Зміст
Microsoft Office Excel
На першому місці розташована відома багатьом програма для роботи з електронними таблицями під назвою Microsoft Office Excel. Її перевага полягає в тому, що користувач отримує можливість самостійно сформувати документи, виставляючи залежності осередків таблиці і створюючи будь-які форми для виконання розрахунків. Завдяки вбудованим інструментам в Ексель можна виставити рахунок, створивши для цього окремий документ.
Використання функцій редагування допоможе згенерувати потрібний зовнішній вигляд документа, а також додати туди необхідні елементи, наприклад, графіки або діаграми. Якщо рахунки стандартизовані, для них можна розробити один шаблон, додавши необхідні формули розрахунку. Далі залишиться тільки замінювати цифри і міняти написи, адаптуючи виставлення рахунку для конкретних людей і організацій. Однак є в Microsoft Office Excel і мінуси, які пов'язані з тим, що абсолютно всі процеси доведеться виконувати вручну, а також тут відсутня нормальна інтеграція з усіма комп'ютерами компанії, якщо мова йде про виставлення рахунків при роботі в офісі.
Дебет Плюс
Дебет Плюс & 8212; професійне програмне забезпечення, призначене для бухгалтерів і всіх, хто пов'язаний з фінансами невеликої компанії або великої організації. Тут присутні різні інструменти для управління торгівлею, що дозволяють додавати товари, формувати список залишків на складці, займатися обробкою банківських операцій, надавати доступ іншим співробітникам і взаємодіяти з контрагентами.
Якраз розділ з банківськими операціями, наявний в Дебет Плюс, і буде використовуватися для виставлення рахунку. У ньому лише потрібно вибрати контрагента, заповнити саму форму і зберегти готовий документ або відправити його до друку. Створення рахунку не займе багато часу, якщо в базі вже розташовані всі товари, а також показаний список останніх операцій, які і використовуються для формування рахунку. Ще одна перевага Дебет Плюс & 8212; безкоштовне поширення, тому нічого не завадить спочатку завантажити цей софт, ознайомитися з ним і зрозуміти, чи підходить він для постійної взаємодії.
1С: Підприємство
Практично всі користувачі, хто стикається з потребою обробки фінансових операцій або займається веденням документації в компанії, чув про таку програму як 1С: Підприємство, а так само міг проходити курси, присвячені навчанню застосування цього рішення. Софт є комплексним інструментом, призначеним саме для співробітників різних організацій і офісів, які займаються веденням бухгалтерії, ведуть облік товарів і матеріалів. Завдяки присутнім функціям можна швидко сформувати базу продукції або послуг, додати співробітників і додаткові відомості, а в разі потреби просто створювати рахунок, використовуючи вже введені раніше дані.
Перевага 1С: Підприємство перед іншими схожими додатками полягає в тому, що все оформлення документації тут зроблено за стандартами, а помилки перевіряються автоматично, тому користувачеві буде вкрай складно виставити неправильний рахунок, який в підсумку доведеться переробляти. Підтримка бази даних дозволить зберігати всі важливі документи і в потрібний момент звертатися до них, щоб звірити прибуток або дізнатися, скільки було витрачено грошей на конкретну операцію.
Ананас
Якщо у компанії або окремого співробітника немає чітких правил щодо складання робочої документації, яких слід обов'язково дотримуватися, можна скористатися додатком Ананас. У його функціональність входить модуль, призначений для виставлення рахунку. Однак тут вже заздалегідь продумано кожне поле в чіткій послідовності і з певними назвами, а користувачеві потрібно буде лише заповнити його, щоб сформувати рахунок. Саме через це Ананас і не підходить деяким організаціям, в яких вже встановлені конкретні правила зовнішнього вигляду і вмісту рахунків.
Рахунок в Ананас можна зробити навіть з певного звіту, який формується в автоматичному режимі при будь-якій зміні. Наприклад, конкретний контрагент спожив конкретну кількість ресурсів протягом місяця, а весь цей час інформація записувалася в ПЗ. При необхідності виставити рахунок можна просто сформувати звіт за останніми витратами і автоматично отримати необхідну для розрахунку суму. Однак для цього доведеться стежити за справами постійно, заносячи будь-які зміни в особистий профіль Ананас.
Товари, Ціни, Облік
Програмне забезпечення під назвою товари, ціни, облік підійде в тих випадках, коли рахунок треба виставляти на основі придбаних продуктів вашої компанії. Спочатку потрібно створити базу, куди будуть входити всі товари. Потім використовуйте інструмент Каси, в якому і формується чек. Залишається тільки роздрукувати його або відправити в електронному вигляді цільовому користувачеві, щоб він бачив суму, яку потрібно сплатити.
Є в цьому рішенні і засіб, що формує звіти, а це значить, що для конкретного контрагента можна сформувати документ, в якому буде відображатися список здійснених покупок. Завдяки величезній кількості пунктів внутрішньої бази даних можна зробити звіт абсолютно будь-якого типу, використовуючи його як рахунок. Далі готовий документ доступний до друку з попередніми налаштуваннями паперу і заповненням кінцевої інформації.
Галактика ERP
Інструмент під назвою Галактика ERP теж заслуговує місце в цьому списку, оскільки підходить для повного управління бізнесом різного розміру. Серед усіх доступних функцій слід виділити: управління фінансами, автоматичне формування платіжних календарів, детальний аналіз історії підприємства, створення будь-яких фінансових і податкових звітів, а також рахунків, взаємодія з Касами, оптимізація логістики та інше. Творці в першу чергу радять цей комплекс модулів для управління в нафтогазовому або оборонно-промисловому комплексі, в електроенергетиці, освіті та транспорті.
Поширюється це рішення платно, а під час покупки всі деталі потрібно обговорити зі співробітником компанії. Після ваша організація отримує індивідуального менеджера, який буде відповідати на всі виниклі питання. Ми не радимо це по до придбання, якщо ви працюєте тільки на себе або організація ще не розрослася до великих розмірів, а при бажанні отримати консультацію завжди можна звернутися безпосередньо до розробника.
Турбо
Турбо-наступна спеціалізована система для організацій різного рівня з величезною кількістю автоматизованих функцій. У ній є можливість управління кожними діями компанії, в тому числі і фінансовими, переглядати будь-які виробничі моменти і отримати інформацію по ним, оптимізувати продукцію на складі і багато іншого. Управління спрощується завдяки продуманому зовнішньому вигляду і інтеграції для одночасної взаємодії відразу декількох користувачів з різних комп'ютерів.
Що стосується виставлення рахунку, то Турбо прекрасно впорається з поставленим завданням. Відповідальному співробітнику буде потрібно тільки вибрати відповідний інструмент, заповнити інформацію, зберегти документ в електронному вигляді або відправити його в друк. Всі дані для рахунку можна отримати прямо в цьому ж ПО, ознайомившись з автоматично сформованими звітами або звернувшись до стану складу на поточний момент. Якщо мова йде не про продукцію, а про послуги, принцип виставлення рахунку тут не змінюється і оформляється так само легко.
БухСофт
Комплекс модулів для управління бізнесом БухСофт був створений за участю спеціалізованих бухгалтерів, які допомагали розробникам оптимізувати софт для того, щоб кожному співробітнику було зручно взаємодіяти з ним, а також не виникло проблем з відсутністю важливих функцій. Однак через це деяким Користувачам це рішення здасться невідповідним, оскільки орієнтоване воно тільки на ведення бухгалтерських операцій.
БухСофт призначений для ведення бухгалтерського, платного і податкового обліку, а також стане в нагоді при управлінні кадрами програми. Всі дії відбуваються через саме меню програми, яке зручно розділене на вкладки і розділи. Наприклад, при оформленні рахунку доведеться перейти в окремий модуль, що допоможе не відволікатися на зайві функції і тримати все важливе в полі зору. Присутня підтримка заготовлених шаблонів, які стандартизовані під запити державних служб, а також є можливість самостійно сформувати заготовки. Реалізована і система швидкого повідомлення органів відповідними звітами, що стосується і контрагентів, яким потрібно виписати рахунок. Зацікавився знадобиться звернутися до розробника, щоб отримати консультацію по використанню БухСофта і оформити заявку на пробну версію або відразу перейти до оплати та встановлення.
Існує список і інших програм, в яких є функції виставлення рахунків, але вони підійдуть далеко не всім користувачам. Окремо з кожним з них можна ознайомитися в інших оглядах на нашому сайті, перейшовши за посиланнями нижче.
Детальніше:
програми для бізнесу
програми для роздрібної торгівлі
Програми для складання кошторису