Зміст
Причина 1: виставлений мінімальний рівень гучності дзвінка
Якщо при вхідному дзвінку на смартфон з Android Немає звуку, в першу чергу перевірте рівень гучності, який заданий для цього типу сигналу. Навіть якщо звук є при використанні додатків або отриманні повідомлень, то це не означає, що всі налаштування виставлені коректно.
У нових версіях ОС Android досить натиснути на апаратну кнопку регулювання гучності, щоб збоку на екрані з'явилася додаткова панель. За замовчуванням всі сигнали системи тут змінюються окремо, тому тапніте по трикрапки і у спливаючому вікні виставте потрібне значення гучності для дзвінків.
Також є ще один, універсальний для всіх андроїдів, спосіб збільшити гучність звуку - через відповідний розділ в штатних
" Налаштуваннях»
:
- Відкрийте системні «Налаштування» , потім виберіть розділ зі звуковими параметрами, в нашому випадку це " Звуки та вібрація» .
- У блоці з налаштуванням гучності звуку за допомогою регулятора збільште значення у пункту " Рингтон» .
Через «Налаштування»
можна зробити так, щоб за замовчуванням за допомогою апаратних кнопок гучності регулювалися сигнали не мультимедіа, а тільки дзвінка. У цьому ж розділі натисніть на пункт
»далі"
, потім виберіть
" функція кнопки гучності»
і в меню відзначте
" гучність рингтона»
.
Причина 2: активний режим " не турбувати»
Якщо ви випадково активували режим " Не турбувати» або ж це сталося з якихось інших причин, то, швидше за все, ви не почуєте сигналу ні при вхідному дзвінку, ні при отриманні повідомлень або повідомлень. У цьому режимі блокуються будь-які звукові оповіщення, щоб користувач не відволікався від різних справ або сну. Перевірте, чи активна функція. Якщо так, то є кілька способів відключити режим, про що наш автор писав в окремому матеріалі.
Детальніше: способи вимкнення режиму» Не турбувати " на Android
Причина 3: збої в програмному забезпеченні
Якщо зі звуковими настройками все в порядку, то не виключені проблеми програмного характеру, коли в ПЗ могли статися збої різного рівня складності. Розберемо найбільш поширені неполадки і шляхи їх вирішення.
Варіант 1: системні неполадки
Для початку спробуйте перезавантажити пристрій, оскільки це може бути одиничний збій, який виник з якої-небудь причини в результаті роботи системи. Про те, як це зробити різними способами, ми писали раніше.
Детальніше: перезавантаження смартфона з Android
У більш серйозних ситуаціях може знадобитися Скидання налаштувань до заводських, але переходити до нього слід в крайньому випадку, коли жоден із способів зі статті не приніс результату. Таке доведеться виконати, якщо в роботі операційної системи сталася критична помилка, внаслідок якої були пошкоджені важливі файли. Після процедури скидання система буде повернута до початкового стану, але разом з цим втечуть всі файли, настройки, додатки і різні призначені для Користувача дані, які є на смартфоні, в тому числі фотографії, музика, контакти, нагадування в календарі за умови, що пристрій не синхронізується з будь-яким аккаунтом, наприклад фірмової обліковим записом або профілем Google.
Читайте також:
увімкнення синхронізації облікового запису Google в Android
Передача файлів з Android на комп'ютер
Скидання налаштувань проробляється в кілька простих кроків. На прикладі Android 13 розглянемо, як це зробити:
- Через системні»Налаштування" перейдіть до розділу " додаткові налаштування» (його також можна назвати & 171; Система та оновлення & 187; ), потім виберіть " створити резервну копію та перезавантажити» (цей проміжний підрозділ може бути відсутнім).
- Натисніть на рядок " скинути налаштування телефону» / & 171; Скидання&187; , а в новому вікні-на функцію " видалити всі дані» і підтвердьте дію в системному вікні.
Якщо інструкція вам не підходить, ознайомтеся з нашими іншими посібниками, де, ймовірно, ви зможете знайти алгоритм дій для вашого пристрою.
