Зміст
- Спосіб 1: повторне підключення до Інтернету
- Спосіб 2: зупинка та відновлення завантаження
- Спосіб 3: оновлення сторінки в App Store
- Спосіб 4: включення і виключення авіарежиму
- Спосіб 5: Перевірка налаштувань автозавантаження
- Спосіб 6: Запуск паралельного завантаження
- Спосіб 7: налаштування дати та часу
- Спосіб 8: перевстановлення програми
- Спосіб 9: повторна авторизація в Apple ID
- Спосіб 10: Скидання налаштувань
- Питання та відповіді
![Не загружаются приложения из App Store](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/3ae2885543ef1c5b5d92143304ad416d.png)
Перш ніж приступити до ознайомлення з викладеною нижче інструкцією і її застосування, виконайте наступне:
- Переконайтеся, що на iPhone встановлена ОСТАННЯ версія iOS. Якщо для системи доступний апдейт, завантажте і інсталюйте його.
Детальніше: Як оновити iOS
- Перевірте працездатність Інтернету, в першу чергу Вай-Фай. У разі виникнення проблем скористайтеся нашим керівництвом щодо їх усунення.
Детальніше: що робити, якщо не працює Wi-Fi на iPhone
- Перезавантажте мобільний девайс.
Детальніше: як перезавантажити iPhone
- Перевірте стан серверів Apple. Можливо, саме зараз в роботі App Store або пов'язаних з ним сервісів спостерігається збій, через якого і виникає розглянута проблема. Для цього просто перейдіть за представленою нижче посиланням і оцініть статус – якщо він доступний (коло біля назви має зелений колір), значить, проблеми відсутні.
![Проверка наличия обновлений для работы функции iMessage на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/8543b84d0f45e997b59cd3e785471ed9.png)
![Проверка подключение к интернету для работы функции iMessage на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/22a79a01dad496fee36c2cde23df0038.png)
![Проверка состояния системы Apple и работоспособности сервисов компании](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/83ee6984ec9122033b72ecc0746cd3fd.png)
Важливо! всі подальші дії необхідно виконувати строго в представленому нами порядку, спосіб за способом, після кожного перевіряючи наявність проблеми до тих пір, поки вона не буде усунена.
Спосіб 1: повторне підключення до Інтернету
За замовчуванням в iOS встановлено заборону на установку і оновлення програм по стільниковій мережі, якщо розмір даних перевищує 200 Мб. У 13 версії операційної системи це обмеження можна легко відключити, проте краще все ж скористатися стабільним Wi-Fi. Більш того, якщо розглянута проблема виникає при підключенні до тієї чи іншої бездротової мережі, можливо, причина саме в ній, а тому варто спробувати підключитися до іншої, принаймні, якщо така можливість є. Незайвим також буде просто вимкнути, а потім повторно включити інтернет на пристрої.
Детальніше: як увімкнути інтернет на iPhone
![Повторное подключение к Wi-Fi в настройках iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/b40c9915c948a9f15ba86225946e3141.png)
Якщо ж підключитися до іншого Вай-Фай не представляється можливим, варто спробувати встановити апдейт по мобільній мережі, що досить легко зробити в iOS 13 і новіших версіях, але доступно і в більш ранніх, правда, робиться помітно складніше. Як саме, розповідається в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: встановлення» важких " програм та ігор в iOS через стільникову мережу
![Выбор варианта установки приложений и игр по сотовой сети на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/80ba8e555169a12de35b900e1cbecae2.png)
Спосіб 2: зупинка та відновлення завантаження
Наступне, що варто виконати для усунення проблеми скачування програми, це поставити даний процес на паузу, а потім знову його відновити. Для цього вийдіть на головний екран iOS, знайдіть ярлик завантажуваного або оновлюваного додатка (на ньому буде зображений заповнюється кругової індикатор), торкніться його один раз, а потім другий. Є чимала частка ймовірності, що повторно ініційована процедура завершиться успішно.
