Зміст
![Программы для ведения бухгалтерского учета](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/c12ba94e76fb42c2b8fd0595f463edf6.png)
Робота бухгалтера має на увазі обробку колосальної кількості інформації, і впоратися з цим без автоматизованих інструментів, істотно спрощують процес, досить складно. На щастя, розробниками були створені спеціалізовані програмні рішення для представників даної професії.
1С: Підприємство
Першою в цьому списку буде розумно поставити відому бухгалтерську середу 1С: Підприємство, яка дуже часто використовується як в малих, так і в великих російських організаціях. Вона призначена для зручного оформлення накладних, формування рахунків і звітів по ним, а також опису всіх комерційних процесів у відповідному бізнесі. На нашому сайті є детальний огляд цього додатка, що описує всі можливості, а також переваги і недоліки.
![Остатки материалов 1С Предприятие](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/77e8da0f8e1ad560f6f60c168dfcdef8.png)
Якщо коротко, то 1С: Підприємство розділене на кілька модулів: &171; головне &187;,&171; облік матеріалів &187;,&171; надання послуг & 187;, &171; Бухгалтерія&187;, &171; Розрахунок зарплати&187;, &171; Виробництво&187; і ін.Кожен розділ включає в себе різні підкатегорії, властиві відповідній тематиці. Таким чином, розглянуте рішення можна назвати комплексним інструментом, яке значно полегшить ведення будь-якого бізнесу. Воно є умовно-безкоштовним і пропонує користувачам покупку розширеної версії, де доступні всі функції без обмежень.
Дебет Плюс
Дебет Плюс є хорошим аналогом 1С: Підприємство, проте в ньому не так багато можливостей. Інтерфейс російськомовний, але, на відміну від попереднього рішення, виконаний досить складно. Є зручний модуль адміністрування, що дозволяє власнику бізнесу стежити за всіма процесами, описаними тут, а також легко додавати нових працівників з локальної мережі. Для полегшення роботи зліва передбачено керівництво російською та українською мовами, докладно описує всі опції програми. У ньому ж є і цікаві поради.
![Начало работы Дебет Плюс](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/1dac55428e890f1f552deb494cc57825.png)
Інтерфейс програми поділений на розділи, в яких можна управляти різними процесами підприємства: &171;Управління торгівлею&187;, &171; управління співробітниками&187;, &171; Банківські звіти & 187; та ін.для формування звітності розробники реалізували кілька автоматизованих алгоритмів. Плюс до всього в Дебет Плюс має зручний чат для спілкування між співробітниками, а також дозволяє редагувати інтерфейс, відштовхуючись від своїх уподобань. Поширюється на безкоштовній основі.
Excel
Популярний Microsoft Excel теж досить часто використовується в бухгалтерії, особливо в дрібних підприємствах. Однак його рекомендується використовувати як допоміжний інструмент, а не основне рішення для ведення бізнесу. Електронні таблиці допомагають вести наочний облік будь-яких параметрів, а Математичні функції істотно розширюють можливості. Бухгалтер може налаштовувати властивості та розмір комірок, створювати необмежену кількість таблиць в одному проекті, вставляти будь-які Графічні об'єкти, включаючи як вбудовані, так і завантажені користувачем.
![Интерфейс программы Microsoft Excel](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/59d6e247fd5cd5717d3522d941fdb3fd.png)
За допомогою підтримуваних математичних формул розраховувати суми, різниці, середні значення, а також виробляти більш складні розрахунки, без яких не обійтися в даній сфері. Для цього передбачений зручний &171;майстер формул&187;, з яким розбереться навіть початківець користувач. Інтерфейс реалізований російською мовою, але за ліцензію доведеться заплатити. Є версія як для домашнього користування, так і для бізнесу.
Ананас
На черзі ще один спеціалізований софт, що дозволяє вести грамотний облік всіх рухів продукції в комерційній організації. У ньому можна працювати одночасно з декількома підприємствами, включивши їх в один проект у вигляді різних бізнес-схем. При цьому передбачені стандартні рішення від розробників, які можуть підійти для типових бізнесів. Є зручний довідник контрагентів, куди можна записувати всіх постачальників та інших осіб, що працюють з організацією. Додавання товарів реалізовано у вигляді зручного інтерфейсу, де користувач вводить назву, артикул, податок, постачальника та інші параметри для продукції.