Детальніше:
Скидання налаштувань на пристрої Android
Скидання до заводських налаштувань смартфонів
Samsung
/
Xiaomi
Варіант 2: проблеми з додатком»Телефон"
Проблема зі звуком під час дзвінка може бути і в самому додатку, який відповідає за дзвінки. В цьому випадку спочатку можна спробувати очистити кеш, який міг зібратися при використанні софта:
- В штатних " Налаштуваннях» перейдіть до розділу »Додатки" , потім виберіть пункт " Управління додатками» або & 171; Додатки&187; .
- Далі залишиться в списку встановлених програм " Телефон» і вибрати його. За умови, що в цьому переліку Додатки немає, потрібно переключитися на системні процеси. Це спрацює, якщо ви використовуєте попередньо встановлений " Телефон» . Тапніте по трикрапки вгорі і виберіть " показати системні процеси» .
- Коли Ви перейшли у вікно з описом програми, виберіть розділ " використання пам'яті» , потім натисніть на рядок " Очистити кеш» .
У деяких випадках може допомогти повне видалення даних софта – натисніть на відповідну кнопку і підтвердіть дію. Слід зазначити, що всі дані»телефону"
будуть видалені (в тому числі і журнал викликів), так як відбудеться, по суті, повернення стану додатки до того, що було спочатку.
Якщо ви використовуєте стороннє додаток, що відповідає за дзвінки на смартфоні, можете виконати переустановку софта.
Читайте також: як видалити програми на Android
Так як ймовірно, що виникла проблема, &8212; це неполадка самого додатка, яке у вас встановлено, в якості альтернативи і заради перевірки наявності звуку можете використовувати рішення для дзвінків від сторонніх розробників. У нашій окремій статті на сайті розглянуто кілька варіантів.
Детальніше: додатки-дзвонилки для Android
Варіант 3: проблемна ОС
Є ймовірність, що з'явився баг &8212; через невдале оновлення від розробника, і в екстреному оновленні він буде виправлений. Перевірити наявність нової версії і встановити її можна за допомогою як системних засобів, так і сторонніх. Раніше наш автор більш детально розбирав різні способи.
Детальніше: Оновлюємо Android
Причина 4: конфліктні програми / діяльність вірусів
Деякі встановлені програми, такі як інші &171;дзвінки&187;, можуть перешкоджати відтворенню звуку під час вхідного дзвінка. Перегляньте список того, що недавно встановили, і видаліть такий софт. Ви також можете завантажити пристрій в &171;безпечному режимі&187; для перевірки того, чи є в ньому звук під час дзвінків. Якщо є, з величезною часткою ймовірності винуватцем розглянутої неполадки є будь-яка встановлена вами програма.
Детальніше: як включити &171;Безпечний режим&187; в андроїд
Не зайвим буде перевірити операційну систему на наявність шкідливого ПЗ. Воно може порушувати роботу не тільки ОС, але і використовуваних додатків: наприклад, блокує їх функції або перешкоджає коректному функціонуванню. Найчастіше для запобігання попадання вірусів в андроїд встановлені засоби захисту, які працюють також і у фоновому режимі, скануючи систему на наявність підозрілих програм. Але ви можете використовувати і альтернативні методи, про що ми більш детально писали в нашому окремому керівництві.
Детальніше: способи пошуку вірусів на платформі Android
Причина 5: апаратні поломки
Іноді вся справа в апаратній несправності з динаміком, звідки йде звук під час дзвінка. В цьому випадку і зі звуковим супроводом Мультимедіа також будуть проблеми. Причин тому може бути кілька:
- Засмічення Динаміка - тоді гучність може стати тихіше або зовсім прірву;
- Поломка або коротке замикання котушки;
- Проблема з платою і шлейфами.
У всіх випадках краще звертатися в сервісний центр, тому що фахівці зможуть професійно діагностувати причину несправності, а потім її усунути, якщо є така можливість, &8212; наприклад, замінити компонент або прочистити його.
Деякі користувачі в разі засмічення Динаміка використовують тонкі голки або палички для чищення роз'єму, але таку маніпуляцію слід проводити з особливою обережністю, так як можна пошкодити важливі елементи Динаміка.