Чому не чути співрозмовника на iPhone

Причина 1: відключений мікрофон

Найбільш очевидною причиною відсутності звуку з боку співрозмовника на iPhone під час телефонної розмови є відключений мікрофон, так як обидва абонента можуть вільно блокувати відповідностей компонент. Переконатися в цьому напевно, на жаль, не вийде без особистого контакту зі співрозмовником.

Не слышно собеседника в Айфоне_001

Не можна також відкидати варіант, що на стороні співрозмовника спостерігаються проблеми, і мікрофон просто не працює. Як би там не було, рекомендуємо спробувати зателефонувати іншому абоненту, щоб переконатися в працездатності динаміків та інших компонентів свого пристрою.

Причина 2: низький рівень гучності

Під час дзвінка на свій розсуд можна регулювати гучність поліфонічного динаміка для комфортної розмови, в тому числі в меншу сторону. Дані настройки, виставлені один раз, запам'ятовуються для всіх наступних діалогів, і тому ви просто могли цього не помітити.

Не слышно собеседника в Айфоне_002

Рішенням стане просте затискання кнопки збільшення гучності, поки чутність не досягне потрібного рівня. Також можете просто задіяти гучний зв'язок за допомогою відповідної кнопки на екрані управління викликом.

Причина 3: Проблеми на стороні стільникової мережі

Якщо в роботі мережі оператора стільникового зв'язку на вашому боці або на стороні співрозмовника спостерігаються проблеми, звук може як просто погіршуватися, так і повністю пропадати. Відстежити наявність проблем можна за кількістю поділок мережі в статус барі пристрою або оптимальної роботи динаміків скрізь, крім дзвінків.

Не слышно собеседника в Айфоне_003

Окремо відзначимо, що якість мережі можна трохи поліпшити, якщо відкрити параметри»телефону" в системних " Налаштуваннях» і задіяти опцію «дзвінки через Wi-Fi» на окремій сторінці. Само собою, це буде працювати тільки при використанні відповідної бездротової мережі і лише для деяких стільникових операторів.

Причина 4: Неполадки в роботі пристрою

Розглянута проблема має не так багато причин появи, як, наприклад, повна відсутність звуку, і найчастіше пов'язана з зазначеними раніше факторами. Якщо ви напевно впевнені в зворотному, рекомендуємо перевірити працездатність Динаміка на пристрої шляхом відтворення будь-якого контенту.

Детальніше: вирішення проблем із відсутністю звуку на iPhone

Не слышно собеседника в Айфоне_004

Який би результат не був отриманий, ще однією важливою дією є жорстка перезавантаження. Для цього необхідно натиснути певну комбінацію фізичних кнопок і дочекатися повторного включення.

Детальніше: перезавантаження iPhone

Не слышно собеседника в Айфоне_005

Якщо після перезавантаження проблеми з динаміками або виключно телефонними розмовами повернуться, швидше за все, причиною є апаратні несправності. Іноді виходом з такої ситуації може стати частковий Скидання налаштувань без видалення даних у відповідному розділі.

Детальніше: Скидання налаштувань на iPhone

Не слышно собеседника в Айфоне_006

В крайньому випадку, якщо жодна рекомендація не надала належної допомоги, доведеться відвідати сервісний центр виробника. Адреси центрів і додаткову консультацію можна отримати в офіційному додатку.

Завантажте Підтримку Apple з App Store

Не слышно собеседника в Айфоне_007

Крім усього сказаного, рекомендуємо звернути увагу на доступність кнопки переходу в режим гучного зв'язку. При відсутності такої можливості (кнопка не натискається) причиною напевно є поломка одного з компонентів, що відповідають за кодеки.

Причина 5: Неполадки в роботі гарнітури

Додатково, якщо вами для зв'язку замість динаміка використовується гарнітура, необхідно перевірити працездатність навушників. Зробити це можна, знову ж таки, шляхом включення музики або відтворення будь-якого мультимедійного контенту зі звуком.

Детальніше: виправлення проблем із підключенням AirPods на iPhone

Не слышно собеседника в Айфоне_008

Якщо звук відсутній навіть в такому випадку, слід замінити або в разі потреби віддати в сервісний центр навушники з метою перевірки і лагодження. Також зауважимо, що якщо звук навпаки присутній в навушниках, але відсутній на самому пристрої, це гарантований випадок поломки смартфона, що вимагає ремонту.

більше статей на цю тему: