Зміст
Спосіб 1: Використання ярлика на робочому столі
Найбільш логічний перехід до &171;кошику&187; у Windows 11 полягає у використанні системного ярлика, який за замовчуванням створений на робочому столі. Подивіться на наступний скріншот, щоб ознайомитися із зовнішнім виглядом даного значка. Вам знадобиться відшукати його на робочому столі і двічі клацнути по ньому лівою кнопкою миші, щоб відобразити вміст &171;Кошики&187; . Вона може бути як порожній, так і з файлами. Всі знаходяться елементи можна безповоротно видалити або відновити в початкове розташування, якщо вас цікавить саме ця дія.
Якщо ви уважно подивилися на всі значки на робочому столі, але так і не знайшли серед них &171; Кошики&187; , пропонуємо перейти до іншого розділу нашої статті, в якому буде розказано про Декілька доступних методах відновлення даного ярлика. Почніть реалізацію з першого, щоб витратити мінімальний час на пошук потрібного рішення.
Спосіб 2: Перехід по шляху розташування &171; кошика&187;
При виконанні попереднього методу ви могли помітити, що на робочому столі знаходиться саме ярлик &171;кошика&187;. Відповідно, десь в іншому місці на системному розділі жорсткого диска повинна бути директорія, яка є оригіналом даного сховища віддалених файлів. Якщо є така необхідність, відкрити папку можна, виконавши кілька простих дій.
- Відкрийте &171; провідник & 187;
будь-яким зручним для Вас методом і в адресний рядок вставте шлях
%SYSTEMDRIVE%\$RECYCLE.BIN
, після чого натисніть Enter , щоб підтвердити перехід по ньому. - Ви будете перенаправлені в папку, в якій зберігаються директорії, пов'язані з &171; кошиком&187; , однак при спробі відкрити будь-яку з них ви отримаєте повідомлення про те, що вам відмовлено в доступі. Це пов'язано з тим, що потрапити безпосередньо в &171; кошик&187; можна виключно через прихований значок. Для його відображення в цьому ж вікні &171; провідника&187; Натисніть по трьох точках справа вгорі для виклику додаткового меню і виберіть пункт &171;Параметри&187; .
- У новому вікні перейдіть на вкладку & 171; Вид&187; і відзначте маркером пункт & 171; Показувати приховані файли, папки та диски&187; , після чого застосуєте зміни і закрийте дане вікно.
- Тепер знову подивіться на вміст каталогу, перехід в який здійснювався раніше. Знайдіть прихований файл із назвою & 171; кошик&187; і двічі клацніть по ньому ЛФМ для переходу.
- Ви потрапите в сховище видалених файлів, якими можна керувати точно так само, як якщо б ви відкрили &171; кошик&187; з робочого столу.
Спосіб 3: створення додаткового ярлика
Завершальний метод відкриття &171;кошика&187; підійде тим користувачам, кому потрібен додатковий ярлик для доступу до сховища або у кого не виходить відновити оригінальний за допомогою описаних в наступному розділі методів. Суть способу полягає в створенні нового каталогу з його подальшим перейменуванням, внаслідок чого він буде перенаправляти вас в сховище &171;кошика&187; для управління знаходяться там файлами. Ви точно так же зможете перетягувати файли в цю папку, щоб видалити їх.
- На робочому столі або в будь-якому каталозі на ПК клацніть правою кнопкою миші, у контекстному меню, що з'явиться, Наведіть курсор на & 171; створити & 187; і виберіть пункт &171; Папку&187; .
- Після створення нової папки клацніть по ній правою кнопкою миші і приступите до перейменування.
- Встановіть для неї ім'я
кошик.{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
і застосувати зміни. - Для зміни значка даної папки знадобиться оновити поточне розташування через контекстне меню.
- Тепер ви можете перетягувати файли в цю & 171; кошик&187; або відкривати її для управління вмістом.
- Ви запросто переконаєтеся в тому, що в каталозі знаходяться ті ж самі видалені файли, що і в стандартній &171; кошику&187; .