![Приходная накладная Ананас](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/edcd3e5938efe6ffaefad1f7af485835.png)
Після заповнення довідника можна формувати видаткові та прибуткові накладні, вказуючи кількість, вартість, а також примітки до певних записів. Крім цього, оформляються касові ордери. Всі дії співробітника відображаються в спеціальному журналі, а для створення звітів передбачений спеціальний інструмент, що дозволяє автоматично створити потрібний документ. Головний недолік полягає в тому, що з програмою може працювати тільки один користувач і до неї не можна підключити кілька касових апаратів. Завантажити Ананас можна безкоштовно, російською мовою.
Товари, Ціни, Облік
Назва товари, ціни, облік говорить сама за себе. Це багатофункціональна бухгалтерське середовище з простим російськомовним інтерфейсом, яка підходить як для оптової, так і роздрібної торгівлі. Додавання товарів до реєстру реалізовано через зручне меню &8212; користувач вводить найменування товару, його торгову точку, кількість, ціни (роздрібна, закупівельна, довідкова) і так далі. Картка детальної інформації про продукцію дозволяє стежити за рухом, змінювати та/або резервувати товари.
![Мастер отчетов Товары, Цены, Учет](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/198e2b56d9ab66a844af3e17179b6dc8.png)
Крім реєстру товарів, реалізовані і інші довідники. Сюди входять торгові точки, великі клієнти, а також групи клієнтів та одиниці виміру. У кожній з них можна відстежувати детальну інформацію за відповідними даними, попутно додаючи нові або змінюючи старі. Природно, передбачений механізм складання прибуткових і видаткових накладних, а Майстер звітів дозволить буквально в кілька кліків скласти потрібний документ з великої бази шаблонів. Для домашнього користування або навчання передбачена версія &171;Старт&187; з обмеженими можливостями. Для їх розширення необхідно придбати інший вид ліцензії.
БЕСТ-5
БЕСТ &8212; це команда професійних розробників, що створюють просунуті програми для бізнесу, одним з кращих серед яких є інформаційна система управління підприємством БЕСТ-5, успішно розвивається з 2001 року. Додаток поділено на чотири великих блоку: & 171; Фінанси & 187;, &171; Логістика&187;, &171; Виробництво&187; і & 171; Персонал&187; . У кожному з них передбачені категорії з різних аспектів, відповідним блоку. Облік операцій проводиться комплексно і оперативно. Якщо оператор вносить новий запис, він автоматично відображається в бухгалтерському, податковому та управлінському розділі.
![Интерфейс программы БЭСТ-5](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/cde2bbe4abb6777033ef98054f8ed1a7.png)
У розглянутій системі передбачений модуль планування, що дозволяє менеджерам компанії встановлювати бюджет на різні періоди. а також створювати інші плани, які необхідно виконати. Тут же і відбивається їх успішність з плином часу. Розробники БЕСТ постаралися не тільки опрацювати безліч якісних функцій, але і звернули увагу на адаптованість продукту. Грамотне впровадження БЕСТ - 5 можливо в будь-яку компанію завдяки докладної налаштуванні, де можна регулювати будь-які параметри програми в кожному блоці. При цьому навіть не потрібно залучати програмістів, оскільки все відбувається через звичайний інтерфейс. Крім цього, реалізована локальна середовище розробки, що дозволяє створювати функціональні рішення, що доповнюють програму.
![Меню программы БЭСТ-5](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/f2a9ad24a630d792f9fa1a32ef3acbb8.png)
Самі розробники рекомендують використовувати БЕСТ-5 для оптово-роздрібної торгівлі, в сфері послуг, на виробництві (включаючи будівництво), в державних або громадських організаціях і багатьох інших бізнес-сегментах. Система є платною, а офіційна вартість не публікується на сайті. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером і обговорити можливість придбання. Примітно, що купити і завантажити дистрибутив через Інтернет не вийде. Його можна отримати тільки на фізичному носії в офісі розробників в Москві або у офіційного дилера в багатьох містах СНД. Є і домашня версія, яку можна скачати безкоштовно, проте в ній немає і половини можливостей, які доступні для власників ліцензії.
Інфо-Бухгалтер
Інфо-Бухгалтер &8212; ще одне комплексне рішення для даної сфери, яким може користуватися не тільки бухгалтер, а й підприємець, завідувач усім бізнесом. Підтримуються всі можливі процеси, властиві для малих, середніх і великих компаній. Можна складати бухгалтерські, податкові та управлінські звіти, розраховувати і нараховувати зарплати працівникам з урахуванням податків і пенсійних внесків, управляти базою персоналу, складати накладні і вести касовий облік, а також вирішувати багато інших завдань. Підтримується кілька додаткових стандартів фінансового обліку, в числі яких СНД, ГСК, ТСЖ, ЖБК, ЖК і ГСК.
![Интерфейс программы Инфо-Бухгалтер](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/1bba9a4d9fce50f9af5ce52188579d2c.png)
Кожен модуль програми, призначений для управління тим чи іншим процесом на підприємстві, купується окремо. Наприклад, блоки з фінансовою звітністю та управлінням персоналу відносяться до різних категорій, і заплатити необхідно за кожен з них. Все це поділено на різні версії таким чином, щоб кожен клієнт знайшов найбільш підходящий для своїх цілей продукт, а допомогти в цьому зможе представник розробників. Варто відзначити наявність пробної версії для ознайомлення з усіма процесами в Інфо-Бухгалтер.
Галактика ERP
Наступна система заслуговує на окрему увагу, адже вона позиціонується як найкраще рішення для управління підприємствами середніх і великих розмірів. У число її можливостей входить управління фінансами, автоматичне формування платіжних календарів, детальний аналіз економічної діяльності підприємства, створення будь-яких бухгалтерських і податкових звітів, робота з Касами, оптимізація логістики та ін розробники рекомендують застосовувати їх систему в нафтогазовому або оборонно-промисловому комплексі, в електроенергетиці, освіті та транспорті.
![Интерфейс программы Галактика ЕРП](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/006309a5690f46668536c516d7f22d9d.png)
При покупці розглянутого рішення клієнт отримує не тільки велику систему, яку можна інтегрувати в будь-яке програмне забезпечення, але і персонального менеджера, який допоможе вирішити будь-які питання. Впровадженням займаються фахівці з команди розробників. На офіційному сайті можна як оформити замовлення на отримання ліцензії, так і знайти безліч російськомовних посібників з установки, налаштування та використання програми.
Турбо
Турбо &8212; ще одна просунута інформаційна система для бізнесу з безліччю автоматизованих інструментів. У ній можна управляти всіма фінансовими активами організації, відстежувати виробничі витрати і займатися їх регулюванням, оптимізувати склад і багато іншого. Рішення цих завдань спрощується завдяки простому інтерфейсу з інтуїтивним управлінням. Передбачені опції дозволяють працювати як зі звичайними, так і з нестандартними сферами, що зустрічаються на ринку.
![Интерфейс программы Турбо Бухгалтерия](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/d5a3b13d4deceeb40418458409786c25.png)
При необхідності можна налаштувати не тільки зовнішній вигляд програми, але і принцип роботи її елементів, регулюючи окремі модулі: звіти, процеси і т.д. на сьогоднішній день Турбо активно використовується в сферах послуг, агробізнесі та фінансовому секторі. На офіційному сайті можна замовити безкоштовну версію для ознайомлення, подивитися короткий ролик-презентацію, а також стати клієнтом компанії.
БухСофт
На перший погляд наступне додаток мало чим відрізняється від інших, розглянутих в цій статті. Однак при детальному розборі можна побачити безліч особливостей, властивих тільки в БухСофт. У команді розробників працюють не тільки програмісти, а й професійні бухгалтери. Останні беруть участь і в створенні продукту, і в подальшій консультації клієнтів. Функціональність програми не така висока, як в попередніх випадках, проте тут знайдеться все, що може стати в нагоді фахівцеві в даному сегменті.
![Интерфейс программы БухСофт](https://cdn.daad.org.ua/images/4677/b1d539da2d5edb86678e4a0dd06b09aa.png)
БухСофт дозволяє вести бухгалтерський, податковий, кадровий і зарплатний облік. Все це відбувається в одному робочому просторі з поділом на вкладки. Можна використовувати як стандартні шаблони, так і додавати свої. Реалізована система автономної відправки звітів у відповідні органи, наприклад, в податкову. У будь-який момент можна зв'язатися з експертами і отримати кваліфіковану допомогу. Передбачена демо-версія на 15 днів, а інтерфейс виконаний російською мовою.
Ми розглянули сучасні системи для ведення бухгалтерського обліку, які варті уваги. Більшість з них являють собою комплекс інструментів для оптимізації роботи великих підприємств, але їх можна використовувати і в особистих цілях.