Зміст
Важлива інформація
На сторінках підтримки офіційних сайтів мобільних операторів є рекомендації, якими слід скористатися в першу чергу, якщо перестали відправлятися повідомлення з Android .
- Перезавантажте пристрій і спробуйте надіслати повідомлення ще раз.
- Перевірте, чи правильно вказано номер одержувача СМС. Якщо він починається з цифри 8 , спробуйте ввести його в міжнародному форматі-через «+7» .
- Перевірте баланс. Можливо, на відправку СМС не вистачає коштів. Інформацію про баланс можна уточнити під час дзвінка оператору, в «Особистому кабінеті» на офіційному сайті або в мобільному додатку.
- Якщо повідомлення не відправляються певному абоненту, переконайтеся, що не перебуваєте у нього в «чорному списку».
Спосіб 1: Налаштування SMS-центру
СМС-центр – це сервіс, через який відправляються повідомлення. Являє собою звичайний номер, який обов'язково починається з «+7» і залежить від мобільного оператора та регіону. Якщо він не вказаний або вказаний невірно, то SMS відправлятися не будуть. Як правило, на момент покупки сім-карта вже налаштована на відправку повідомлень, але при необхідності номер можна ввести вручну через налаштування пристрою, попередньо уточнивши його у оператора. Розглянемо, як підключити СМС-центр на прикладі стільникового зв'язку Мегафон.
- Відкриваємо додаток " повідомлення» , тапа іконку у вигляді трьох точок і вибираємо »Налаштування" .
- Натискаємо»додатково" і відкриваємо розділ «SMS» .
- Тапа»SMS-центр" , вказуємо потрібний номер або міняємо наявний і тиснемо »встановити" .
Спосіб 2: Очищення кешу
Причиною помилок при відправці повідомлень може служити сам додаток. В цьому випадку можна спробувати очистити його кеш.
- Заходимо в»Налаштування" смартфона, відкриваємо розділ »Додатки" , знаходимо в списку »повідомлення" і тапа по ньому.
- Переходимо в розділ»Пам'ять" і тиснемо " Очистити кеш» . Після цього пробуємо відправити повідомлення.
Спосіб 3: Очищення пам'яті
В сучасних смартфонах немає певного ліміту на СМС. Пристрій може зберігати їх стільки, скільки дозволяє його пам'ять. Але якщо вона переповнена, з відправкою і отриманням SMS можуть виникнути проблеми. Вирішити їх можна за допомогою звільнення місця, про що ми вже писали більш детально в окремій статті.
Детальніше: як звільнити пам'ять на пристрої з Android
Спосіб 4: Видалення конфліктного ПЗ
Завантажте смартфон у " безпечному режимі» , в якому працюють лише системні програми, а всі завантажені блокуються. Для цього відкриваємо «меню вимкнення» шляхом довгого натискання на фізичну кнопку включення пристрою, потім утримуємо іконку »вимкнення" і на наступному екрані підтверджуємо Завантаження телефону в " безпечному режимі» .
Читайте також: як включити "безпечний режим" на Андроїд
Тепер спробуйте надіслати SMS. Якщо вийшло, значить причина в якомусь сторонньому додатку. У цьому випадком можна по черзі видаляти це ПО, починаючи з того, що було встановлено недавно. Більш докладно про це написано в іншій статті.
Детальніше: як видалити програми на Android
Якщо рекомендації не допомогли, перевірте сім-карту. По можливості вставте її в інший пристрій. При збереженні проблеми зверніться в службу підтримки, щоб уточнити статус послуги «SMS» . Якщо з боку оператора все працює, швидше за все, «сімку» доведеться змінити.
Якщо з іншого пристрою повідомлення відправляються, значить, проблема в телефоні. Можливо, є неполадки в системі. В цьому випадку можна спробувати перепрошити Андроїд. Природно, після таких дій телефон позбудеться гарантії, а вся відповідальність за наслідки повністю лягає на користувача. Детальніше про прошивці Android-пристроїв написано в наступній статті.
Детальніше: як прошити телефон на Android