Відновлення&171; кошика & 187; на робочому столі
Давайте зупинимося на рішеннях проблеми зі зникненням ярлика &171;кошика&187; з робочого столу. Спочатку потрібно перевірити одну системну настройку, потім локальну політику і вже тільки після цього переходити до більш радикальних дій. Все це буде описано в наступних способах по черзі.
Спосіб 1: Зміна параметрів значків робочого столу
Можливо, ви або інший користувач змінили параметри значків робочого столу, вимкнувши дисплей &171; Кошики&187; . В такому випадку компонент працює коректно, просто не показується на десктопі. Для його відновлення знадобиться виконати ряд простих дій.
- Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171; провідник & 187; .
- На панелі ліворуч виберіть розділ & 171; Персоналізація&187; , потім &8212; & 171; теми & 187; .
- В блоці & 171; супутні параметри&187; натисніть на плитку &171; параметри значків робочого столу & 187; .
- У новому вікні поставте галочку біля пункту &171; кошик&187; і застосувати зміни.
- Поверніться до робочого столу, перевірте відображення значка і перетягніть його з затиснутою лівою кнопкою миші в більш зручне для вас місце.
Спосіб 2: Редагування локальної групової політики
Цей метод зможуть реалізувати виключно власники Windows 11 Pro і Enterprise, оскільки в збірці Home відсутня &171;Редактор локальної групової політики&187;. Суть способу полягає в перевірці однієї настройки, яка безпосередньо впливає на відображення значка &171;кошика&187; на робочому столі. Він може бути просто заблокований, а відновлення має на увазі скасування дії локальної політики.
- Відкрийте утиліту &171; виконати & 187;
, через стандартне поєднання клавіш
Win + R
, введіть команду
gpedit.msc
і натисніть Enter для підтвердження введення. - У вікні & 171; Редактора локальної групової політики & 187; виберіть розділ &171;Конфігурація користувача&187; , потім відкрийте каталог &171; Адміністративні шаблони & 187; і виберіть &171;робочий стіл&187; .
- В даному розташуванні відшукайте політику з назвою &171;видалити значок &171;кошик&187; з робочого столу & 187; і клацніть по ньому двічі лівою кнопкою миші.
- Встановіть стан як &171;Не встановлено&187; , застосуйте зміни та обов'язково перезавантажте комп'ютер, щоб вони набули чинності.
Спосіб 3: перевірка цілісності системних файлів
Пошкодження або відсутність системних файлів часто стає причиною різних проблем в роботі операційної системи. Це може позначитися і на & 171; кошику & 187;, приводячи до зникнення значка з робочого столу або відсутності відгуку при спробі відкрити сховище віддалених файлів. Вам належить запустити системні утиліти для перевірки цілісності файлів, які і виправлять знайдені помилки, якщо такі, звичайно, будуть. Про це більш детально читайте в статті за наступним посиланням.
Детальніше: використання та відновлення перевірки цілісності системних файлів у Windows
Спосіб 4: відкат Windows 11 до початкового стану
Відкат операційної системи до вихідного стану &8212; радикальний метод, вдаватися до якого варто тільки в тому випадку, якщо нічого з перерахованого вище не допомогло вирішити проблему. Звернемо вашу увагу, що при виконанні даного способу ви можете як зберегти всі призначені для користувача файли, так і вибрати варіант з їх видаленням на свій розсуд.
- Через меню & 171; Пуск & 187; перейдіть до &171; Параметри & 187; .
- У розділі &171; Система & 187; виберіть &171;відновлення & 187; .
- Навпроти параметра &171;повернути комп'ютер до початкового стану&187; натисніть &171;Перезавантаження ПК&187; .
- Після відкриття засоби відновлення зможете вибрати, зберігати або видаляти особисті файли.
- Далі вкажіть &171;локальна перевстановлення&187; .
- Підтвердьте початок повернення ПК в початковий стан, чекайте закінчення переустановлення і перевірте наявність &171;Кошики&187; після чистого завантаження ОС.