![Пауза и восстановление загрузки проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/6e8007327b0a9eff3e59635ae193096d.png)
Читайте також: як оновити додаток на iPhone
Спосіб 3: оновлення сторінки в App Store
Можливо, що причина проблеми зі скачуванням програми криється не в ньому самому, і не в стабільності і/або якості інтернет-з'єднання, а в App Store, який міг просто зависнути. Повернути його до життя можна наступним чином:
- Запустіть вбудований в iOS магазин додатків.
- 10 раз тапніте по одній з його вкладок –»сьогодні" або »Додатки" . З кожним натисканням в рядку стану повинен з'являтися кругової індикатор обміну даними.
- Вийдіть з Апп Стор і повторно виконайте дії з попереднього способу, тобто призупините, а потім знову ініціюйте завантаження проблемного додатки.
![Запуск App Store для устранения проблемы с загрузкой приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/70799d88930723d85ce3ad1e8793de38.png)
![Обновление страницы в App Store для устранения проблемы с загрузкой приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/bb28ece8215a71bbd44be923dce28ab3.png)
![Пауза и восстановление загрузки проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/6e8007327b0a9eff3e59635ae193096d.png)
Спосіб 4: включення і виключення авіарежиму
Авіарежим, повністю деактивує всі мережеві модулі мобільного пристрою, можна задіяти в якості свого роду струсу, якої може виявитися достатньо для вирішення озвученої в заголовку статті завдання.
- Викличте пункт управління, виконавши свайп знизу вгору (на iPhone з кнопкою «Home» ) або зверху вниз (без кнопки) по екрану.
- Торкніться кнопки, відповідальної за ввімкнення режиму польоту.
- Зачекайте, як мінімум, 15 секунд, після чого вимкніть режим польоту.
![Вызов пункта управления для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/a75e07568175b19905a6926eb43291ad.png)
![Включение авиарежима для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/bd35a75eda327b56dc10c82079887ac3.png)
![Отключение авиарежима для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/2715f885fd0e11c2e69fee1fdaf6e413.png)
Спосіб 5: Перевірка налаштувань автозавантаження
За замовчуванням в мобільній ОС від Apple включена функція автоматичного скачування оновлень програм, проте з тих чи інших причин вона могла бути відключена або, що менш ймовірно, в її роботі виник збій. Тому незайвим буде перевірити її стан і, навіть якщо все в порядку, примусово вимкнути, перезавантажити смартфон, а потім включити знову.
Детальніше: як активувати автоматичне завантаження програм на iPhone
Далі, якщо у вас більше одного пристрою з iOS/iPadOS і на них використовується один і той же Apple ID, виконайте наступне:
- Візьміть девайс, на якому зараз не спостерігається проблем із завантаженням і/або оновленням програм з App Store. Встановіть на нього» проблемне " додаток, обов'язково переконавшись в успішному завершенні процедури.
- На цьому ж пристрої відкрийте»Налаштування"
, тапніте по розділу зі своїм обліковим записом Apple ID, виберіть пункт
" iTunes Store та App Store»
, після чого переведіть в активне положення перемикач напроти пункту
»програми"
, розташованого в блоці
" Автоматичне завантаження»
.
Додатково активуйте пункт & 171; оновлення ПЗ&187; , якщо це не було зроблено раніше.
- Встановіть ще якийсь додаток або гру.
- Тепер знову візьміть перший девайс – той, на який додаток з Апп Стор не могло завантажитися. Цілком ймовірно, що проблема буде усунена, але якщо цього не станеться, повторно виконайте рекомендації з другого способу і переходите до наступного.
![Установка проблемного приложения на другой iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/cb04884fa7e49a4cfe4d2d17808a2f05.png)
![Дополнительная активация автоматического обновления ПО на другом iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/c34524014b3d94d9d766506482e2043d.png)
![Установка еще одного приложения на другой iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/1f2d83e7db7d2a810e4f71453baa89b2.png)
Спосіб 6: Запуск паралельного завантаження
Ще один можливий метод «стимуляції» скачування полягає в запуску паралельно процесу – установці ще однієї програми або гри. Такий підхід в деякій мірі можна назвати альтернативою попередньому рішенню для тих користувачів, у кого немає другого i-девайса. Просто зайдіть в App Store і спробуйте інсталювати будь – яку довільну програму-цілком можливо, що після закінчення даної процедури буде відновлена і завершена проблемна завантаження.
