Зміст
Багато користувачів стикаються з ситуацією, коли планшет підключений до мережі, але не заряджається або заряджається повільно. Це може бути викликано як апаратною несправністю, так і неправильно підібраним кабелем або адаптером. Розберемося в можливих причинах ігнорування підключення до зарядки iPad.
Причини, чому не заряджається iPad
Процес зарядки передбачає наявність USB-кабелю і спеціального адаптера. Айпад також можна підключити до комп'ютера для збільшення заряду акумулятора. Якщо при підключенні нічого не відбувається, варто перевірити всі комплектуючі, які використовуються. Ось лише деякі проблеми із зарядкою, які можуть виникнути у власників iPad:
- Планшет не заряджається;
- Планшет заряджається, але дуже повільно;
- У рядку стану відображається статус " не заряджається» або " немає зарядки» ;
- Висвічується помилка " аксесуар не сертифікований» .
Більшість з них можна вирішити в домашніх умовах, не вдаючись до допомоги фахівців.
Причина 1: Адаптер та USB-кабель
Перше, що користувачеві варто перевірити при виникненні проблем з зарядкою – оригінальний чи адаптер і USB-кабель використовується і чи підходять вони саме для Айпада. В пункті 1 наступної статті ми розібрали, як виглядають адаптери для iPad і iPhone, в чому їх відмінність і чому для планшета важливо використовувати саме «рідну» зарядку.
Детальніше: Що робити, якщо iPad не вмикається
Якщо Android-девайси майже завжди мають однаковий кабель для зарядки, то USB-кабелі для пристроїв Apple різні, і їх тип залежить від моделі девайса. На скріншоті нижче ми бачимо Старий 30-піновий роз'єм, який використовується в старих моделях iPad.
Зверніть увагу, що на ринку продаються неоригінальні USB-кабелі, які можуть стати причиною поломки або неможливості зарядки пристрою.
З 2012 року iPad та iPhone поставляються з новим 8-контактним роз'ємом та кабелем Lightning. Він став більш практичною заміною 30-піновому і може вставлятися в пристрій двома сторонами.
Отже, щоб перевірити працездатність адаптера і USB-кабелю, необхідно підключити через них інший пристрій і подивитися, чи заряджається воно, або просто поміняти адаптер або коннектор. Огляньте аксесуари на наявність зовнішніх пошкоджень.
Причина 2: Роз'єм підключення
Після довгого використання Айпада роз'єм для підключення на корпусі може засмітитися різноманітним сміттям. Слід ретельно прочистити вхід для USB за допомогою зубочистки, голки або іншого тонкого предмета. Будьте гранично обережні і не пошкодите важливі складові роз'єму. Перед цією процедурою краще вимкнути iPad.
Якщо бачите, що у роз'єму є механічні пошкодження, залишається тільки звернутися в сервісний центр для кваліфікованої допомоги. Не намагайтеся розібрати пристрій самостійно.
Причина 3: повна розрядка
При зниженні заряду акумулятора до 0 планшет автоматично вимикається, і при його підключенні до мережі на екрані не відображається ніяких значків зарядки. При такому розкладі потрібно почекати близько 30 хвилин до того моменту, коли планшет досить зарядиться. Як правило, відповідний індикатор з'являється через 5-10 хвилин.
Причина 4: Джерело живлення
Заряджати Айпад можна не тільки за допомогою розетки, але і комп'ютера, використовуючи його USB-порти. В обох випадках потрібно переконатися в їх працездатності, підключивши до них інший кабель або адаптер, або спробувати зарядити інший пристрій.
Причина 5: збій системи або прошивки
Проблема може бути пов'язана з одиночним збоєм в системі або прошивці. Рішення просте-перезавантажити пристрій або виконати відновлення. Зробити це можна різними способами, в тому числі і радикальними, про які ми розповіли в наступній статті.
Детальніше: перезавантаження iPad при зависанні
Причина 6: апаратна несправність
Іноді причиною може стати вихід з ладу якогось комплектуючого: найчастіше батареї, внутрішнього контролера харчування або роз'єму. Це може статися через механічних пошкоджень (попадання вологи, падіння і т.д.), а також через знос самої батареї з плином часу. У таких ситуаціях кращим рішенням буде звернення в сервісний центр.
Помилка «даний аксесуар не сертифікований»
Якщо користувач бачить таку помилку на екрані в момент підключення пристрою до мережі, то проблема або в неоригінальності USB-кабелю або адаптера, або в iOS. Перший випадок ми розписали детально в першому пункті цієї статті. Що ж стосується iOS, то рекомендується оновити iPad до останньої версії, так як зазвичай розробники операційної системи виправляють деякі помилки, пов'язані з розпізнаванням аксесуарів.
- Відкрийте»Налаштування" Айпада. Перейдіть в розділ »Основні" - " оновлення ПЗ» .
- Система запропонує користувачеві Останнє оновлення. Натиснути»завантажити" , а потім " встановити» .
На закінчення хочемо нагадати, що використання оригінальних аксесуарів для iPad набагато спрощує життя власнику і запобігає появі багатьох проблем, в тому числі пов'язаних з зарядкою.