не підтримується ноутбуком.
- Неправильні налаштування мережевих з'єднань у Windows.
- Несправність адаптера або роутера.
Перед тим як приступати до вирішення проблеми іншими способами, спробуйте відключити фаєрвол (брандмауер), якщо він встановлений на вашому лептопі. Можливо, він блокує вихід в мережу. Цьому цілком можуть сприяти настройки програми.
Причина 1: Код безпеки
Це друге, на що слід звернути увагу після антивірусу. Можливо, ви неправильно ввели код безпеки. Неуважність час від часу наздоганяє всіх користувачів. Перевірте розкладку клавіатури, чи не активовано &171;Caps Lock&187; . Щоб не потрапляти в такі ситуації, змініть код на цифровий, так складніше буде помилитися.
Причина 2: фільтр MAC-адрес
Такий фільтр дозволяє додатково підвищити безпеку мережі шляхом внесення в список дозволених (або заборонених) MAC-адрес пристроїв. Якщо ця функція є, і вона активована, то, можливо, ваш ноут не може пройти аутентифікацію. Особливо актуально це буде в тому випадку, якщо ви намагаєтеся вперше підключитися з цього пристрою.
Рішення наступне: внести MAC ноутбука в список дозволених в настройках роутера або зовсім відключити фільтрацію, якщо таке можливо і прийнятно.
Причина 3: Режим мережі
В налаштуваннях вашого роутера може бути виставлений режим роботи 802.11n , який не підтримується ноутбуком, а точніше, застарілим WI-FI адаптером, вбудованим в нього. Вирішити проблему допоможе перемикання на режим 11bgn , в якому може працювати більшість пристроїв.
Причина 4: налаштування мережевих з'єднань та служб
Далі розберемо приклад, коли в якості точки доступу використовується ноутбук. При спробі підключити інші пристрої до мережі відбувається постійна аутентифікація або просто з'являється діалогове вікно з помилкою з'єднання. Для вирішення такої проблеми необхідно налаштувати параметри мережевих підключень на тому лептопі, з якого планується роздавати інтернет.
- Натискаємо одноразово на значок мережі на панелі завдань. Після цього з'явиться спливаюче вікно з єдиним посиланням»параметри мережі" .
- У вікні вибираємо " налаштування параметрів адаптера» .
- Тут насамперед необхідно перевірити, чи включений загальний доступ до тієї мережі, яку ви збираєтеся роздавати. Для цього натискаємо ПКМ по адаптеру і переходимо до його властивостей. Далі ставимо галку навпроти пункту, що дозволяє використовувати цей комп'ютер для підключення до Інтернету, і в списку «Домашня мережа»
вибираємо підключення.
Після цих дій мережа стане загальнодоступною, про що свідчить відповідний напис.
- Наступна дія в разі, якщо з'єднання так і не встановлено – настройка адрес IP і DNS. Тут є одна хитрість або, скоріше, нюанс. Якщо було встановлено автоматичне отримання адрес, то необхідно переключитися на ручне і навпаки. Зміни вступлять в силу тільки після перезавантаження ноутбука.
Приклад:
Відкриваємо властивості того підключення (ПКМ – «властивості» ), яке вказували в якості домашньої мережі в пункті 3 . Далі вибираємо компонент з назвою «IP версії 4 (TCP / IPv4)» і, в свою чергу, переходимо до його властивостей. Відкриється вікно налаштування IP та DNS. Тут перемикаємося на ручне введення (якщо було вибрано автоматичне) і вводимо адреси. Айпі слід прописувати такий: 192.168.0.2 (остання цифра повинна бути відмінною від 1). Як ДНС можна використовувати публічну адресу Гугл – 8.8.8.8 або 8.8.4.4.
- Переходимо до служб. При нормальній роботі операційної системи всі необхідні сервіси запускаються автоматично, але бувають і збої. У таких випадках служби можуть бути зупинені або їх тип запуску змінюється на відмінний від автоматичного. Для доступу до необхідної оснащенні потрібно натиснути поєднання клавіш Win+R
і ввести в поле
»відкрити"
команду
Services.msc
Перевірці підлягають наступні позиції:
- «маршрутизація» ;
- " спільний доступ до підключення мережі Інтернет (ICS)» ;
- " служба автоматичного налаштування WLAN» .
Подвійним кліком по назві сервісу відкривши його властивості, необхідно перевірити тип запуску.
Якщо це не так»автоматично" , то його слід змінити і перезавантажити ноутбук.
- Якщо після виконаних дій з'єднання встановити не вдалося, варто спробувати видалити існуюче підключення (ПКМ – " видалити»
) і створити його заново. Зверніть увагу, що таке допустимо тільки в тому випадку, якщо використовується
«Wan Miniport (PPPOE)»
.
- Після видалення йдемо в " Панель управління» .
- Переходимо в розділ " Властивості браузера» .
- Далі відкриваємо вкладку»підключення" і тиснемо »додати" .
- Вибираємо " високошвидкісний (з PPPOE»" .
- Вводимо ім'я оператора (користувача), пароль доступу і натискаємо»підключити" .
Не забудьте налаштувати спільний доступ для новоствореного підключення (див.вище).
Причина 5: несправність адаптера або маршрутизатора
Коли всі засоби по встановленню зв'язку вичерпані, слід задуматися про фізичну несправності WI-FI модуля або роутера. Провести діагностику можна тільки в сервісному центрі і там же здійснити заміну і ремонт.
Висновок
На закінчення відзначимо, що «засіб від усіх хвороб» &8212; це перевстановлення операційної системи. У більшості випадків, після цієї процедури проблеми з підключеннями пропадають. Сподіваємося, що до цього не дійде, і інформація, наведена вище, допоможе виправити ситуацію.