![Параллельная загрузка приложения для устранения проблемы на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/e2b59425cf159537d3e365110622de99.png)
Спосіб 7: налаштування дати та часу
Для роботи багатьох компонентів iOS, особливо тих, що пов'язані з мережею і обміном даних, гранично важливо, щоб на Apple-пристрої були правильно виставлені дата і час, які, при ідеальних обставинах, повинні визначатися автоматично. Перевірити, чи так це і, в разі необхідності, виправити проблему, допоможе представлена за посиланням нижче стаття-виконувати потрібно рекомендації з її частини " Спосіб 1: Автоматичне визначення» .
Детальніше: як налаштувати дату та час на iPhone
![Проверка настроек даты и времени для работы функции iMessage на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/940aeab774d266e1ac68ae0c2ef2f00b.png)
Спосіб 8: перевстановлення програми
Якщо на даному етапі проблема все ще не була усунена, додаток, що не завантажується з App Store, для початку потрібно видалити (якщо це було оновлення) або скасувати його установку (якщо воно завантажувалося вперше) – найпростіше це зробити, через контекстне меню, що викликається по довгому натисненню на ярлик на головному екрані, &8212; а потім повторно встановити.
Детальніше: Як видалити / встановити програму на iPhone
![Отмена и приостановка загрузки, удаление проблемного приложения на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/cd50b269953961c633477509a9f0fc92.png)
Спосіб 9: повторна авторизація в Apple ID
Остання не радикальна міра, яку слід застосувати в боротьбі з розглянутою проблемою – це вихід і повторний вхід в обліковий запис Apple ID в App Store. Для цього:
- Запустіть магазин додатків і, перебуваючи в будь-який з трьох його перших вкладок, тапніте по власній аватарке.
- Перегорніть меню в самий низ і виберіть пункт»вийти" , а потім підтвердьте свої наміри.
- Перезавантажте смартфон, знову запустіть Апп Стор і авторизуйтесь в своєму акаунті Еппл Айді – для цього натисніть по значку профілю і введіть логін і пароль.
![Переход к управлению своим Apple ID в App Store на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/c6750bd46b2678ff7d7546e174276503.png)
![Выход из своей учетной записи Apple ID в App Store на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/40f5bd74ccf4551e065e7ec3796697df.png)
![Повторный вход в свою учетную запись Apple ID в App Store на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/ccaa7ff8f05fe630e1c5087abcb239b7.png)
Спробуйте повторно встановити/оновити проблемну програму чи гру. Якщо і цього разу процедура не завершиться успіхом, доведеться вдатися до останнього можливого і далеко не найприємнішого рішення.
Спосіб 10: Скидання налаштувань
Вкрай рідко, але все ж буває так, що жоден з розглянутих вище способів не дозволяє відновити нормальну працездатність App Store і «змусити» його знову завантажувати додатки. Єдиним рішенням в такому випадку буде Скидання налаштувань – спочатку тільки мережі, а потім, якщо проблема не буде усунена, і всієї операційної системи. Про те, як це зробити, ми раніше розповідали в окремих статтях.
Детальніше:
Як скинути налаштування мережі на iPhone
як скинути всі налаштування iPhone
![Переход к сбросу сетевых настроек на iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/728df3c0e5a7d9d3678ae05bbc976836.png)
Важливо! перш ніж приступити до такої радикальної процедури, як Скидання налаштувань, обов'язково створіть резервну копію даних. Зробити це допоможе наступна інструкція.
Детальніше: створення резервної копії даних в iOS
![Переход к созданию резервной копии данных в настройках iPhone](https://cdn.daad.org.ua/images/4032/63fcad0367274a7b0d44174167440451.png)