Що робити, якщо не завантажуються додатки з App Store

Перш ніж приступити до ознайомлення з викладеною нижче інструкцією і її застосування, виконайте наступне:

  • Переконайтеся, що на iPhone встановлена ОСТАННЯ версія iOS. Якщо для системи доступний апдейт, завантажте і інсталюйте його.

    Детальніше: Як оновити iOS

  • Проверка наличия обновлений для работы функции iMessage на iPhone
  • Перевірте працездатність Інтернету, в першу чергу Вай-Фай. У разі виникнення проблем скористайтеся нашим керівництвом щодо їх усунення.

    Детальніше: що робити, якщо не працює Wi-Fi на iPhone

  • Проверка подключение к интернету для работы функции iMessage на iPhone
  • Перезавантажте мобільний девайс.

    Детальніше: як перезавантажити iPhone

  • Перевірте стан серверів Apple. Можливо, саме зараз в роботі App Store або пов'язаних з ним сервісів спостерігається збій, через якого і виникає розглянута проблема. Для цього просто перейдіть за представленою нижче посиланням і оцініть статус – якщо він доступний (коло біля назви має зелений колір), значить, проблеми відсутні.

    Сторінка перевірки стану системи Еппл

  • Проверка состояния системы Apple и работоспособности сервисов компании

    Важливо! всі подальші дії необхідно виконувати строго в представленому нами порядку, спосіб за способом, після кожного перевіряючи наявність проблеми до тих пір, поки вона не буде усунена.

Спосіб 1: повторне підключення до Інтернету

За замовчуванням в iOS встановлено заборону на установку і оновлення програм по стільниковій мережі, якщо розмір даних перевищує 200 Мб. У 13 версії операційної системи це обмеження можна легко відключити, проте краще все ж скористатися стабільним Wi-Fi. Більш того, якщо розглянута проблема виникає при підключенні до тієї чи іншої бездротової мережі, можливо, причина саме в ній, а тому варто спробувати підключитися до іншої, принаймні, якщо така можливість є. Незайвим також буде просто вимкнути, а потім повторно включити інтернет на пристрої.

Детальніше: як увімкнути інтернет на iPhone

Повторное подключение к Wi-Fi в настройках iPhone

Якщо ж підключитися до іншого Вай-Фай не представляється можливим, варто спробувати встановити апдейт по мобільній мережі, що досить легко зробити в iOS 13 і новіших версіях, але доступно і в більш ранніх, правда, робиться помітно складніше. Як саме, розповідається в окремій статті на нашому сайті.

Детальніше: встановлення» важких " програм та ігор в iOS через стільникову мережу

Выбор варианта установки приложений и игр по сотовой сети на iPhone

Спосіб 2: зупинка та відновлення завантаження

Наступне, що варто виконати для усунення проблеми скачування програми, це поставити даний процес на паузу, а потім знову його відновити. Для цього вийдіть на головний екран iOS, знайдіть ярлик завантажуваного або оновлюваного додатка (на ньому буде зображений заповнюється кругової індикатор), торкніться його один раз, а потім другий. Є чимала частка ймовірності, що повторно ініційована процедура завершиться успішно.

Пауза и восстановление загрузки проблемного приложения на iPhone

Читайте також: як оновити додаток на iPhone

Спосіб 3: оновлення сторінки в App Store

Можливо, що причина проблеми зі скачуванням програми криється не в ньому самому, і не в стабільності і/або якості інтернет-з'єднання, а в App Store, який міг просто зависнути. Повернути його до життя можна наступним чином:

  1. Запустіть вбудований в iOS магазин додатків.
  2. Запуск App Store для устранения проблемы с загрузкой приложения на iPhone
  3. 10 раз тапніте по одній з його вкладок –»сьогодні" або »Додатки" . З кожним натисканням в рядку стану повинен з'являтися кругової індикатор обміну даними.
  4. Обновление страницы в App Store для устранения проблемы с загрузкой приложения на iPhone
  5. Вийдіть з Апп Стор і повторно виконайте дії з попереднього способу, тобто призупините, а потім знову ініціюйте завантаження проблемного додатки.
  6. Пауза и восстановление загрузки проблемного приложения на iPhone

Спосіб 4: включення і виключення авіарежиму

Авіарежим, повністю деактивує всі мережеві модулі мобільного пристрою, можна задіяти в якості свого роду струсу, якої може виявитися достатньо для вирішення озвученої в заголовку статті завдання.

  1. Викличте пункт управління, виконавши свайп знизу вгору (на iPhone з кнопкою «Home» ) або зверху вниз (без кнопки) по екрану.
  2. Вызов пункта управления для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone
  3. Торкніться кнопки, відповідальної за ввімкнення режиму польоту.
  4. Включение авиарежима для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone
  5. Зачекайте, як мінімум, 15 секунд, після чого вимкніть режим польоту.
  6. Отключение авиарежима для восстановления загрузки проблемного приложения на iPhone

Спосіб 5: Перевірка налаштувань автозавантаження

За замовчуванням в мобільній ОС від Apple включена функція автоматичного скачування оновлень програм, проте з тих чи інших причин вона могла бути відключена або, що менш ймовірно, в її роботі виник збій. Тому незайвим буде перевірити її стан і, навіть якщо все в порядку, примусово вимкнути, перезавантажити смартфон, а потім включити знову.

