Зміст
Причина 1: технічні роботи
Найбільш часта причина непрацездатного додатки від Пятерочки – це технічні роботи або тимчасові неполадки на стороні розробника. Спробуйте почекати деякий час, поки проблема виправляється.
Іноді на тематичних ресурсах або форумах інші користувачі також скаржаться на подібну проблему. Це може означати, що, найімовірніше, неполадка не тільки у вас.
В крайньому випадку зверніться в технічну підтримку. Якщо додаток запускається, то через його інтерфейс можна зв'язатися зі службою і з'ясувати причину з'явилася неполадки. Якщо софт навіть не відкривається, спробуйте зателефонувати на гарячу лінію: +7 (800) 555 55 05.
Причина 2: застаріла версія програми
Перевірте, чи актуальна версія програми у вас встановлена. Якщо вона застаріла, ймовірні збої в роботі, які заважають повноцінно користуватися функціями софта, зокрема списувати або накопичувати бали. Для більшості смартфонів, що працюють з сервісами Google, перевірити наявність оновлень для програми Пятерочка можна через офіційний магазин:
- Запустіть Google Play Маркет , потім тапніте по мініатюрі аватарки вгорі.
- У меню, що з'явиться, натисніть на " Управління додатками і пристроєм» , потім перейдіть на вкладку «Управління» .
- Щоб відфільтрувати програми у списку, активуйте кнопку»доступні оновлення" , потім відшукайте " Пятерочку» .
- Якщо додаток є в переліку, то відзначте його за допомогою чекбокса, потім натисніть на значок у вигляді закругленою стрілки вгорі, щоб почати скачування і установку оновлення.
Google Store дозволяє активувати автоматичне оновлення для певних програм. Для цього перейдіть на сторінку з описом софта, потім тапніте по трьох точках вгорі і відзначте відповідну функцію.
Якщо ви використовуєте інший магазин додатків, то алгоритм дій дуже схожий: потрібно перейти в список встановлених додатків і перевірити наявність оновлень. Наприклад, у RuStore робиться це через вкладку «профіль» .
Причина 3: збої через кеш
Накопичений кеш також нерідко стає причиною проблем з роботою додатків. Спробуйте очистити тимчасові дані за допомогою вбудованих засобів Системи:
- Відкрийте штатні»Налаштування" і перейдіть до розділу »Додатки" .
- Виберіть " Управління додатками» , щоб відкрити список встановленого софта. Відшукайте в ньому " Пятерочку» і виберіть додаток.
- Натисніть на пункт " використання пам'яті» , потім тапніте по кнопці " Очистити кеш» .
Після цього всі тимчасові файли, які залишаються після використання програми, будуть стерті. Також можете спробувати видалити всі дані, що дозволить скинути деякі помилки, які виникають під час роботи. Але враховуйте, що всі параметри і дані профілю також будуть очищені: потрібно знову авторизуватися в системі.
Причина 4: відсутність інтернету / нестабільне підключення
Перевірте стабільність підключення до мережі, адже для роботи програми потрібен Інтернет. Можна включити і вимкнути " Режим польоту»
, що дозволить скинути дрібні помилки мережі. Знаходиться функція зазвичай в шторці.
Також ми раніше писали в окремих наших статтях, як можна включити і правильно налаштувати Інтернет на пристрої з Android.
Детальніше:
способи включення Інтернету в Android
Налаштування Інтернету на телефоні Android
Причина 5: системні помилки
При некритичних системних збоях досить звичайної перезавантаження мобільного пристрою. У Андроїд робиться це натисканням на кнопку включення. У деяких моделях в Налаштуваннях за замовчуванням виклик меню живлення відбувається шляхом одночасного натискання на кнопки збільшення гучності і включення.
Коли в роботі операційної системи відбулися серйозні збої, то може знадобитися Скидання налаштувань до заводських. В цьому випадку всі призначені для користувача параметри, файли і додатки будуть повністю видалені, але нерідко така процедура допомагає вирішити безліч проблем, пов'язаних з некоректною роботою ОС.
- Перейдіть до»Налаштування" , потім виберіть розділ " Системні налаштування» / & 171; Система та оновлення & 187; .
- Натисніть на рядок " створити резервну копію та перезавантажити» , а в наступному вікні спершу виконайте резервне копіювання, потім тапніте " скинути налаштування телефону» . Або спершу перейдіть в &171; Резервне копіювання & 187; , потім, коли це буде зроблено, в &171; Скидання&187; .
- Щоб почати процедуру скидання налаштувань до заводських, тапніте по функції " видалити всі дані» і підтвердьте дію у спливаючому вікні.
Залишиться чекати, поки налаштування пристрою Android повністю скинуться. Іноді це займає певний час, тому краще запускати процедуру при зарядженому акумуляторі.