Детальніше: як активувати автоматичне завантаження програм на iPhone

Далі, якщо у вас більше одного пристрою з iOS/iPadOS і на них використовується один і той же Apple ID, виконайте наступне:

  1. Візьміть девайс, на якому зараз не спостерігається проблем із завантаженням і/або оновленням програм з App Store. Встановіть на нього» проблемне " додаток, обов'язково переконавшись в успішному завершенні процедури.
  2. Установка проблемного приложения на другой iPhone
  3. На цьому ж пристрої відкрийте»Налаштування" , тапніте по розділу зі своїм обліковим записом Apple ID, виберіть пункт " iTunes Store та App Store» , після чого переведіть в активне положення перемикач напроти пункту »програми" , розташованого в блоці " Автоматичне завантаження» . Включение автоматической загрузки приложений на другом iPhone

    Додатково активуйте пункт & 171; оновлення ПЗ&187; , якщо це не було зроблено раніше.

  4. Дополнительная активация автоматического обновления ПО на другом iPhone
  5. Встановіть ще якийсь додаток або гру.
  6. Установка еще одного приложения на другой iPhone
  7. Тепер знову візьміть перший девайс – той, на який додаток з Апп Стор не могло завантажитися. Цілком ймовірно, що проблема буде усунена, але якщо цього не станеться, повторно виконайте рекомендації з другого способу і переходите до наступного.

Спосіб 6: Запуск паралельного завантаження

Ще один можливий метод «стимуляції» скачування полягає в запуску паралельно процесу – установці ще однієї програми або гри. Такий підхід в деякій мірі можна назвати альтернативою попередньому рішенню для тих користувачів, у кого немає другого i-девайса. Просто зайдіть в App Store і спробуйте інсталювати будь – яку довільну програму-цілком можливо, що після закінчення даної процедури буде відновлена і завершена проблемна завантаження.

Параллельная загрузка приложения для устранения проблемы на iPhone

Спосіб 7: налаштування дати та часу

Для роботи багатьох компонентів iOS, особливо тих, що пов'язані з мережею і обміном даних, гранично важливо, щоб на Apple-пристрої були правильно виставлені дата і час, які, при ідеальних обставинах, повинні визначатися автоматично. Перевірити, чи так це і, в разі необхідності, виправити проблему, допоможе представлена за посиланням нижче стаття-виконувати потрібно рекомендації з її частини " Спосіб 1: Автоматичне визначення» .

Детальніше: як налаштувати дату та час на iPhone

Проверка настроек даты и времени для работы функции iMessage на iPhone

Спосіб 8: перевстановлення програми

Якщо на даному етапі проблема все ще не була усунена, додаток, що не завантажується з App Store, для початку потрібно видалити (якщо це було оновлення) або скасувати його установку (якщо воно завантажувалося вперше) – найпростіше це зробити, через контекстне меню, що викликається по довгому натисненню на ярлик на головному екрані, &8212; а потім повторно встановити.

Детальніше: Як видалити / встановити програму на iPhone

Отмена и приостановка загрузки, удаление проблемного приложения на iPhone

Спосіб 9: повторна авторизація в Apple ID

Остання не радикальна міра, яку слід застосувати в боротьбі з розглянутою проблемою – це вихід і повторний вхід в обліковий запис Apple ID в App Store. Для цього:

  1. Запустіть магазин додатків і, перебуваючи в будь-який з трьох його перших вкладок, тапніте по власній аватарке.
  2. Переход к управлению своим Apple ID в App Store на iPhone
  3. Перегорніть меню в самий низ і виберіть пункт»вийти" , а потім підтвердьте свої наміри.
  4. Выход из своей учетной записи Apple ID в App Store на iPhone
  5. Перезавантажте смартфон, знову запустіть Апп Стор і авторизуйтесь в своєму акаунті Еппл Айді – для цього натисніть по значку профілю і введіть логін і пароль.
  6. Повторный вход в свою учетную запись Apple ID в App Store на iPhone

    Спробуйте повторно встановити/оновити проблемну програму чи гру. Якщо і цього разу процедура не завершиться успіхом, доведеться вдатися до останнього можливого і далеко не найприємнішого рішення.

Спосіб 10: Скидання налаштувань

Вкрай рідко, але все ж буває так, що жоден з розглянутих вище способів не дозволяє відновити нормальну працездатність App Store і «змусити» його знову завантажувати додатки. Єдиним рішенням в такому випадку буде Скидання налаштувань – спочатку тільки мережі, а потім, якщо проблема не буде усунена, і всієї операційної системи. Про те, як це зробити, ми раніше розповідали в окремих статтях.

Детальніше:
Як скинути налаштування мережі на iPhone
як скинути всі налаштування iPhone

Переход к сбросу сетевых настроек на iPhone

Важливо! перш ніж приступити до такої радикальної процедури, як Скидання налаштувань, обов'язково створіть резервну копію даних. Зробити це допоможе наступна інструкція.

Детальніше: створення резервної копії даних в iOS

Переход к созданию резервной копии данных в настройках iPhone

більше статей на цю тему: